Fenestela - Miskolc 26/12/2010 Láda szabálytalansága (update: link javítva)
Láda Balázs szabálytalansága videón
2010.12.27. 12:51: Vincenzo90
309 komment
Címkék: rájátszás brassó mol liga miskolci jegesmedvék mjjse láda balázs
A bejegyzés trackback címe:
https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr812541729
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
leonov 2010.12.27. 12:52:33
hopp-hopp
leonov 2010.12.27. 12:56:19
Brúder !
kicsit szofisztikáltabban
kicsit szofisztikáltabban
moszkvicssluszkulcs 2010.12.27. 13:00:06
@Nyakkendos Fatolvaj: Ilyen szar autód van?
a. Bárd 2010.12.27. 13:00:52
Kifejezetten csúnya szabálytalanság volt, ráadásul könyökkel. Íme a bizonyíték, hogy az összes csapat játékában benne van az ilyen jellegű megmozdulás.
(El tudom képzelni mi menne itt, ha mondjuk ezt egy Vasas játékos csinálta volna)
Jobbulást Zsóknak!
(El tudom képzelni mi menne itt, ha mondjuk ezt egy Vasas játékos csinálta volna)
Jobbulást Zsóknak!
moszkvicssluszkulcs 2010.12.27. 13:01:16
És ahogy már egy másik topicban is leírtam: Ahogy elnézem, Balázs kereste az ütközést Zsókkal, de amíg Ő az embert nézte, addig Zsók a korongot figyelte...
Jobbulást a srácnak!
Jobbulást a srácnak!
Nyakkendos Fatolvaj 2010.12.27. 13:10:20
@moszkvicssluszkulcs:te beszelsz? Meg mindig jobb egy gennyLada mint egy moszkvics... :)) :)) :)) :))
Theutus 2010.12.27. 13:13:28
@moszkvicssluszkulcs: ha ellenetek csinálta volna valaki ugyanezt, gyanítom teljesen más lenne a véleményed:)
igen, kereste az ütközést, egyetlen szépséghibája van a dolognak, hogy szándékosan könyökkel ment
kíváncsi vagyok, hogy lesz-e folytatása a dolognak, mert pár meccs eltiltás benne van ebben az ütközésben
igen, kereste az ütközést, egyetlen szépséghibája van a dolognak, hogy szándékosan könyökkel ment
kíváncsi vagyok, hogy lesz-e folytatása a dolognak, mert pár meccs eltiltás benne van ebben az ütközésben
a. Bárd 2010.12.27. 13:16:53
@moszkvicssluszkulcs: Általában így történnek a sérülések.
Nem akarok párhuzamot vonni a két eset között, mert a játékosok "előélete" és a játékhelyzet is más volt, de ha azt írod, hogy Gröschl kereste a kontaktot és az embert nézte, míg Siki a korongot, az ugyanúgy igaz lett volna.
Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy az általad leírt dolog egyáltalán nem enyhítő körülmény.
Nem akarok párhuzamot vonni a két eset között, mert a játékosok "előélete" és a játékhelyzet is más volt, de ha azt írod, hogy Gröschl kereste a kontaktot és az embert nézte, míg Siki a korongot, az ugyanúgy igaz lett volna.
Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy az általad leírt dolog egyáltalán nem enyhítő körülmény.
moszkvicssluszkulcs 2010.12.27. 13:17:31
@Theutus: Igazad van, de én sem mondtam, hogy ártatlan, csak leírtam a szituációt, ahogy én láttam.
Könyökkel ment, de ha az ellen is észleli az ütközést, neki is ott lett volna a könyöke. Így meg, hogy a korongot figyelte, a feje volt ott...
Xar ügy:((
Könyökkel ment, de ha az ellen is észleli az ütközést, neki is ott lett volna a könyöke. Így meg, hogy a korongot figyelte, a feje volt ott...
Xar ügy:((
Theutus 2010.12.27. 13:20:49
@leonov: nem várható el mindenkitől, hogy a gennyet, mint fogalmat pontosan meg tudja határozni
nekem sikerülne, tanultam anatómiát:ikszdé
nekem sikerülne, tanultam anatómiát:ikszdé
Theutus 2010.12.27. 13:21:26
@moszkvicssluszkulcs: arra lennék kíváncsi, hogy hány meccset adnál neki?
moszkvicssluszkulcs 2010.12.27. 13:23:03
@a. Bárd: Tényleg nem lehet párhuzamot vonni, mert amíg Gröschl felugorva ütközött és a keze fejmagasságban volt, addig Láda a jégen korizott, a könyöke meg a teste mellett volt.
Ettől még sérülést okozott, ami rossz, ezen nincs mit szépíteni...
Ettől még sérülést okozott, ami rossz, ezen nincs mit szépíteni...
Theutus 2010.12.27. 13:28:01
én úgy látom, hogy Zsók megtolja a palánk mellett a korongot, majd belülről kerülné Ládát
ezt megakadályozandó Láda pedig kiteszi a bal könyökét, mivel más lehetősége nem maradt
vagy rosszul látom a dolgot?
ezt megakadályozandó Láda pedig kiteszi a bal könyökét, mivel más lehetősége nem maradt
vagy rosszul látom a dolgot?
leonov 2010.12.27. 13:30:20
Nem volt szép.
Mint már írtam volt korábban.
Azért ne felejtsd el, hogy mi ilyen "szándékosból" már kettőt kaptunk.
A fegyelmi bizottság meg annyit adjon neki mint Hurtajnak meg Kissnek !
ÉSHAMÁR megtaláltál (amennyiben nem értettem félre)a korábbiak fényében:
A Kiss Á. féle dologhoz , ha elkerülte a figyelmedet , akkor azért annyit hozzáfűznék
még, hogy a videó többszöri megnézése után, bőven visszavett mindenki nálunk a hangból.-a meccs hevében, élőben sokkal gusztustalanabbnak tűnt-
ÉN IS !
Egy pici szösszenet meg még hozzátartozik a dolgokhoz.Mégpedig az, hogy nálunk két alapembert vettek ki .Legalább olyan fontos játékost mint nálatok a "Görög"(Bevallom, nem tudom Zsók mennyire kulcsfigura a Brassónál)
Még egyszer jobbulást Zsóknak!
Mint már írtam volt korábban.
Azért ne felejtsd el, hogy mi ilyen "szándékosból" már kettőt kaptunk.
A fegyelmi bizottság meg annyit adjon neki mint Hurtajnak meg Kissnek !
ÉSHAMÁR megtaláltál (amennyiben nem értettem félre)a korábbiak fényében:
A Kiss Á. féle dologhoz , ha elkerülte a figyelmedet , akkor azért annyit hozzáfűznék
még, hogy a videó többszöri megnézése után, bőven visszavett mindenki nálunk a hangból.-a meccs hevében, élőben sokkal gusztustalanabbnak tűnt-
ÉN IS !
Egy pici szösszenet meg még hozzátartozik a dolgokhoz.Mégpedig az, hogy nálunk két alapembert vettek ki .Legalább olyan fontos játékost mint nálatok a "Görög"(Bevallom, nem tudom Zsók mennyire kulcsfigura a Brassónál)
Még egyszer jobbulást Zsóknak!
moszkvicssluszkulcs 2010.12.27. 13:30:47
@Theutus: : Gröschl mennyit kapott az előéletével?
Akkor ahhoz viszonyítsunk, vagy a sérülés fokához, vagy a szabálykönyvben leírtakhoz, vagy Kiss Ákos kéztöréséhez, vagy Hurtaj térdeléséhez???
Hál Istennek nem én ítélkezem.
Akkor ahhoz viszonyítsunk, vagy a sérülés fokához, vagy a szabálykönyvben leírtakhoz, vagy Kiss Ákos kéztöréséhez, vagy Hurtaj térdeléséhez???
Hál Istennek nem én ítélkezem.
moszkvicssluszkulcs 2010.12.27. 13:32:33
@Theutus: Kiteszi, de nem felugorva 2 méter magasba...
Spigott 2010.12.27. 13:35:19
Hát, ez nagyon csúnya volt, de nem gondolom, hogy sérülést akart volna okozni, sajnos nagyon otthagyta a könyökét:/
a. Bárd 2010.12.27. 13:35:24
@leonov: Én nem úgy látom, hogy most "fröcsögne" a blog és mindenki azért kardozna, hogy évekre tiltsák el Balázst
Vádolhatsz elfogultsággal, de szerintem ez a szabálytalanság csúnyább volt, mint a Kiss Ákosé vs Bartzen affér.
(mielőtt félreértesz, nem Ákost akarom jobb színben feltüntetni, megéri Ő a pénzét)
Vádolhatsz elfogultsággal, de szerintem ez a szabálytalanság csúnyább volt, mint a Kiss Ákosé vs Bartzen affér.
(mielőtt félreértesz, nem Ákost akarom jobb színben feltüntetni, megéri Ő a pénzét)
Gaudi 2010.12.27. 13:36:59
Ahogy minden mást, úgy ezt a könyökölést is meg lehetne magyarázni, de nem érdemes.
Theutus 2010.12.27. 13:37:33
@leonov: a Hurtaj esetet nem láttam, így nem tudok hozzászólni
a Kiss féle eset a videóról visszanézve asszem magáért beszél(valószínűleg azért nem tárgyalták egyiket sem, mert nem volt miről tárgyalni)
ha ebből lesz FB ülés, akkor eltiltás is lesz hidd el
és valszeg lesz, mert nem sokban különbözik a Gröschl-féle esettől
a Kiss féle eset a videóról visszanézve asszem magáért beszél(valószínűleg azért nem tárgyalták egyiket sem, mert nem volt miről tárgyalni)
ha ebből lesz FB ülés, akkor eltiltás is lesz hidd el
és valszeg lesz, mert nem sokban különbözik a Gröschl-féle esettől
moszkvicssluszkulcs 2010.12.27. 13:40:49
Értem én a dunaúji kollégák vehemenciáját, végül is lehet, velük játszunk...
leonov 2010.12.27. 13:41:53
Hálistennek' nem feladatom megítélni.
Kiss Á.-val kapcsolatban, továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy a honi hoki egyik legnagyobb tehetsége és eredményeinek várományosa lehetne ha a pályára lépve nem lenne ennyire kétbites.
Belemehetnénk a két eset közötti hasonlóságok és különbségek elemzésébe, megvitatásába, ám szerintem ez az eset sokkal inkább a Hurtaj féle eseményre hasonlít.
Végül pedig: Ki nem elfogult ?
Kiss Á.-val kapcsolatban, továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy a honi hoki egyik legnagyobb tehetsége és eredményeinek várományosa lehetne ha a pályára lépve nem lenne ennyire kétbites.
Belemehetnénk a két eset közötti hasonlóságok és különbségek elemzésébe, megvitatásába, ám szerintem ez az eset sokkal inkább a Hurtaj féle eseményre hasonlít.
Végül pedig: Ki nem elfogult ?
Theutus 2010.12.27. 13:48:33
@moszkvicssluszkulcs: semmi köze a két dolognak egymáshoz
sztem a Siki által elszenvedett sérülésnél is sok dújvárosi vélemény volt
szimplán elmondtam, hogy mit láttam a videón, mint ahogy Bárd is (hogy mást láttunk, mint te, az szinte természetes:D)
és azt csak halkan jegyzem meg, hogy a Siki affér után a Macifanok (is) kevesellték a büntit
sztem a Siki által elszenvedett sérülésnél is sok dújvárosi vélemény volt
szimplán elmondtam, hogy mit láttam a videón, mint ahogy Bárd is (hogy mást láttunk, mint te, az szinte természetes:D)
és azt csak halkan jegyzem meg, hogy a Siki affér után a Macifanok (is) kevesellték a büntit
csatoimi 2010.12.27. 13:50:36
@leonov: szerintem semmi köze a kettőnek egymáshoz, az egy szerencsétlen ütközés volt, ez meg egy kisebb kivégzés.
Theutus 2010.12.27. 13:53:22
@leonov: annyiban hasonlít, hogy a Hurtaj-féle esetben is volt kontakt két játékos között
azonban Hurtaj és a kanadai szimplán csak szerencsétlenül ütközött, addig Balázs tett is ezért az ütközésért
(nem csodálom, hogy Hurtaj ezért nem kapott semmit sem)
azonban Hurtaj és a kanadai szimplán csak szerencsétlenül ütközött, addig Balázs tett is ezért az ütközésért
(nem csodálom, hogy Hurtaj ezért nem kapott semmit sem)
moszkvicssluszkulcs 2010.12.27. 13:53:52
@Theutus: Igy van keveselltük, mert vannak, akiknek a pályafutását végigkísérik a balhék, a sérülésokozások és még sem bűnhődnek...
gogosz 2010.12.27. 13:53:55
Nem tudom megnézni a videót. Hibajelzést ír ki. Csak nálam?
leonov 2010.12.27. 13:54:27
A Sikorcin féle dologhoz, legfeljebb a sérülés ténye tartozhat.
Az FB a sérülés okozása miatt adhat büntetést Balázsnak.
Annyit mint Hurtajnak és Kissnek !
Egyébként én sose gondoltam , hogy Balázs fog sérülést okozni.
Több régi msikolci játékosban ez sokkal inkább benne van.
Az FB a sérülés okozása miatt adhat büntetést Balázsnak.
Annyit mint Hurtajnak és Kissnek !
Egyébként én sose gondoltam , hogy Balázs fog sérülést okozni.
Több régi msikolci játékosban ez sokkal inkább benne van.
moszkvicssluszkulcs 2010.12.27. 13:56:19
Tehát összegezzük: amikor a mi játékosaink hónapokra kidőlnek a játékból, akkor ott mindig szerencsétlen ütközés van, mi viszont kivégzünk...
Asszem itt befejezem...
Asszem itt befejezem...
csatoimi 2010.12.27. 13:57:46
@leonov: senki nem mondja, hogy szándékos volt, lehet reflexszerűen kapta fel a könyökét, de felkapta.
a. Bárd 2010.12.27. 13:58:42
@moszkvicssluszkulcs: Nyugi, ezt mi is ugyanígy érezzük, meg gondolom a Vasas szurkolók is :)
Theutus 2010.12.27. 14:01:04
@moszkvicssluszkulcs: nem beszélt senki sem kivégzésről Balázs esetében
gogosz 2010.12.27. 14:02:33
Köszi, megvan.
leonov 2010.12.27. 14:03:26
Szimplán szerencsétlenül , tudatos testsúlyáthelyezéssel , térddel ütközött.
Valóban.
Balázs pedig , szerencsétlenül fennhagyott könyökkel próbálta elkerülni a rossz íven korcsolyázó Zsókot.
Valóban.
Balázs pedig , szerencsétlenül fennhagyott könyökkel próbálta elkerülni a rossz íven korcsolyázó Zsókot.
Vincenzo90 2010.12.27. 14:04:46
@Theutus: Mondom már javítottam a linket.
Csak katt a linkre, és ennyi :D
Csak katt a linkre, és ennyi :D
leonov 2010.12.27. 14:06:06
Azt a kivégzős dolgot én is olvastam, de már nem találom.
leonov 2010.12.27. 14:06:51
@Vincenzo90: Az első komment erről szólt !
csatoimi 2010.12.27. 14:06:55
@moszkvicssluszkulcs: Nem kell mindjárt megsértődni, de ha az autó zenéjével babrálsz és eközben elütsz egy gyalogost az átjárón, akkor kivégezted őt, még ha nem is szándékosan. Zsók mivel eszméletét vesztette, azért írtam ezt, de nem gondolom én sem, hogy szándékos volt.
Theutus 2010.12.27. 14:07:50
@Vincenzo90: gondolod amíg írok látom az új bejegyzéseket?
amikor írtam még nem működött..
azonban ellentétben veled nem teszem ki a falra, hogy rossz link került ki
amikor írtam még nem működött..
azonban ellentétben veled nem teszem ki a falra, hogy rossz link került ki
csatoimi 2010.12.27. 14:09:11
@Theutus: a lába be van gipszelve, ínszalag szakadás, egy-két hónap pihenő neki.
leonov 2010.12.27. 14:10:37
Az szar ügy.
Jobbulást és gyors gyógyulást.
Jobbulást és gyors gyógyulást.
eszel59 2010.12.27. 14:12:47
@Theutus: Valóban kitette a könyökét,de nem úgy ütötte el,mint emődi parasztot a Tokaj expressz,ezt összehasonlítani a Grösch-féle szabálytalansággal-finoman szólva is-botorság!
Nem kételkedtem a szabálytalanság tényében eddig sem,tekintettel arra a korrekt játékvezetői mentalitásra,amit a főzebrától Miskolcon láttunk.Sajnálom,hogy Ládikó sérülést okozott-mielőbbi gyógyulást Zsóknak!-de továbbra is fenntartom,hogy ez abszolút nem jellemző Balura!!!A korábbi FB-határozatok fényében kíváncsian várom a hasonlóan "példás"elmarasztalást,mint ahogyan arra már volt precedens néhány korábbi-sérülést is okozó- eset kapcsán!
(A "jutyúbos"videón öröm volt hallani,hogy édes-ékes anyanyelvünkből milyen szépen megmaradtak a trágár szavak és kifejezések a brassói lelátón is,nem vesztek ki magyar létünk számunkra oly'fontos szófordulatai,csak időnként-és elenyésző mértékben- keverednek az"apaország"nyelvével...)
Nem kételkedtem a szabálytalanság tényében eddig sem,tekintettel arra a korrekt játékvezetői mentalitásra,amit a főzebrától Miskolcon láttunk.Sajnálom,hogy Ládikó sérülést okozott-mielőbbi gyógyulást Zsóknak!-de továbbra is fenntartom,hogy ez abszolút nem jellemző Balura!!!A korábbi FB-határozatok fényében kíváncsian várom a hasonlóan "példás"elmarasztalást,mint ahogyan arra már volt precedens néhány korábbi-sérülést is okozó- eset kapcsán!
(A "jutyúbos"videón öröm volt hallani,hogy édes-ékes anyanyelvünkből milyen szépen megmaradtak a trágár szavak és kifejezések a brassói lelátón is,nem vesztek ki magyar létünk számunkra oly'fontos szófordulatai,csak időnként-és elenyésző mértékben- keverednek az"apaország"nyelvével...)
csatoimi 2010.12.27. 14:12:47
Ha én kellene döntsek, nem tíltanám el Láda Balázst, ha Gröschl négy fordulót kapott, ezért valóban nem jár semmi.
leonov 2010.12.27. 14:14:14
Ezzel nem illik viccelődni, de azért csak érdekes, hogy már könyökkel is tudunk lábat gipszeltetni.
Tisztára mint gyurigeller.
Kérném a zilletékeseket, hogy, ha nagyon gáznak érzik akkor 'sszák ki nyugodtan.
Tisztára mint gyurigeller.
Kérném a zilletékeseket, hogy, ha nagyon gáznak érzik akkor 'sszák ki nyugodtan.
csatoimi 2010.12.27. 14:14:43
@1885*: én csak a csapattársaival beszéltem, ők ennyit mondtak, de szerintem nem kell műteni.
Theutus 2010.12.27. 14:16:28
@eszel59: akkor neked is:
nem én hasonlítottam a Gröschl esettel a dolgot, hanem moszkvics hozakodott elő vele
és azt sem mondtam, hogy Balázs SZándékosan akart volna sérülést okozni
nem én hasonlítottam a Gröschl esettel a dolgot, hanem moszkvics hozakodott elő vele
és azt sem mondtam, hogy Balázs SZándékosan akart volna sérülést okozni
csatoimi 2010.12.27. 14:16:30
@leonov: A térdét is elkapta, bevitték a korházba, ott meg be is gipszelték. Gondolom nem viccből tették.
leonov 2010.12.27. 14:19:35
Tudom, tudom és sajnálom, sőt biztos vagyok benne hogy Balázs is sajnálja.
Írtam hogy egy moderátor törülje ha gáz.
Írtam hogy egy moderátor törülje ha gáz.
Theutus 2010.12.27. 14:20:13
@eszel59: sőt tovább megyek, kívánom, hogy sikeres szezont tudjon maga mögött és harcolja ki a válogatottságot
ma pedig nyerjetek és elődöntőzzünk egy jót
ma pedig nyerjetek és elődöntőzzünk egy jót
leonov 2010.12.27. 14:20:51
Ott a helyünk !
Uteapu 2010.12.27. 14:21:38
@leonov: Két megjegyzésedhez annyit fűznék hozzá: Nem Zsók korizott "rossz" íven, hanem Balázs számította el magát. Egy letaglózott hokis eshet úgy, hogy még a inak is szakadhatnak.
Nagyon csúnya eset volt.
Nagyon csúnya eset volt.
gogosz 2010.12.27. 14:22:23
Azért fel ne mentsétek. Ha eddig kardoskodtunk az ilyen jelenetek ellen, akkor most sem mondhatunk mást. Láda nem ilyen, ezt elfogadom, de ezért a tettéért vállalnia kell neki is a következményeket. Szerintem.
leonov 2010.12.27. 14:23:15
@Uteapu: Valóban volt kis irónia a sorok között !
leonov 2010.12.27. 14:24:12
@gogosz: Na, mint sommás véleményt, aláírtam.
csatoimi 2010.12.27. 14:24:56
@gogosz: Mentsége az lehet, hogy nem szándékosan vadászta le mint Gröschl Sikorcint.
Theutus 2010.12.27. 14:27:00
a mentsége az lehet, hogy a fegyelmi bizottságot Sille és Gröschl eltiltotta a munkavégzéstől:P
Uteapu 2010.12.27. 14:27:29
@leonov: Kedvelem az iróniát de ezekben az esetekben szerintem nem illik. Az tény, hogy Balázs esetében az ilyen "ütközéseknek" nincs előélete, de ez nem igazán menti a mostanit, bár nem hasonlítható a másik, emlegetetthez.
Vincenzo90 2010.12.27. 14:28:52
Láda ilyen, vagy nem ilyen, pontosan ezekért kaptak mások 4 meccs körüli eltiltásokat. Ha stabil válogatott kerettag marad is, vagy ha soha többé nem is fog ilyet csinálni, akkor is járhat a bünti. Sorry, ez a véleményem.
gogosz 2010.12.27. 14:30:20
@1885*: Meccsszámot nem tudnék mondani, mert az FB az előző ítéleteivel simán lehetetlenné tette még a becslésemet is. Ha Gröschl 4-et kapott, akkor nálam ez kettő. De épp ezért mondtam, hogy már jó ítéletet nem lehet hozni. Kérdés, hogy Láda ezt hogy dolgozza fel magában. Remélem tanul belőle és nem felmenti magát, mint azt egyesek tették.
leonov 2010.12.27. 14:31:21
@Uteapu: A komment azért lett kicsit félreérthető mert egy válasz volt Theutus korábbi kommentjére.
Az a baj, hogy én elég nehezen tudom megszokni azt a fránya "válasz erre gombot".
DE RAJTA VAGYOK DOLGON !
Az a baj, hogy én elég nehezen tudom megszokni azt a fránya "válasz erre gombot".
DE RAJTA VAGYOK DOLGON !
centreville 2010.12.27. 14:32:03
@csatoimi: Imi!Te láttad a helyszínen.Szerinted kitette a könyökét,vagy a válla volt?A videóból nem látni tisztán.Amennyiben volt könyök is,akkor egy pár meccses eltiltás lehet,azonban a Gröschl esethez nem hasonlítanám.
Vincenzo90 2010.12.27. 14:33:40
@centreville: Imi már tegnap mondta, hogy a túloldalról nézte, tehát valószínűleg a videón jobban látszik. Nameg Imi is csak egyszer láthatta. De majd ő nyilatkozik.
csatoimi 2010.12.27. 14:33:49
@gogosz: Na ez a baj, látod, ezért nem lehet Ládát elítélni, mert akkor a Gröschl féle ámokfutás legalább 15 meccset ért volna.
Theutus 2010.12.27. 14:34:03
@centreville: a videón tisztán látszik, hogy kitett könyökkel ütötte el:)
a többi igaz
a többi igaz
csatoimi 2010.12.27. 14:38:58
@centreville: Megmondom őszíntén, először nekem csak simma ütközésnek tünt, nem láttam könyöket sem, elég távol is ültem onnan, a mellettem levő srácok mondtak egy annyit, hogy elég jól elkapta.
zele 2010.12.27. 14:39:33
Látom, mindenki egyenlő, de Gröschl még egyenlőbb mindenkinél. Szánalmasnak tartom a szerecsenmosdatást, mert azok a miskolci szurkolók akik anno Kiss Ákosra és Gröschlre egész idényes eltiltást akartak kiszórni, azok most véletlen hibáról írnak. Szerintem egyértelmű a helyzet (szándékosan akarta könyökkel megállítani ellenfelét), de mint akkor, most is azt gondolom, hogy nem akart Láda sérülést okozni, de ez sajnos az ilyen esetekben benne van.
Egyébként javaslom nézzétek meg a tegnapi orosz-kanadai meccset, legalább 5-6 hasonló ütközés volt, mint anno Tamásé, még csak le se fújták a bírók.
Egyébként javaslom nézzétek meg a tegnapi orosz-kanadai meccset, legalább 5-6 hasonló ütközés volt, mint anno Tamásé, még csak le se fújták a bírók.
centreville 2010.12.27. 14:41:22
@csatoimi: Megnéztem a videót vagy tízszer,kikockáztam,de a könyökhasználatra nem merném letenni a nagy esküt.Ettől függetlenül gyors gyógyulást Zsóknak.
Theutus 2010.12.27. 14:43:37
@centreville: csak neked...
Könyök (cubitus) alatt a felkar és az alkar közötti területet, szűkebb értelemben a könyökízületet (articulatio cubiti) értjük. Három csont alkotja, felülről a felkarcsont (humerus) ízesül a singcsonttal (ulna) és az orsócsonttal (radius), míg e két utóbbi egymással kapcsolódik, így valójában három ízület hozza létre a könyökízületet, mely mind szerkezetileg, mind funkcionálisan egységet képez.
Könyök (cubitus) alatt a felkar és az alkar közötti területet, szűkebb értelemben a könyökízületet (articulatio cubiti) értjük. Három csont alkotja, felülről a felkarcsont (humerus) ízesül a singcsonttal (ulna) és az orsócsonttal (radius), míg e két utóbbi egymással kapcsolódik, így valójában három ízület hozza létre a könyökízületet, mely mind szerkezetileg, mind funkcionálisan egységet képez.
Tillasz 2010.12.27. 14:43:40
Ez az ütközés hasonló volt, mint amit Hajós Roli kapott. Mindkét esetben igazán elszámította magát a hátvéd, és a csatár sajnos megsérült. Jogos a GA-MI.
Imi a 3. harmad 12-13. perc környékén nem volt valami esemény? Mert, ha jól tudom egy miskolci is a kórházban kötött ki este. A jegyzőkönyv szerint nem volt kiállítás.
Imi a 3. harmad 12-13. perc környékén nem volt valami esemény? Mert, ha jól tudom egy miskolci is a kórházban kötött ki este. A jegyzőkönyv szerint nem volt kiállítás.
centreville 2010.12.27. 14:43:59
@zele: Te inkább most hallgassál.Megint menteni akarod az undorító Gröschlt.Maradjál csendbe,nem ugyanaz a két szituáció.
Theutus 2010.12.27. 14:46:22
@zele: én is láttam, azonban a lényeg a "hasonló" szón van:ikszdé
maradjunk annyiban, hogy Tamáska maga is elismerte, hogy ment Sikire (persze szolidabban és burkoltabban fogalmazott)
maradjunk annyiban, hogy Tamáska maga is elismerte, hogy ment Sikire (persze szolidabban és burkoltabban fogalmazott)
centreville 2010.12.27. 14:46:30
@Theutus: Köszönöm Dr úr a részletes tájékoztatást.Én pedig végzettség szerint közlekedési mérnök vagyok,úgyhogy Hannover elővárosi közlekedéséről fogok neked Dunaújvárosban a büfében tartani egy kis tájékoztatót.
Theutus 2010.12.27. 14:48:27
@centreville: Hannover elővárosait ismerem, mivel minden évben több éjszakát töltök ott idestova 15 éve
így valami mással készülj:)
pl Madrid?
így valami mással készülj:)
pl Madrid?
zele 2010.12.27. 14:49:28
@centreville: Öreg, talán nem te fogod megmondani, hogy ki nyilváníthat véleményt.
leonov 2010.12.27. 14:49:47
-Mi is onnan hozzuk a cuccot
Uteapu 2010.12.27. 14:51:15
@zele: Ellentétben mással én nem kérem, hogy hallgass. Én mindkét esetet elítélem, durvának tartom, mely a testi épséget veszélyezteti.Azért a kettő közt jócskán van különbség.A véletlen és a szándékos közt csak maga a sérülés lehet azonos.
Nyakkendos Fatolvaj 2010.12.27. 14:52:37
@leonov: Zsok Levi az elso sorban van alltalaban vagy a masodikban...szoval eleg meghatarozo jatekosunk...sajnos neki oda az egesz szezon...kerjuk Lada eltiltasat...(magyar karaktereim nincsenek ezeert vicces igy a kijelentes)
Theutus 2010.12.27. 14:52:52
@centreville: bár ha jobban meggondolom lehet a hannoveri elővárosi közlekedés is a beszélgetés tárgya, mivel primitív módon kizárólag autóval megyek be a városba:)
leonov 2010.12.27. 14:53:13
A szokásos vehemenciával és lehengerlően objektív látásmóddal előre a horizontig...
centreville 2010.12.27. 14:53:49
@Theutus: Speciel Hannover elővárosi közlekedését tényleg tanulmányoztam a szakdogámhoz.Január 3-ig mindenképpen készülök valami hasonló érdekfeszítő előadással,közben azért remélem forraltbort fogunk kortyolgatni.
zele 2010.12.27. 14:53:49
@Uteapu: Elítélem mindkettőt én is, visszaolvashatja bárki a korábbi írásaimat, de a szándékosság most is megvolt.
csatoimi 2010.12.27. 14:54:54
@Tillasz: Sajnos erre nem emlékszem, amúgy elég durva meccs volt, a játékvezető a Mol ligás bíráskodástól eltérően vezetett, szerintem nagyon jól. Na, de indulnom kell Brassóba, egész nap havazott, ki tudja milyen az út. Majd a meccsről még írok.
1885* 2010.12.27. 14:56:38
@gogosz: egyetértek. Jól emlékszem a nyilatkozatokra is.
Nika λουλουδιών? κλπ.
Nika λουλουδιών? κλπ.
centreville 2010.12.27. 14:56:51
@zele: Elmondhatod persze a véleményed,én csak arra rágtam be,hogy gröschltomikával jöttél.Rajta látszott a levadászás,Láda pedig "szabálytalanul" ütközte le Zsókot.Nem ugyaaz a két eset.
centreville 2010.12.27. 15:01:19
@Theutus: Marad akkor Hannover,nem készülök akkor más témával.(Én is autóval járok mindenhová,fóbiám van a tömegközlekedéstől)Ezt csak államvizsga után közöltem a bizottsággal.
zele 2010.12.27. 15:07:27
@centreville: Elfogult vagy most is, teljesen egyértelműen szándékos mozdulat volt, csak míg én elismertem ezt Tamás esetében, te erre nem vagy képes.
Nyakkendos Fatolvaj 2010.12.27. 15:09:59
@leonov: Nezd meg jol a videot es meglatod hogy a konyoke mellet a terdet is jol odailleszti Zsoknak a labara...
centreville 2010.12.27. 15:14:03
@zele: A bodicseket ha szabályos,azt is szándékosan csinálják úgy mint a szabálytalant.A videó alapján Láda is szándékosan ment neki Zsóknak.A könyökhasználatot ebből a kameraállásból nem látni tisztán.Amennyiben kint volt a könyöke,akkor megérdemli az eltiltást,de kérlek azért Gröschllel ne példálózz.Neki tudtommal nem ez volt az első esete,és ezen túl is látszik hogy flusztráltan játszik.Ennyi.
leonov 2010.12.27. 15:15:28
'megnéztem.kikockáztam a huszonhatos nagymonitoron.
a cél Zsók megállítása volt.
Így sikerült.Pontosabban nagyon rosszul sikerült.
Nem szép látvány.
a cél Zsók megállítása volt.
Így sikerült.Pontosabban nagyon rosszul sikerült.
Nem szép látvány.
eszel59 2010.12.27. 15:16:53
@Theutus: 13:37:33-as "leonov"nak címzett hsz-ed utolsó sorára reagáltam,valszeg figyelmetlen voltam,vagy nem fogtam fel kellőképpen,hogy más-más esetek összehasonlításáról tettél említést,nem Baluét vetetted össze Gröschével!Sorrryyyy!!!
14:20:13-assal max.egyetétek,a szentlélek szava szólaljon szádról(klaviatúrádból)széllel szállítván szerteszét szerfelett szertett személyed szuverén sziporkáját!-ez igazi,s nem ál-literáció...(Á-girl,nem!: Á-men!!!)
14:20:13-assal max.egyetétek,a szentlélek szava szólaljon szádról(klaviatúrádból)széllel szállítván szerteszét szerfelett szertett személyed szuverén sziporkáját!-ez igazi,s nem ál-literáció...(Á-girl,nem!: Á-men!!!)
1885* 2010.12.27. 15:16:54
@zele: Tomika is. A sportszerű. Sajnálattal látom, hogy megint elfogultak a kommentelők, de hálistennek Neked sikerül megőrizned az objektivitásodat.
zele 2010.12.27. 15:18:47
@centreville: Ellentétben sokakkal én nem akarom megkövezni Ládát, elkövetett egy hibát, amiért kapja meg jogos eltiltását, de utána induljon tisztalappal. Viszont ugyanezt elvárom a mi játékosainkkal szemben is, Gröschl megkapta büntetését, amelyet le is tölt, de utána ne a Vasas legyen a "mészárosbrigád", mert mindenhol meg vannak az ilyen esetek.
zele 2010.12.27. 15:21:45
@1885*: Azért is írtam, de most a videó alapján várom a véleményed erről az esetről.
centreville 2010.12.27. 15:27:57
@zele: Kangyalról Gergelyről mi a véleményed?Full sportszerűen játszanak.Legutóbb Kangyal a 18 éves Korpost szemelte ki magának.A meccs végéig kóstolgatta.Persze,nem volt olyan bátor hogy esetleg valamelyik kanadai játékosunkat piszkálja.Annyira azért nem volt bátor.Szerinted miért utálja minden szurkolótábor farkangyalt és gergelyge..it?
1885* 2010.12.27. 15:33:33
@zele: már írtam, gogosszal értek egyet, ha Tomika nevetséges 4 meccses eltiltást kapott, akkor ez kettő. Az én véleményem miért érdekel? Elfogult vagyok és sportszerűtlen. Legalábbis tegnapi minősítéseid szerint.
zele 2010.12.27. 15:36:29
Kangyal többet tett le a magyar jégkorongért, mint a miskolci csapat együttvéve. Gergelyben valóban van egy túlfeszített küzdeniakarás, amely esetenként sportszerűtlenségben nyilvánul meg, de nem gondolom, hogy rosszabb mint a nagy átlag.
Az idei statisztikájuk:
18. Gröschl Tamás 25 16 1 2 1 0 77
21. Gergely Csaba 31 13 2 0 2 0 76
75. Kangyal Balázs 35 17 0 0 0 0 34
Azt gondolom, hogy ez nem túl brutális.
Az idei statisztikájuk:
18. Gröschl Tamás 25 16 1 2 1 0 77
21. Gergely Csaba 31 13 2 0 2 0 76
75. Kangyal Balázs 35 17 0 0 0 0 34
Azt gondolom, hogy ez nem túl brutális.
Harcsavadász 2010.12.27. 15:38:12
Szerintem ez nem is volt durva, néztem a szlovák extra ligát a sport m-nek köszönhetően, ahol olyan szabálytalanságok voltak hogy ti puhányok rögtön elájultatok volna.
zele 2010.12.27. 15:40:52
@1885*: Elfogult vagy, mint ahogy én is (valószínűleg minden szurkoló az a saját csapatával szemben), de te a Vasassal szemben indokolatlanul kettős mércét alkalmazol, ezért voltam kíváncsi, hogy erről mit gondolsz. Köszönöm, hogy megosztottad véleményed, amellyel nem értek egyet, szerintem a két esemény egyenrangú, és ha azt nézzük, a sérülés sokkal súlyosabb lett itt.
1885* 2010.12.27. 15:43:05
@Uteapu: NANÁ :D
@zele: egy utolsó kérdésem van. Te a hivatásos PR.-osa vagy a VHC-nak? Mert akkor rendben.
Ismerjük a statisztikákat.
Ismerjük az embereket a számok mögött.
Igazi gentleman vagy, nem tetted hozzá, hogy bezzeg a mi Buxánknak hány perce van :) De legalább valamiben mi vagyunk az elsők.
@zele: egy utolsó kérdésem van. Te a hivatásos PR.-osa vagy a VHC-nak? Mert akkor rendben.
Ismerjük a statisztikákat.
Ismerjük az embereket a számok mögött.
Igazi gentleman vagy, nem tetted hozzá, hogy bezzeg a mi Buxánknak hány perce van :) De legalább valamiben mi vagyunk az elsők.
qwertzuiop05 2010.12.27. 15:47:20
Durva szabálytalanság, semmi szükség nem volt rá. Csalódott és szomorú vagyok, hogy Balázs ezt tette.
Zsók Leventének gyors és teljes gyógyulást!
Ami a további büntetést illeti, hasonlóan szigorú büntetést remélek, mint Gröschl esetében.
Zsók Leventének gyors és teljes gyógyulást!
Ami a további büntetést illeti, hasonlóan szigorú büntetést remélek, mint Gröschl esetében.
1885* 2010.12.27. 15:48:27
@zele: tudod, az a baj, hogy az fb is kettős mércét alkalmaz, ami sokkal súlyosabb mint, hogy én mit írok vagy gondolok, mert az enyém egy magányvélemény, max. Téged bosszant.
qwertzuiop05 2010.12.27. 15:49:09
@zele: "Kangyal többet tett le a magyar jégkorongért, mint a miskolci csapat együttvéve."
És ez őt mire hatalmazza fel a pályán?
És ez őt mire hatalmazza fel a pályán?
centreville 2010.12.27. 15:50:15
@zele: A "túlfeszített küzdeniakarásnak " minősíted Gergely sokszor ámokfutás jellegű játékát?No comment...
zele 2010.12.27. 15:51:52
@1885*: Egyébként egy valamiben mindenképpen Ti voltatok az elsők a véleményem szerint, mégpedig a legszimpatikusabb csapat kategóriájában. Ilyen háttérrel óriási bravúr volt kiverni a Staeauát, amelynek én is nagyon örültem. Remélem jövőre egy erősebb Újpesttel küzdhetünk a pontokért.
qwertzuiop05 2010.12.27. 15:52:22
@Harcsavadász: Eléggé beszédes, hogy a szlovák főzebra nem adott VK-t ezért, holott volt rá lehetősége.
zele 2010.12.27. 15:55:25
@qwertzuiop05: Semmilyen sportszerűtlenségre, de ez Billre nem nagyon jellemző. Néha elmagyarázza a véleményét egy-két fiatalnak, de ez szerintem a tapasztalatával belefér.
zele 2010.12.27. 15:56:50
@1885*: Ha emlékszel én magam is súlyosabb büntetést javasoltam Gröschl esetében.
cornwall 2010.12.27. 15:57:09
Fuhh.. Nem volt szép jelenet. Balu amúgy elég keményen, sok ütközéssel játszik az utóbbi időben, de ezt most nagyon elszámította..
Alapjáraton megítélnék egy olyan 4 meccses eltiltást, de az utóbbi idők szabálytalanságait(és azok következményeit) figyelembe véve túlzásnak érezném a dolgot. Így 1, nagyon durva esetben max 2 meccset mondanék, ha egyáltalán FBig jut az ügy.
Alapjáraton megítélnék egy olyan 4 meccses eltiltást, de az utóbbi idők szabálytalanságait(és azok következményeit) figyelembe véve túlzásnak érezném a dolgot. Így 1, nagyon durva esetben max 2 meccset mondanék, ha egyáltalán FBig jut az ügy.
qwertzuiop05 2010.12.27. 15:58:27
@zele: "Semmilyen sportszerűtlenségre"
Örülök, hogy ebben egyetértünk!
Örülök, hogy ebben egyetértünk!
Uteapu 2010.12.27. 16:10:01
@zele: Bill sokat tett a hokinkért ez tény.A tapasztalat viszont nem előjogokkal, hanem korral jár.A fiatalokat, főleg az ellenfélét, tanácsokkal lehet ellátni, ha azt esetleg igénylik, de talán nem a pályán, kéretlenül.
Mondjuk egy élménybeszámolón leginkább.
Mondjuk egy élménybeszámolón leginkább.
gogosz 2010.12.27. 16:17:10
@zele: jegkorong.blog.hu/2010/09/09/gergely_csaba Ez idei példa.
check 2010.12.27. 16:20:28
Én Láda Balázst alapvetően egy csupaszív sportszerű játékosnak tartom, de ez masszívan szemét dolog volt. Elmérte az ellenfél mozgását és amikor látta, hogy baj van meg akarta állítani. Akárhogy. Így sikerült. Még egyszer, én nem ilyennek ismerem, de ez a manőver kemény volt. Mindenképpen jár neki egy kis pihenő, mert az ilyet nem lehet megtorlatlanul hagyni. Persze a Gröschl-esetből kiindulva... Pffff...
A Gröschl-mutatvánnyal van egy hasonlóság, a fej kemény támadása, persze a szándék és a motiváció teljesen más, nem ebből a szempontból kell összehasonlítani.
Mindenesetre ez már a többedik durva fejre irányuló támadás, véget kell vetni, mert baj lesz...
A Gröschl-mutatvánnyal van egy hasonlóság, a fej kemény támadása, persze a szándék és a motiváció teljesen más, nem ebből a szempontból kell összehasonlítani.
Mindenesetre ez már a többedik durva fejre irányuló támadás, véget kell vetni, mert baj lesz...
Raon 2010.12.27. 16:21:58
@Uteapu: teljesen egyetértek. Én sokáig kedveltem Billt, amikor nálunk játszott - nem véletlenül lett visszavonultatva a meze, abszolút megérdemelte. Viszont azt gondolom, hogy a pályafutásának Sapporo utáni része már több, mint méltatlan hozzá. Értem én, hogy a kiöregedőben lévő játékosok nehezen tudják elfogadni, hogy már elment a szekér, de nem mindegy, emberileg ki hogy reagál erre.
Egy ilyen játékosnak, mint ő, szerintem totális imidzsrombolás - és saját, szép és teljes pályafutásának meggyalázása - az, amikor a magyar fiatalokkal kezd el indokolatlanul keménykedni, bíróknak pofázik egy bedobásért, nézőknek szövegel vissza minősíthetetlen hangnemben és tartalomban dolgokat. Pláne az ő pozíciójában. Ha ő tényleg az a sztár lenne, aki a pályafutása alapján amúgy lehetne, és akit példaképnek lehetne állítani, akkor vagy rég vissza kellett volna vonulnia (amíg megtehette volna ezt méltósággal), vagy szépen, csendben, tisztelettel a háttérbe húzódni az öregséggel járó teljesítményromlással/ingadozással arányban. Nem előadni azt az öreges kétségbeesést, hogy előadja magát valakinek, amellyel egyre inkább egy senkivé kezd vállni...
És az is beszédes, hogy amit egy ideje Kangyal csinál, az sok jóérzésű, nem feltétlenül klubfanatikus emberben váltja ki ugyanazt az érzést - "bazdmeg öreg, ezt miért kellett és pont tőled?"
Egy ilyen játékosnak, mint ő, szerintem totális imidzsrombolás - és saját, szép és teljes pályafutásának meggyalázása - az, amikor a magyar fiatalokkal kezd el indokolatlanul keménykedni, bíróknak pofázik egy bedobásért, nézőknek szövegel vissza minősíthetetlen hangnemben és tartalomban dolgokat. Pláne az ő pozíciójában. Ha ő tényleg az a sztár lenne, aki a pályafutása alapján amúgy lehetne, és akit példaképnek lehetne állítani, akkor vagy rég vissza kellett volna vonulnia (amíg megtehette volna ezt méltósággal), vagy szépen, csendben, tisztelettel a háttérbe húzódni az öregséggel járó teljesítményromlással/ingadozással arányban. Nem előadni azt az öreges kétségbeesést, hogy előadja magát valakinek, amellyel egyre inkább egy senkivé kezd vállni...
És az is beszédes, hogy amit egy ideje Kangyal csinál, az sok jóérzésű, nem feltétlenül klubfanatikus emberben váltja ki ugyanazt az érzést - "bazdmeg öreg, ezt miért kellett és pont tőled?"
check 2010.12.27. 16:22:59
@zele: 1. forduló, Gergely fejretámadása Galanisz ellen az utolsó percben (el is tiltották érte, bár csak minimálisan)
zele 2010.12.27. 16:27:57
@gogosz: Javaslom hallgasd meg Magosi véleményét az esetről. Nem akarok ismételni, de a tegnapi orosz-kanadai meccsen több ilyen palánkralökés volt, büntetés nélkül.
gogosz 2010.12.27. 16:32:48
@zele: Nem érdekel Magosi véleménye, ezt nem lehet megmagyarázni. Ilyen palánkralökés amilyen ez volt, nincs büntetlenül. Mindegy ki követi el, visszataszító.
zele 2010.12.27. 16:37:35
@gogosz: Meg is kapta a büntetését (véleményem szerint is komoly szabálytalanság volt), de azért a tegnapi meccset nézve fényévnyire vagyunk a kanadai junioroktól keménységben. Egyébként az oroszok sem értették sokszor a dolgot, csak nem siránkoztak, hanem felpattantak és mentek tovább.
zele 2010.12.27. 16:41:32
@Raon: Nem szeretnék legenda lenni Fehérváron, és ezt tényleg komolyan mondom (mi soha nem beszélnénk így azokról, akik sokat letettek a csapatunkért). Egyébként Bill néhány év alatt felépített egy komoly hokiklubot a semmiből, azt gondolom ez már valami.
check 2010.12.27. 16:47:37
@zele: Hát ebbe most inkább ne keveredj bele, mert offtopik lesz kimoderálódsz.
Uteapu 2010.12.27. 16:48:23
@zele: Nem nekem írtad, ezért elnézést kérek Tőled és Raontol is de azt hiszem csak a lényeget nem értetted.
zele 2010.12.27. 16:55:56
@Uteapu: Lehet, hogy nem értem, de nekem Kangyal mindig a magyar jégkorong egyik legnagyobb alakja lesz.
Uteapu 2010.12.27. 17:00:17
@zele: Nem is erről van szó.Csak ha ebbe belemegyünk, belekeveredünk, mint macska a cérnába.Erre mondta check, hogy offtopik.Nem ide való.
centreville 2010.12.27. 17:02:00
@zele: Az összefoglalót újranézve,tisztán fejre irányuló támadás volt Gergely féreg részéről.A bodicsekhez abszolúte semmi köze sem volt.Ezért Gergelyt örökre eltiltottam volna, de legalább a szezon végéig.A brutális szabálytalanság után Gröschl ge...i még játszotta a fejét.Undorító volt.Nem tudom miért nem látod be?
1885* 2010.12.27. 17:04:00
@Uteapu: szerintem Zele érti, csak ma úgy döntött addig fényezi kedvenceit amíg le nem ugrom a Taigetoszról. :D
offolok én is vazzze, HAJRÁ LILÁK!!!!!
offolok én is vazzze, HAJRÁ LILÁK!!!!!
zele 2010.12.27. 17:04:29
@centreville: Csak a gyengébbek kedvéért:
"Meg is kapta a büntetését (véleményem szerint is komoly szabálytalanság volt)..."
"Meg is kapta a büntetését (véleményem szerint is komoly szabálytalanság volt)..."
Uteapu 2010.12.27. 17:05:19
@1885*: Csoda 125 évesen?:))
Egyébként úgy beugrott: Alapjába véve a feleségem éretlen! Ülök békésen a kádban, ő meg bejön és elsüllyeszti a kishajóimat!
Egyébként úgy beugrott: Alapjába véve a feleségem éretlen! Ülök békésen a kádban, ő meg bejön és elsüllyeszti a kishajóimat!
centreville 2010.12.27. 17:06:36
@zele: Gyengébbek kedvéért:nem kapta meg a méltó büntetését.Gyengébbek kedvéért:a méltón van a hangsúly!
zele 2010.12.27. 17:08:21
@centreville: Sajnos a büntetéseket még nem én osztom, lenne itt rend pedig. :D
zele 2010.12.27. 17:13:19
@1885*: Igazából csak néztem a Genf-Prága meccset, de elég unalmas volt, így elkezdtem kommentelni. :))
1885* 2010.12.27. 17:15:53
@zele: na akkor javasolnám az UTE-MAC meccset :D tuti tipp csak Neked, csak Tőlem csak most :D
centreville 2010.12.27. 17:18:13
@zele: Vita lezárva!
Uteapu 2010.12.27. 17:19:48
@1885*: Na abban megegyezhetünk, hogy a skizofrénia természetes velejárója, az írni-olvasni tudás.:))
1885* 2010.12.27. 17:23:27
@Uteapu: csúnyán szét lett offolva egy korántsem vicces téma :(
csak még ezt az egyet...csak úgy beugrott ;)
Beszélgetés két száguldó autó sofőrje között:
-Mi van öreg, vak vagy?!
-Az tuti, de te meg nem tudsz vezetni!
csak még ezt az egyet...csak úgy beugrott ;)
Beszélgetés két száguldó autó sofőrje között:
-Mi van öreg, vak vagy?!
-Az tuti, de te meg nem tudsz vezetni!
Gaudi 2010.12.27. 18:54:25
Súlyos, hogy minden flame végén arra lyukadnak ki a népek, hogy mekkora suttyó banda a VHC. Tökmindegy, egyébként mi a téma.
kanada09 2010.12.27. 19:25:12
Ezert e'n is adok 5 mecs eltilta'st.Nyilt jegen direkt fej vada'szat.Ez menden helyen minimum 5 mecs me'g itten is
1 drukker 2010.12.27. 21:24:59
Milyen kár, hogy sokan a szívükre hallgatnak és nem az eszükkel nézik az esetet. Sajnos a hozzászólásokból kiderül, hogy ki hova tartózik (sértés nélkül), de ez nem baj. Alapból: Soha nincs két egyforma eset! Nagy ritkán lehet összehasonlítani két esetet, és a példák így csúsztatásokat hordoznak magukban. kanada09 általában a keménység híve, de ezt most ő is elítéli, nem a pályákra valónak tartja és én sem. Az tény, hogy megakarta állítani a kitörő játékost. Nem feltételezem, hogy így akarta, de sajnos így sikerült (civil életben talán ez lenne a "gondatlanságból elkövetett" jelző). A tény, hogy megtörtént és büntit érdemelne. Én nem keresnék kifogásokat, indokokat stb. Egyszerűen csak annyit kellene mondani minden érintett részéről, sajnálom nem így akartam és vállalni a következményeket.
Egyetlen egyesületet sem szabad azonosítani egy-egy játékos cselekedetével. Az hogy X játékos "bunkón viselkedik" az egyesület még nem az. Ha valami kivetni való van, valami bibi, az egyesület vezetősége a háttérben úgyis rendezi, intézkedik. Nem célja egyetlen egyesületnek sem, hogy rossz viszonyba legyen bárkivel is (csapatok, szurkolók, szövetség). Az meg végleg elfogadhatatlan, hogy azok az "idős" tapasztalt játékosok, akiknek már neve van a magyar hokiban, sportemberhez méltatlanul viselkedjenek. Előjogokkal ruházzuk fel őket és elítélhető cselekedeteknél a múltra való tekintettel felmentést adni. Nekik kéne példaképnek lenni.
Egyetlen egyesületet sem szabad azonosítani egy-egy játékos cselekedetével. Az hogy X játékos "bunkón viselkedik" az egyesület még nem az. Ha valami kivetni való van, valami bibi, az egyesület vezetősége a háttérben úgyis rendezi, intézkedik. Nem célja egyetlen egyesületnek sem, hogy rossz viszonyba legyen bárkivel is (csapatok, szurkolók, szövetség). Az meg végleg elfogadhatatlan, hogy azok az "idős" tapasztalt játékosok, akiknek már neve van a magyar hokiban, sportemberhez méltatlanul viselkedjenek. Előjogokkal ruházzuk fel őket és elítélhető cselekedeteknél a múltra való tekintettel felmentést adni. Nekik kéne példaképnek lenni.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.12.27. 21:26:36
korongvezetés első szabály: nem a korongot kell nézni közben hanem az embert. tanuljon meg hokizni, láda azt csinálta amit kellett. rendben volt!!!
aerofun 2010.12.27. 22:13:58
sztem csúnya szabálytalanság volt, és ha akarta volna Láda akkor elkerülhető lett volna. Ebből viszont az következik, hogy szándékosan állította meg. Mindenképpen büntetést érdemel.
Hajrá Macik! Grat a 4-be jutáshoz! Zsóknak mielőbb felépülést kívánok.
Hajrá Macik! Grat a 4-be jutáshoz! Zsóknak mielőbb felépülést kívánok.
kanada09 2010.12.28. 00:03:19
@stero: Sajnos az elso" szaba'ly nem irje togy tedd ki a Ko"nyoko"det meg a tergyedet.HA a va'laval kapta volna el semmit sem szolna'k,ha a Zsok ha'tat forditott volna akkor sem szolna'k semmitt,de igy.Lehet hogy nem akarta de az ido"zite'se rosz volt,es tudta hogy a sze'lso"el fog menni es meg probaalt mindent,sajons csunya lett ave'ge.ez a klaszikus HIT TO THE HEAD auto 5 mecs
kiralyfi 2010.12.28. 08:42:03
@stero: látom pontosan annyit tudsz,mint a NYR...
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.12.28. 10:00:47
@kanada09: auto 5 meccs? lol. annyit kb emberhalálért adnak. nézd a serdülőket!
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.12.28. 10:02:31
@kiralyfi: megérkezett a napi troll. etetése szigorúan tilos.
1885* 2010.12.28. 10:33:23
@kanada09: Azért nagyon érdekesen látod Te a dolgokat, csak emlékeztetőül itt van a Sikorcin féle esetről a kommented :
"kanada09 2010.12.13. 18:34:35
@miki78: Ez nem to'bbmint 2 pers boarding
a feker mezes el fordult mikor la'tta a pirosat.Ha Candaban to"rte'nt ez a minden napi board(palank)ja'te'k semmit sem kapna'l.Ha a fehe'r mezes nem proba'lt volna elfordulni a test ja'te'ktol akkor nem let volna semmi.Ez minde napi hoki Eszak Amerikaban ahol mindenki tudja nem proba'lsz hatatt forditami hanem a ha'tadat forditod a pal'nknak hogy a body check keve'sbe fa'jon.Nem tudom sajna'lni a feher mezes hokist mert felt a kontaktol "
Akkor ez meg most auto 5 ???
Mert ha ez 5 akkor AZ minimum 10.
"kanada09 2010.12.13. 18:34:35
@miki78: Ez nem to'bbmint 2 pers boarding
a feker mezes el fordult mikor la'tta a pirosat.Ha Candaban to"rte'nt ez a minden napi board(palank)ja'te'k semmit sem kapna'l.Ha a fehe'r mezes nem proba'lt volna elfordulni a test ja'te'ktol akkor nem let volna semmi.Ez minde napi hoki Eszak Amerikaban ahol mindenki tudja nem proba'lsz hatatt forditami hanem a ha'tadat forditod a pal'nknak hogy a body check keve'sbe fa'jon.Nem tudom sajna'lni a feher mezes hokist mert felt a kontaktol "
Akkor ez meg most auto 5 ???
Mert ha ez 5 akkor AZ minimum 10.
kiralyfi 2010.12.28. 11:41:33
@stero: érdekesen szóltál hozzá, szerinted ez nem volt szabálytalan, ez teljesen rendben való ütközés volt, és én vagyok a troll? szánalmas vagy:)
Theutus 2010.12.28. 11:46:14
@1885*: nem igazán lehet a két esetet összehasonlítani, mert teljesen más a szituáció
ezt a Láda-féle esetet szerintem teljesen jól ítélte meg canada09
és gyanítom, hogy az általad citált esettel kapcsolatban is igaza van az ő szemüvegén keresztül tekintve a dolgokra
ne feledd, ő úgy ítélte meg mindkét esetet, hogy mi járna értük odakinn
szóval csak azért, mert szereted Sikit kár c09 véleményén külön lovagolni:)
ezt a Láda-féle esetet szerintem teljesen jól ítélte meg canada09
és gyanítom, hogy az általad citált esettel kapcsolatban is igaza van az ő szemüvegén keresztül tekintve a dolgokra
ne feledd, ő úgy ítélte meg mindkét esetet, hogy mi járna értük odakinn
szóval csak azért, mert szereted Sikit kár c09 véleményén külön lovagolni:)
Theutus 2010.12.28. 11:47:45
@kiralyfi: a szabályos ütközésnek alapfeltétele, hogy a könyököd az ellen fején csattanjon:)
Theutus 2010.12.28. 11:51:16
@stero: szóval, ha lelőlek ki kell hagynom 5 jégkorongmeccs látogatását?
ez azért egy kicsit groteszk nem?
ez azért egy kicsit groteszk nem?
Theutus 2010.12.28. 11:56:30
@stero: Zsók vezette a korongot, amikor érkezett Balázs, rátette mellette a palánkra, majd közben irányt váltott és befelé húzott
Balázs teljesen elszámította a dolgot, Zsók simán elment volna mellette és teljesen tisztán mehetett volna kapura
Balázs közben döntött és könyökkel leütközte Zsókot - klasszikus fej elleni támadás
ha szerinted ez szabályos akkor...a te ligádban nem sokan fejeznék be a szezont és az nem is a jégkorongról szólna, az csak látványelemnek, betétnek lenne szükséges a verekedés, mint fő attrakció mellé
Balázs teljesen elszámította a dolgot, Zsók simán elment volna mellette és teljesen tisztán mehetett volna kapura
Balázs közben döntött és könyökkel leütközte Zsókot - klasszikus fej elleni támadás
ha szerinted ez szabályos akkor...a te ligádban nem sokan fejeznék be a szezont és az nem is a jégkorongról szólna, az csak látványelemnek, betétnek lenne szükséges a verekedés, mint fő attrakció mellé
kiralyfi 2010.12.28. 12:08:51
@Theutus: a fene egye meg nem figyeltem az új szabály módosulásokra:)
1885* 2010.12.28. 12:46:41
@Theutus: azért mert messzebbről nézi jobban látja? Ha van kanadai irányítószámom akkor jobban értek a hokihoz?
Szerintem meg saját magát cáfolta, és csak azért másoltam be a korábbi kommentjét.
És az milyen új szabály, hogy én nem lehetek elfogult?
Szerintem meg saját magát cáfolta, és csak azért másoltam be a korábbi kommentjét.
És az milyen új szabály, hogy én nem lehetek elfogult?
kiralyfi 2010.12.28. 13:02:41
@1885*: tessék nevet változtatni, mert elfogultsággal foglak megvádolni:)
1885* 2010.12.28. 13:04:17
@zele: Úgy emlékszem megbeszéltük, hogy majdnem mindenki elfogult, objektív csak Te vagy. kanada09 meg Stars drukker, szóval ő is fix, hogy objektív.
Akkor már ketten vagytok.
Akkor már ketten vagytok.
zele 2010.12.28. 13:07:23
@1885*: Ez így igaz, mi mindig objektívak vagyunk, hiányzik belőlünk az elfogultsági gén. :DD
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.12.28. 13:11:38
@kiralyfi: aki brassó - miskolc - láda vonulatba egy hsz-re azt tudja beugatni, hogy egy NYR milyen az csak troll lehet. egy teljesen nem odavágó, nem ide illő megjegyzés. ennek van köze a témához.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.12.28. 13:17:41
@Theutus: nézz meg még egy pár meccset és akkor jelentsd majd ki, hogy klasszikus fejre támadás. de segítek guglizni keresd úgy, hogy stevens, messier, mcsorley vagy simon.
kapott egyet könyökkel. ennyi. bolhából elefánt. de még mindig azt mondom ha nem a korongot figyeli elkerülhette volna. de ez az apró tény a te figyelmedet is elkerülte.
kapott egyet könyökkel. ennyi. bolhából elefánt. de még mindig azt mondom ha nem a korongot figyeli elkerülhette volna. de ez az apró tény a te figyelmedet is elkerülte.
kiralyfi 2010.12.28. 13:32:55
@stero: ugatni barátom te szoktál maximum, nem gondolom, hogy ezt így kellene...de minek is beszélek egy agyhalottal...:)
kiralyfi 2010.12.28. 13:34:11
@1885*: ne remegj ennyire:)
Uteapu 2010.12.28. 13:39:50
@stero: Hát... mit ne mondjak,elég "karakteres" a véleményed. Azért nem baj ha nem értek Veled egyet ugye? Sőt! Egyáltalán nem. Ha ilyet szeretsz látni, ott a ketrecharc vagy a thai box ősi változata.
kiralyfi 2010.12.28. 14:32:44
@Uteapu: vigyázz, mert ha nem értesz vele egyet,akkor nincs nagyon jogod "beleugatni":) én is megkaptam:)
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.12.28. 14:54:14
@kiralyfi: az agyhalott nem én vagyok. továbbra is várom az érveket, hogy hogyan sikerült neked ebbe a sztoriba belekeverni NYR-t. ez nem más mint ugatás mert semmi köze a témához. de ezt az előbb már megjegyeztem és nagyvonalúan átlépted.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.12.28. 14:55:14
@Uteapu: nem baj persze, szólásszabadság van ez itt nem a narancsvidék. de a ketrecharc és hasonlók kicsit erős.
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.12.28. 14:55:47
@kiralyfi: a kakilóját nem akarod megcsókolni?? :-PPPPP
Theutus 2010.12.28. 15:12:48
@stero: elnézést kérek érte, hogy kevesebb meccset láttam, mint te
azért is elnézést kérek, hogy másképpen ítélem meg, hogy mi a fejre támadás, mint te
és azért is elnézést kérek, hogy meg mertelek szólítani
elnézést kérek érte, hogy nehezen viselem a szerénységedet
és előre elnézést kérek csak úgy...
azért is elnézést kérek, hogy másképpen ítélem meg, hogy mi a fejre támadás, mint te
és azért is elnézést kérek, hogy meg mertelek szólítani
elnézést kérek érte, hogy nehezen viselem a szerénységedet
és előre elnézést kérek csak úgy...
kiralyfi 2010.12.28. 15:31:01
@Theutus: elnézést én kérek stero miatt is:)
stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.12.28. 15:47:04
végigolvasva itt egy - két ember hozzászólását és gondolkodását nem is csodálkozom, hogy letiltották a kommenteket.
kiralyfi 2010.12.28. 16:35:01
@stero: gratulálok, egyre fényesebb megnyilvánulásaid vannak ...
Theutus 2010.12.28. 16:47:28
@stero: kicsi szívem, akkor szálljál nagyon gyorsan magadba, mert egyelőre te vagy az, aki személyeskedni próbál... pl.:14:55:47, 15:41:35
kanada09 2010.12.28. 18:59:22
@1885*: Tejesen ma's fajta dolog a ke't eset.A Sikorcin a'llt e's proba'lt ha'tat forditani,a Groschl vagy ki 2 le'pe'st tett
a u"to"je magasra keru"lt ,ha a sikorcin tudna a palankon hogyan ve'd magad akkor a Groschl lett volna a je'gen ,itten semi ese'lye se volt a Brassoi hokisnak hogy meg ve'dje maga't,es a Miskolci direkt ki tette a ko"nyo"ko"t.
Hockey 101 bara'tom
a u"to"je magasra keru"lt ,ha a sikorcin tudna a palankon hogyan ve'd magad akkor a Groschl lett volna a je'gen ,itten semi ese'lye se volt a Brassoi hokisnak hogy meg ve'dje maga't,es a Miskolci direkt ki tette a ko"nyo"ko"t.
Hockey 101 bara'tom
Uteapu 2010.12.28. 19:09:53
@kiralyfi: Ha azt írom, hogy vau vau akkor azt fogja írni, hogy ne beszéljek? :))
kanada09 2010.12.28. 19:10:48
@1885*: Nyugottan lehetsz elfogult vagy ami akarsz lenni.Szabad vila'g ,szbad gondolkodas.Ha te ugy lattod nyugottan ird meg a ve'leme'nyedet.Csak azokra lehet haragudni akik nem merik meg irni.Mindegy hogy milyen az ira'nyito sza'mod USA ,Canada,Orosz , ha meg kerdezzel egy Vancouverit azt fogja mondani hogy Bertuzi jo'l tette amikor kiu"to"tte a Moort,Pitsburgben a Matt Cooke munkaja sze'p mert ve'di a Crosbyt,sajnos mind'g attol fu"gg hogy mi a neved e's milyen magasan a'lsz a va'logatott listaja'n.Ha Szeredai vagy egy e'vre le tiltod ha Stars vagy akkor 4 mecs is sok.Sajnos sok ido" fog kelleni hogy ezt ki mossak a hokibol.
1885* 2010.12.28. 19:26:13
"sajnos mind'g attol fu"gg hogy mi a neved e's milyen magasan a'lsz a va'logatott listaja'n."
na ezzel maximálisan egyet értek. És nem csak a hokiban van így és szerintem soha "nem mossák ki"
mert a bírók is csak emberek sőt a fegyelmi bizottságokban is csak emberek ülnek, ilyen-olyan érzelmekkel ellátva.
Így jön össze egyik ennyi, másiknak annyi büntetés.
És ez itt sokkal inkább így van, mint odaát.
na ezzel maximálisan egyet értek. És nem csak a hokiban van így és szerintem soha "nem mossák ki"
mert a bírók is csak emberek sőt a fegyelmi bizottságokban is csak emberek ülnek, ilyen-olyan érzelmekkel ellátva.
Így jön össze egyik ennyi, másiknak annyi büntetés.
És ez itt sokkal inkább így van, mint odaát.
Uteapu 2010.12.28. 19:39:54
@zele: Hát ha van aki valahogy kiprovokálja az okossággal, stílusával és még erkölcsöt is oktat. :))
kiralyfi 2010.12.28. 20:04:49
@Uteapu: próbáld ki,most már én is kíváncsi vagyok:)
kiralyfi 2010.12.28. 20:35:56
@1885*: álruhás provokatőr vagyok:)
Vincenzo90 2010.12.28. 20:36:00
A véleményem annyi, hogy ez európai hoki. Ha engedjük az ilyet, akkor a játékosaink meghalnak kb. Nem NHL fizikumúak. Nem ítélem el Ládát, mert ez rá nem jellemző, meg mert belefér ennyi egyszer-egyszer a jégkorongba, amennyiben megkapja érte a bűntetést. Az egy baj, hogy a bűntetések eddíg következetlenül lettek osztva...
1885* 2010.12.28. 20:44:05
@kiralyfi: nem barátom, nincs is álruhád :D
@Vincenzo90: na most jól összefoglaltad a lényeget.
Jut eszembe, még valami @kanada09: amikor a bíró fojtogatja, majd arcba ordítja a játékost azt, hogy értékelik odaát?
@Vincenzo90: na most jól összefoglaltad a lényeget.
Jut eszembe, még valami @kanada09: amikor a bíró fojtogatja, majd arcba ordítja a játékost azt, hogy értékelik odaát?
Uteapu 2010.12.28. 20:52:20
@1885*: Én úgy tudtam, hogy a király meztelen.A fiának sincs ruhája? Szegényke jaj de sajnálom!:))
1885* 2010.12.28. 20:58:43
@Uteapu: nem ruhája nincs, csak álruhája :) és reméljük zakót sem kapnak mostanában, bár akkor meg a Macik kapnak.
Nehéz napok jönnek, már látom.
Nehéz napok jönnek, már látom.
Uteapu 2010.12.28. 21:01:47
@1885*: "nehéz" napok? Vigyázz mert olyankor ingerlékenyebb az ember!:)))
kiralyfi 2010.12.28. 21:10:34
@1885*: viszont van szakképesítésem: szakképzett provokatőr vagyok:) egyébként meg néha a király is meztelen:)
eszel59 2010.12.28. 21:11:02
@Uteapu: A "tájbox" ősi magyar változatát már láttam egyszer:két paraszt verekedett a mezőn...
kiralyfi 2010.12.28. 21:11:46
@1885*: kinek is szurkoljon szegény Ute szurker? tényleg nehéz szitu:)
Theutus 2010.12.28. 21:18:46
@kiralyfi: Ute szurker könnyű helyzetben van manapság, csak hátradől a fotelben és...:D
1885* 2010.12.28. 21:25:48
@zele: királyfi tudja a választ :D ne vedd magadra, de a magam részéről a távolabbi szomszédokat jobb kedvelem :)
1885* 2010.12.28. 21:42:46
@zele: hát épp azért. :) azért Te is gyúrsz a provokatör dobogóra, ugye? :D
zele 2010.12.28. 22:04:28
@1885*: Hát nem, de addig túl kell élni a Szilvesztert a Mátrában. A magam részéről nyitott lennék egy évzáró/évnyitó blogkocsmázásra, ha lennének rá partnerek.
kiralyfi 2010.12.28. 22:13:07
@zele: na, annak tuti nem fognak:)
Theutus 2010.12.28. 22:20:20
@zele: nem hinném, hogy az Ute drukkerek közül sok Vasas szimpatizánst tudsz szerezni, de azért csak próbálkozz:)
zele 2010.12.28. 22:26:53
@Theutus: Azt látom, hogy 1885 és Uteapu nem fog a Jégpalotában piros-kék zászlóval csápolni. Pedig én mindent megtettem. :D
A kocsmázásban viszont a Dab szurkolókra is számítanék.
A kocsmázásban viszont a Dab szurkolókra is számítanék.
Theutus 2010.12.28. 22:36:33
@zele: nos Vasas szurkoló én sem leszek
amúgy pedig szigorúan csak könyvtárba járok:P
amúgy pedig szigorúan csak könyvtárba járok:P
zele 2010.12.28. 22:38:33
@Theutus: A magam részéről én is csak egy közös olvasótermi megbeszélésre gondoltam. :)))
Theutus 2010.12.28. 22:47:13
@zele: akkor nincs más választás, mint a Mol liga döntője kapcsán találkozni:D
zele 2010.12.28. 22:49:01
@Theutus: azt is lehet, de mi lesz ha Csíkban lesz. persze ez nem történhet meg, de hátha. :)))
1885* 2010.12.28. 22:49:11
@zele: WTF is kocsma? :) nem hiszem, hogy akár a szót is ismerem :D
senki nem tartja a fogadást hát az baj.
senki nem tartja a fogadást hát az baj.
zele 2010.12.28. 22:56:00
@1885*: Ok, ha nem, hát nem. Olvassatok azért továbbra is szorgalmasan. :)
Theutus 2010.12.28. 22:57:54
@zele: hát kaparjatok, hogy ne csíkban legyen:)
/egyébként rátok fogadtam, de a Csíknak szurkolok:D/
ha mégis Csíkban lesz, majd találkozunk az OB1 okán
/egyébként rátok fogadtam, de a Csíknak szurkolok:D/
ha mégis Csíkban lesz, majd találkozunk az OB1 okán
zele 2010.12.28. 23:39:43
@Theutus: Engem kérdezel? Durva volt, de tegnap az oroszok ellen több ilyen is volt, szerencsére akkor nem volt sérülés. Furcsa a bírói elv, tegnap mindent elengedtek, ma pedig szinte mindent lefújnak. Egyébként meg akkor is Dotoho Cesky!
Theutus 2010.12.28. 23:41:35
@zele: azért kérdezlek téged, mert én kanadának szurkolok:)
kíváncsi voltam egy objektív véleményre...
kíváncsi voltam egy objektív véleményre...
Theutus 2010.12.28. 23:48:04
@zele: nemtom...nem kockáztam ki, de vállal történő ütközésnek látszott
egyébként pedig az a véleményem, hogy fizikailag begyalulták a jégbe a cseheket és közben szép akciókat is vezetnek a kanadaiak
totális erő demonstráció
egyébként pedig az a véleményem, hogy fizikailag begyalulták a jégbe a cseheket és közben szép akciókat is vezetnek a kanadaiak
totális erő demonstráció
1 drukker 2010.12.28. 23:49:15
Kanada fizikális és technikai erőfölénybe van, amit ki is használ. Az említett esemény engem megrettentett. A kanadai játékosok keresik a fizikai kontaktot még akkor is ha a játék nem is indokolja. Ez az eset is ilyen. Szándékosan rongyolt bele ellenfelébe. Remélem a Cseh srácnak nem lett komolyabb baja, de rossz jel, hogy hordágyon vitték le. Kassiant végleg kiállították. Én őt is eltiltanám.
zele 2010.12.28. 23:49:26
@Theutus: Tegnap dettó ugyanez volt, az oroszok sem találták az ellenszert.
zele 2010.12.28. 23:52:31
@1 drukker: Ez a baj, hogy ellentmondásos a bíráskodás. Európában nem vagyunk erre felkészülve, a felnőtteknél ez nem ennyire feltűnő, mert ott az első vonal NHL tapasztalatokkal rendelkezik. Tegnap egyébként a jv-k mindent elengedtek.
Theutus 2010.12.29. 00:07:35
@zele: az európaiaknak erre nem is lesz sztem ellenszere, ez egy teljesen más dimenzió
és hiába játszik a cseh csapatnak több, mint a fele kanadában
és hiába játszik a cseh csapatnak több, mint a fele kanadában
zele 2010.12.29. 00:16:52
@Theutus: Juniorban valószínűleg, de azért felnőtt szinten nem hiszem, hogy esélytelenek. Oroszország, Csehország, Svédország bármikor bekavarhat.
1 drukker 2010.12.29. 00:20:56
Tudom nem ide tartozik, de a kézilabda is rossz irányba ment el és mégis a szövetség jó irányba tudta befolyásolni a bíráskodást. Már nincs annyi fizikai kontak ott. Szerintem az ilyen csapatjátékoknál az lenne a lényeg, hogy ne a fizikai "megsemmisítésen" keresztül érjen célt egy csapat. Természetesen használja ki mindenki saját fizikai tulajdonságait, de az ilyen szándékos cselekedeteket én elítélem.
@zele: Igazad van! Sajnos bíró és bíró között is különbség van még ha ugyanazt a szabályokat alkalmazzák is. A nemzetközi szövetségnek kellene jobban meghatározni az egységes bíráskodási elveket és szigorúan megkövetelni annak betartását. Csak így lehetne egyenlő esélyeket biztosítani.
Nemrég mondták, hogy 25 perces büntit kapott a kanadai játékos.
Én pártatlan vagyok jelenesetben, de szerintem játékvezetői ténykedés lejt Kanada felé.
@zele: Igazad van! Sajnos bíró és bíró között is különbség van még ha ugyanazt a szabályokat alkalmazzák is. A nemzetközi szövetségnek kellene jobban meghatározni az egységes bíráskodási elveket és szigorúan megkövetelni annak betartását. Csak így lehetne egyenlő esélyeket biztosítani.
Nemrég mondták, hogy 25 perces büntit kapott a kanadai játékos.
Én pártatlan vagyok jelenesetben, de szerintem játékvezetői ténykedés lejt Kanada felé.
zele 2010.12.29. 00:21:59
@Theutus: Egyébként lassan arra a szörnyűségre is rákényszerülök, hogy Kanada ellen még az USA-nak is fogok szurkolni.
Theutus 2010.12.29. 00:22:22
@zele: felnőtt mezőnyben is ugyanez a helyzet jelenleg, ha mindenki ott lehet a válogatottban
az olimpián is megtartották a kellő demonstrációt az oroszoknak
az olimpián is megtartották a kellő demonstrációt az oroszoknak
Theutus 2010.12.29. 00:25:24
@1 drukker: szerintem meg ott a bírói felfogás ilyen, nem szoktak különösebben hazai pályát fújni nekik
a fő probléma az, hogy európában nem díjazzák azokat az ütközéseket, amikor nincs ott a korong, míg kinn nem fújnak egy ilyen ütközésre semmit sem
és a két dolog között szakadéknyi a különbség
a fő probléma az, hogy európában nem díjazzák azokat az ütközéseket, amikor nincs ott a korong, míg kinn nem fújnak egy ilyen ütközésre semmit sem
és a két dolog között szakadéknyi a különbség
zele 2010.12.29. 00:25:47
@Theutus: Azért az NHL érában sem nyert mindig Kanada, felnőtt szinten simán pariban vannak az európai élcsapatok.
Theutus 2010.12.29. 00:29:12
@zele: persze, szórakoztak el már több meccset is
igazából a komcsi érában a Tyihonov féle szpuer tehetségek + totális diktatórikus eszközök voltak tartósan eredményesek a kanadai hoki ellen
igazából a komcsi érában a Tyihonov féle szpuer tehetségek + totális diktatórikus eszközök voltak tartósan eredményesek a kanadai hoki ellen
Theutus 2010.12.29. 00:31:30
sajnálom a cseheket, de az az érzésem, hogy nem fért volna tízbe, ha a kanadaiak nem szórakoznak
1 drukker 2010.12.29. 00:32:11
@Theutus: Úgy van ahogy mondod. De nem a játékosok tehetnek arról, hogy ilyen különbségek vannak a bírói ténykedések között. Így mégiscsak hátrányban van az a csapat aki a másik kontinens játékvezetőivel találja szemben magát.
zele 2010.12.29. 00:35:58
@Theutus: Hát nem tudom, erősnek érzem azt, hogy Kanada vagy győz, vagy elszórakozza az olimpiát. Naganóban a legkomolyabb csapatok indultak, mégis kikaptak a csehektől. Torinóban dettó, nem kell szerintem megijedni tőlük. Ha mindenki erre a stílusra készül, akkor nem érvényesül az. Érdekes módon Kanada évekig nem tudott eredményt elérni még junior szinten sem, pedig ott ők lehetnének abszolút az esélyesek.
Theutus 2010.12.29. 00:38:30
@1 drukker: ezt valszeg nem mi fogjuk megoldani
de az európaiak nem csak a bírói felfogás miatt vannak hátrányban, hanem a játékosok mentalitása miatt is
ezeknek a kanadai junioroknak a vérében van az ütközés és meg is teszik, amint alkalmuk nyílik rá, látszik, hogy sok év óta erre vannak nevelve
nálunk meg 25-30 közötti játékosok sem tudnak normálisan ütközni
de az európaiak nem csak a bírói felfogás miatt vannak hátrányban, hanem a játékosok mentalitása miatt is
ezeknek a kanadai junioroknak a vérében van az ütközés és meg is teszik, amint alkalmuk nyílik rá, látszik, hogy sok év óta erre vannak nevelve
nálunk meg 25-30 közötti játékosok sem tudnak normálisan ütközni
Theutus 2010.12.29. 00:42:36
@zele: Nagano a kakukktojás:)))
ott tényleg teljes csapattal voltak ott, azonban HASEK ellen nem volt ellenszer
ami az eredményeket illeti: a sok szupersztár még nem feltétlenül csapat, megfelelő edző is kell a mindenkori csapat mellé
(sztem ez kb uaz, mint kosárlabdában a mindenkori dream team... - lehet, hogy el lehet őket kapni, de attól még ők a legjobbak)
ott tényleg teljes csapattal voltak ott, azonban HASEK ellen nem volt ellenszer
ami az eredményeket illeti: a sok szupersztár még nem feltétlenül csapat, megfelelő edző is kell a mindenkori csapat mellé
(sztem ez kb uaz, mint kosárlabdában a mindenkori dream team... - lehet, hogy el lehet őket kapni, de attól még ők a legjobbak)
Theutus 2010.12.29. 00:43:32
@zele: azért azt vedd figyelembe, hogy Kanadát illetően erősen szubjektív a véleményem:)
1 drukker 2010.12.29. 00:44:02
@Theutus: Ha engednék ezt a játékstílust nálunk, mi is erre nevelnénk a fiatalokat. Amíg nálunk sok esetben kiállítás jár ezekért addig az edzők sem fogják erőltetni ezt a játékfelfogást.
zele 2010.12.29. 00:45:48
@1 drukker: Abszolút így gondolom én is, ha egységes lesz a bírói felfogás, más lesz a játékbeli felfogás is.
Theutus 2010.12.29. 00:46:29
@1 drukker: egyik irányba kétségtelenül egységesíteni kellene a dolgokat
Theutus 2010.12.29. 00:49:09
@zele: a csehek a második csapatom:)
nem felejtem nekik, hogy megtörték Tretyakék egyeduralmát:)))
nem felejtem nekik, hogy megtörték Tretyakék egyeduralmát:)))
Theutus 2010.12.29. 00:56:15
a bírókkal kapcsolatban egyébként alapvetően az a problémám, hogy a kommunikációjuk a nullával egyenértékű
nem az a probléma, ha egy meccsen elnéznek valamit, mert mérkőzést befolyásoló tévedések ritkán vannak
egyszerűen nem értem, hogy miért nem lehet az induló szezon előtt pontokban összefoglalva ismertetni, hogy mi az amire fokozottan figyeljenek a csapatok, mi az amit súlyosan büntetnek, stb.
sok hőzöngésnek elejét lehetne venni, ha lenne valamiféle kommunikáció, mert ez a nyakamat a homokba dugom taktika nem jó szerintem senkinek sem
nem az a probléma, ha egy meccsen elnéznek valamit, mert mérkőzést befolyásoló tévedések ritkán vannak
egyszerűen nem értem, hogy miért nem lehet az induló szezon előtt pontokban összefoglalva ismertetni, hogy mi az amire fokozottan figyeljenek a csapatok, mi az amit súlyosan büntetnek, stb.
sok hőzöngésnek elejét lehetne venni, ha lenne valamiféle kommunikáció, mert ez a nyakamat a homokba dugom taktika nem jó szerintem senkinek sem
Theutus 2010.12.29. 01:03:04
@zele: én kicsit már elkalandoztam:)
summa summarum tényleg nem értem, hogy a nagy vitát kavaró esetekben miért nem lehet megszólalni a JT-től valakinek vagy az FB oldaláról is
hamarabb megnyugodnának a kedélyek és kevesebb felesleges vitát szülne
ezen kívül pl szívesen venném, ha a játékvezetők is értékelnék az eltelt bajnoki évadban nyújtott teljesítményüket
de lehet, hogy túl sokat kérek:)
summa summarum tényleg nem értem, hogy a nagy vitát kavaró esetekben miért nem lehet megszólalni a JT-től valakinek vagy az FB oldaláról is
hamarabb megnyugodnának a kedélyek és kevesebb felesleges vitát szülne
ezen kívül pl szívesen venném, ha a játékvezetők is értékelnék az eltelt bajnoki évadban nyújtott teljesítményüket
de lehet, hogy túl sokat kérek:)
kiralyfi 2010.12.29. 05:25:52
nézve a tegnapi u20-as kanada-cseh meccset, iskolajáték volt...az ütközést sem láttam szabálytalannak, szegény cseh gyerek ettől nagyot esett...
a legszembetűnőbb azonban a riporter volt, ennek fogalma nem volt mi a hoki:) össze-vissza beszélt,szabályismereti hiányok voltak alap szinten és folyamatosan magyarázta a hülyeségét:) komolyan, nem gondoltam, hogy léderernél van lejjebb, de most visszasírtam léderer kollégát:)
a legszembetűnőbb azonban a riporter volt, ennek fogalma nem volt mi a hoki:) össze-vissza beszélt,szabályismereti hiányok voltak alap szinten és folyamatosan magyarázta a hülyeségét:) komolyan, nem gondoltam, hogy léderernél van lejjebb, de most visszasírtam léderer kollégát:)
moszkvicssluszkulcs 2010.12.29. 07:37:05
@kiralyfi: Szerintem Léderer zseniálisan közvetíti a Volán meccseket.
Theutus 2010.12.29. 08:56:55
@moszkvicssluszkulcs: nemtom...nekem elviselhetetlen, általában lenémítom
nehéz elviselni az üvöltését és azt, hogy lényegesen jobban szurkol, mint én:)
a riporter közvetítsen, ne szurkoljon
nehéz elviselni az üvöltését és azt, hogy lényegesen jobban szurkol, mint én:)
a riporter közvetítsen, ne szurkoljon
moszkvicssluszkulcs 2010.12.29. 09:11:12
@Theutus: kinek a pap,kinek a paplan:))
Hallottam én már annyi személytelen sportközvetítést, hogy ezt most imádom. De csak a hokit közvetítse így!!!
Hallottam én már annyi személytelen sportközvetítést, hogy ezt most imádom. De csak a hokit közvetítse így!!!
1885* 2010.12.29. 09:17:49
Jó reggelt :) Léderer elviselhetetlen. Már mártíromsága, majd szentté avatása előtt sem bírtam 10 percnél tovább. + még részrehajló is, és nem csak a Volán Ebeles meccsein.
Uteapu 2010.12.29. 09:20:21
@moszkvicssluszkulcs: Az biztos, hogy alaposan rákészült a hokira de alaposan túl is lihegi.A kevesebb több lenne.
Theutus 2010.12.29. 09:20:31
@moszkvicssluszkulcs: a másik kedvencem az az idióta, aki a dél-amerikai focit közvetíti
az ottani riporterek majmolása során hallható artikulálatlan gól üvöltése enyhén szólva is vicces...
amíg van hangerő szabályzó gomb, addig közvetítheti így a meccset
a két véglet között találhatna egy egészséges kompromisszumot (pl képzeld el, hogy Macik-Volán OB1 döntőt közvetít és élvezzed a közvetítését)
továbbra is azt gondolom, hogy a közvetítés munkavégzés, a szurkolás meg időtöltés
az ottani riporterek majmolása során hallható artikulálatlan gól üvöltése enyhén szólva is vicces...
amíg van hangerő szabályzó gomb, addig közvetítheti így a meccset
a két véglet között találhatna egy egészséges kompromisszumot (pl képzeld el, hogy Macik-Volán OB1 döntőt közvetít és élvezzed a közvetítését)
továbbra is azt gondolom, hogy a közvetítés munkavégzés, a szurkolás meg időtöltés
1885* 2010.12.29. 09:24:53
@Theutus: igen, és garantáltan drukkolna a Volánnak, azt biztos nem értékelnék a kedves miskolci barátaink :)
Theutus 2010.12.29. 09:26:50
minden hokimeccs előtt közvetíthetne pl maratoni futást
ha azt végig ordítaná, akkor talán közvetlenül utána el lehetne viselni a hokit:P
bár akkor is nehezen, mert annyira részrehajlóan és rózsaszín ködön keresztül gavarittyol, hogy számomra hiteltelen a fickó
ha azt végig ordítaná, akkor talán közvetlenül utána el lehetne viselni a hokit:P
bár akkor is nehezen, mert annyira részrehajlóan és rózsaszín ködön keresztül gavarittyol, hogy számomra hiteltelen a fickó
Uteapu 2010.12.29. 09:31:50
@Theutus: Látom vannak kedvenceink:))
Azért ne feledjük atléta barátunkat sem, aki néha a frászt hozza az emberre. Csendesen motyorászik, nagyokat hallgat, aztán alkalomadtán felüvölt. Már borítottam fel poharat ijedtemben!:))
Azért ne feledjük atléta barátunkat sem, aki néha a frászt hozza az emberre. Csendesen motyorászik, nagyokat hallgat, aztán alkalomadtán felüvölt. Már borítottam fel poharat ijedtemben!:))
eszel59 2010.12.29. 11:43:44
@Theutus: Halgattassék meg a Te szavad!Ha Macik-Volán OB I-es döntő lesz,akkor tőlem akár Maunika is közvetíthet,mert én élőben a helyszínen nézem meg a találkozót!Amennyiban Léderer a szpíker,akkor meg nyugodtan szurkoljon a kedvenceinek,mi már min.ezüstösek vagyunk...
kiralyfi 2010.12.29. 13:30:31
tegnap ez a hibridbirka a kanada-cseh meccsen ilyen kis apróságokkal mulattatott:
buffalóban volt a meccs, azt mondja a nézők kanada ellen szurkolnak, mondja úgy, hogy a lelátó tiszta kanadai mezes szurker volt:) aztán az ütközés, hogy meg van győződve, hogy ilyen csúnya még nem történt a hokiban. egyébként csak azért kapott a kanadai gyerek 5+véglegest,mert a cseszki nagyon megzúzta magát. a kanadai edző és a közönség magából kikelve ordít, hogy miért végleges, azt mondja, az edzője is elítéli,amit tett a kanadai játékos és a nézők is:) de a hab a tortán, mikor azt mondta, megy le a végleges miatt az öltözőbe a srác, a bírók leléptették:) na, ezen beszartam:)
és ezek csak azok, amik így hirtelen eszembe jutnak:)
buffalóban volt a meccs, azt mondja a nézők kanada ellen szurkolnak, mondja úgy, hogy a lelátó tiszta kanadai mezes szurker volt:) aztán az ütközés, hogy meg van győződve, hogy ilyen csúnya még nem történt a hokiban. egyébként csak azért kapott a kanadai gyerek 5+véglegest,mert a cseszki nagyon megzúzta magát. a kanadai edző és a közönség magából kikelve ordít, hogy miért végleges, azt mondja, az edzője is elítéli,amit tett a kanadai játékos és a nézők is:) de a hab a tortán, mikor azt mondta, megy le a végleges miatt az öltözőbe a srác, a bírók leléptették:) na, ezen beszartam:)
és ezek csak azok, amik így hirtelen eszembe jutnak:)
kiralyfi 2010.12.29. 14:22:24
@1885*: eurosport2-n valami agymosott:)
Theutus 2010.12.29. 16:12:17
@kiralyfi: amikor egy palánk melletti ütközésnél megsérült az egyuik kanadai lába és alig bírt felállni azt mondta úgy látja, hogy a csuklóját fájlalja a srác
egyébként 1 meccs eltiltást kapott Kassian
egyébként 1 meccs eltiltást kapott Kassian
kiralyfi 2010.12.29. 16:33:02
@Theutus: akkor nem én vagyok hülye, más is észrevette , mennyire szakértő volt:) illetve lehet, hülye vagyok, de másnak is feltűnt a tájékozottsága:)
Theutus 2010.12.29. 20:01:28
@kiralyfi: yah...így-így, a riporter tájékozottságából logikailag nehéz következtetni az elmeállapotodra:D
illetve annyira nem is nehéz, mert 50%-os az esély arra, hogy beletaláljon a bátor tippmixelő:P
illetve annyira nem is nehéz, mert 50%-os az esély arra, hogy beletaláljon a bátor tippmixelő:P
1885* 2010.12.29. 20:11:23
@Theutus: szerintem királyfi nem hülye :D
viszont nem normális, ami nem baj, mert úgy halottam normálisnak lenni unalmas, személyes élményekről nem számolhatok be. :D
viszont nem normális, ami nem baj, mert úgy halottam normálisnak lenni unalmas, személyes élményekről nem számolhatok be. :D
terminatrix 2010.12.30. 06:50:44
Kicsit off, de tanulságos...
www.nemzetisport.hu/nso_hirek/jegkorong-u20-as-vb-durvasagert-eltiltottak-ket-szlovak-hokist-2058077
Kedves kanada09 ehhez mit szólsz, "hisz csak egy kissebb ütközés volt" ?, minek ide eltiltás?...
www.nemzetisport.hu/nso_hirek/jegkorong-u20-as-vb-durvasagert-eltiltottak-ket-szlovak-hokist-2058077
Kedves kanada09 ehhez mit szólsz, "hisz csak egy kissebb ütközés volt" ?, minek ide eltiltás?...