Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1233) Csíkszereda (1387) DAB (1198) ebel (2420) Erste Liga (4767) Extraliga (1178) Fehérvár (1657) felkészülés (2275) FTC (1484) Gyergyói HK (1005) khl (2189) légiósok (1681) Miskolc (1519) nhl (4941) nők (1343) playoff (1339) Titánok (1030) u18 (1110) utánpótlás (1359) UTE (1309) válogatott (2273) vb (2478) videó (2125) Összes címke

Elmaradhatnak a hétvégi Fradi-meccsek + A Ferencváros halasztást kért

2010.11.24. 17:38: Vincenzo90

A Ferencváros halasztást kért 2010.11.24. 18:15 Hblog / jegkorong.blog.hu

Elmaradhatnak a hétvégi Fradi-meccsek - 2010-11-24 17:27 Szűcs András / nso.hu

Fradi

109 komment

Címkék: ftc ferencváros fradi ftc orangeways

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr752470778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincenzo90 2010.11.24. 17:43:06

Elég szutyoknak tűnik a helyzet... :(

Xardas 2010.11.24. 17:50:50

Hát ez elég érdekes, főleg ha "állítólag" megkapták eddig a bérüket teljesen.

Vincenzo90 2010.11.24. 18:03:47

@Xardas: Végülis ha tényleg EBEL-szintű fizetések vannak, akkor teljesen jogos, hogy a gyászos teljesítményre válaszul lenyesnek belőlük. Az időzítést nem értem viszont. Ha a Brassót szépen játszva legyőzte a csapat, akkor nem bűntetni kéne, hanem motiválni a játékosokat, hogy hozzák ezt a formát a továbbiakban. Semmi nincs veszve még...

Harcsavadász 2010.11.24. 18:06:05

Azt vélelmezem hogy amig, a fradi jégkorongszakosztálya piti bűnözők kezében nyugszik addig nem lesz felemelkedés. A "c" csoportos szintű figurák uralják a pályát. Arab jégkorong világából érkezett vezetőjük sportszakmai, pénzügyi, etikai hozzáértése önmagáért beszél.
Amig, igazi becsületes, önzetlen, és a fradiért, és a magyar hokiért tenni tudó vezetője nem lesz a csapatnak, addig kedvenc csapatom a maffia pénz mosódája lesz.

Szoljanka 2010.11.24. 18:20:09

Nagyon remélem, hogy az MJSZ nem ad lehetőséget a halasztásra, oldja meg a klub házon belül a minimális nevezési létszámot, ott az utánpótlás is...
Mit kapott itt pár ember a zöld lufis dologért, és lám-lám csak kipukkant, ez csak idő kérdése volt...

Scofi 2010.11.24. 18:38:15

Ez a nagyszájú,amatőr Csabai munkásságának eredménye. Alap fizetések mellé nagyobb célprémium kellett volna, de hát mint az "ecceriember" nagyot akart fingani aztán beszart...
Nem a Volánnal kellett volna kötekednie a szezon elött (35 ebelpont, magyar bajnokság) hanem ésszerűen építkezni és gazdálkodni!
A halasztás nevetséges lenne!

Spigott 2010.11.24. 18:46:14

Valami, valahol, valamiért nagyon el lett baszva...

hokifan 2010.11.24. 18:48:30

halastas hahaha totalis kaosz tobben ugyvedhez fognak fordulni nincsenek szerzodesek de a szobeli is anak szamit csabai ur ha van 2tanu es lessz higyge el ezek az urak megakarjak szuntetnia fradihokit ez a celjuk

hokifan 2010.11.24. 18:49:36

@Vincenzo90: ket eve nincs edzo a csapat mellett errol csak ennyit

hokifan 2010.11.24. 18:50:29

@Scofi: az teny hogy van 5 beteg es serult

hokifan 2010.11.24. 18:52:36

sz madai schellin dancsfalvi borbas most mar nincs majoross aztan a napokban elvalik
remelem a regiek kitartanak ha engedik hoffmann sz madai janosi budai aki tavaly szarok voltaka vezetes szerint

hokifan 2010.11.24. 18:53:34

10honap alatt 6 edzo ez igen meg egy ilyen csapat nincs a fektivel 7

hokifan 2010.11.24. 19:02:49

csabai gabor egy utolso hazug ember tobb szurkoloi anketon voltama nyaron a hol csabai kiemelte nincs eredmenykenyszer es nem vonnak el bereket ezt a szavat mar szept 12 en megszegte az sem igaz hogy a jatekosokat kifitzetek maradektalanul elvontak ill visszatartotatk fel havi bert es ket merkozesre a jatekoskkal fizetetk kia belepok arat csabai ur szemenszedet hazugsagokkal taplalja a sajtót egyszoval TAKARODJON A fraditol ahogy mennie keleltt a volantol is

funbasten 2010.11.24. 19:08:33

@Vincenzo90: Ez az EBEL szintű fizetés dolog csak hangulatkeltés, hogy a csapatra lehessen kenni a xart. A fizetések magasabbak, mint másutt, de nem EBEL szintűek + nem fizették ki.

Tapika 2010.11.24. 19:10:55

hátha lesz változás ...

l.isti 2010.11.24. 19:12:11

nagyvonalúan kölcsönadták a finn kapust, kitették Feil Arnoldot, akkor most mit sirnak? az Ute sem sir hogy nincs kivel kiállni, használja a fradi is a fiatlajait...
6 szeredait hoztak a nyáron... itt a lehetőség... nagyon remélem nem lesz halasztás.

emu11 2010.11.24. 19:32:02

"Több játékos betegsége esetén sem lehet a mérkőzést elhalasztani, azonban ebben az esetben az alsóbb korosztályból korlátlan számban játszhatnak fel játékosok. A feljátszást kérvényezni kell az MJSz Versenybíróságától. A kérelemben fel kell tüntetni a sérült vagy beteg játékosok nevét; a be-tegség, sérülés megnevezését; valamint a feljátszó játékosok nevét. Az MJSz Versenybírósága, az engedély megadásáról értesíti a kérelmet beadó sportszervezetet, a Játékvezetői Egyesületet, vala-mint az ellenfelet. A sérülést, betegséget igazoló orvosi igazolásokat — vagy a másolatokat — a mérkőzés versenybírósága csatolja a mérkőzés jegyzőkönyvéhez, mely az orvosi igazolással válik érvényessé.
Amennyiben a Versenyszabály adta lehetőségek és kötelezettségek alkalmazásával sem áll ren-delkezésre a mérkőzésre elegendő számú játékos, a mérkőzést el lehet halasztani, vagy az 5.2.1 pont alapján lejátszható. A halasztás Eljárási Díj köteles.(Versenykiírás)"

qwertzuiop05 2010.11.24. 19:33:25

Nyáron állítólag 6 sornyi játékos edzett a zöldeknél (ez rengeteg, ezért van most nálunk pl. Szilágyi Levente, ha jól tévedek).
Most meg nincs 15 mezőnyjátékos.
Érdekes.
Le kell ültetni pár ifistát a padra, aztán lenyomni a meccset akár két sorral.
Nem hinném, hogy példa nélküli lenne az eset.
Azon kívül mikorra halasztanák a meccseket? 3 hét múlva már rájátszás a két hátul végzőnek, utána a többieknek. Hol látnak üres helyet a naptárban a vezetők?

budapestijeti 2010.11.24. 19:37:09

@Vincenzo90: Nagyon egyszerű, tessék nyilvánosságra hozni ki mit kapott meg, és mik a szerződésének feltételei. Végre tiszta lenne a helyzet, és nem találgatnánk.
@Harcsavadász:nem aprózod testvér,de azért megfontoltabb is lehetnél!Kellenek az "igazi becsületes, önzetlen, és a fradiért, és a magyar hokiért tenni tudó vezetők", de a pénz nélkülözhetetlen. Azt ki hozza?

budapestijeti 2010.11.24. 19:40:56

@funbasten: Nyilván a pénz amit vártak (Orangeway)nem annyira jött be, ezért kurtítani kell, de ezt az elején többen is feltételezték. A játékot láttátok, az meg nem volt elfogadható! Az ultimátum nem megoldás, kedden mentek...Jó gazda gondossága kell, nem vendetta!

budapestijeti 2010.11.24. 19:44:16

@qwertzuiop05: Hát annyi biztos volt! Szerintem is le kell játszani! Utána lehet gondolkodni mi legyen, mondom UTÁNA!
Hajrá Fradi!

Loui Singer 2010.11.24. 19:47:47

@Szoljanka: Ha azt mondom, hogy a k*rva anyádat, akkor meg megsértődsz, mi?

Miskolcifan 2010.11.24. 19:53:51

Szomorú,hogy ezt megint el lehetett játszani a Fradinál...Olyan ez a sztori,mint nálunk a DVTK saga...

budapestijeti 2010.11.24. 19:59:18

@Loui Singer: Hát ez azután nagyon segít! Ha van energiád, akkor a csapaton segíts, ne gyalázkodj, légyszíves...

hüjeliba 2010.11.24. 20:02:43

A Ferencváros mint név fogalom, hagyománya van, bár ez mit sem ér valódi alapok nélkül.
Ezt a klubot többször látványosan felkarolta a politika, miközben a 60-70-es években sajátos "ellenzéki lét" is társult mellé, ez önmagában is ellentmondás az akkori egypártrendszert nézve ,de a nosztalgiának ez sosem ártott. A futball szakosztály és a telek eladásból konszolidálták eleddig utoljára az egész klubot, ebből mindenki kapott "érdekérvényesítő képességének" megfelelően. A kormányváltás után új helyzet jött, a külföldi tulaj árulja is a céget, a valószínű vásárló, az állam lesz, hogy mi köze van mindennek a hokihoz ?
Csabai Úr amatőr szinten képzelte el a klub jövőjét, az alapoktól felépítve, hiszen a MOL ligához sok, a korábbiaknál 40%-al több pénz kellet volna lásd: "komoly változások a Ferencvárosnál" című cikket. Majd később Rieb bejelenti, hogy lesz önálló létesítmény, majd egyre másra jönnek az új nevek, sőt a "narancsbusz" is beszáll főszponzorként. Ki ne csábulna el a rengeteg ígéretet hallva ?
Mára kiderült, nincs pénz (még). Miért nem lehet egy klubot végre békén hagyni ?
Ok a sport rászorul az Önkormányzatok és az állami cégek pénzére, de máshol az anyagiak legalább felét a piacról szerzik be, így lehet felelőtlen ígérvények alapján hullámvasútra ültetni egy sportágat.

Harcsavadász 2010.11.24. 20:05:22

@budapestijeti:
Hát a lényegre tapintottál tesó, money-nélkül nem megy....
De ha elvileg lenne, vagy volt pénz, akkor hozzáértő és becsületes embörökre bíznám!
Hajrá Fradi!

budapestijeti 2010.11.24. 20:22:24

@Harcsavadász: A jelenlegi szakosztály elnök teszi be a költségvetés legnagyobb részét! Akkor van alternatíva, ha LEGALÁBB ugyanannyit be tud tenni valaki, vagy valakik. Addig lehet bírálni, de ha ő nincs, akkor Fradi jégkorong sincs ma! Ezt ne felejtsétek el! Légyszi! :DDD

hokifan 2010.11.24. 20:27:50

@budapestijeti: ez igaz de azert nem kell mindig fikaznia jateksokat azetr volt fradi a moha elott is remelem utana is lessz

Theutus 2010.11.24. 20:37:30

@Loui Singer: ezért kár volt regelned

úgy néz ki, hogy valamit (vagy majdnem mindent) megint elbaszarintottak a Fradinál)
a meccseket le kell játszani, vannak juniorok, ifisták, töltsék fel a keretet
bár valszeg az események elé próbál menni a vezetőség, mert úgy gondolják, hogy holnap még lesz 1-2 játékos, aki nem öltözik át az edzésre...
az a gond, hogy a szerencsejáték egy teljesen más műfaj
mindentől függetlenül kívánom, hogy élje túl ezt a válságot is a Fradi

Theutus 2010.11.24. 20:40:52

ami még eszembe jutott: ismét két esélyes lesz a winter classic:D

peterszky 2010.11.24. 20:44:32

@Szoljanka: Nevessél.

@Theutus: Kidob a jégkorongos társadalom? Leszarom.

Theutus 2010.11.24. 20:46:39

@peterszky: nem dobott ki senki semmit sem...

2010.11.24. 20:51:31

Azt mondják az NSO-n, hogy a kolontáriaknak felajánlott adomány miatt ment csődbe a szakosztály.
Hát azért ez csak nem igaz.

Szoljanka 2010.11.24. 20:52:28

@peterszky: Sokszor próbáltam - még a blogon- normális keretek között véleményt cserélni Fradi szurkolókkal, kevés sikerrel.

Kivétel volt ezek közül, amikor mi teljesen más állásfoglalást képviselve mégis kulturált keretek között zártunk le egy eszmecserét. Sajnos ez szinte az egyedüli volt, hát ezért van ilyen reakcióm...
És még egyszer mondom, nekem sem hiányzik, hogy kiessen egy klub az egyelőre eléggé szűkös hazai hokipalettáról.

Spigott 2010.11.24. 21:14:11

@Puckman Éliás: Ez sztm hülyeség. Ha csődbe is ment a csapat, amit ugye még senki nem erősített meg, akkor az azért történt, mert valaki többet ígért, mint amennyit teljesíteni tudott volna. Sajnos nem először történik ez meg a magyar sportban.

Raon 2010.11.24. 21:22:27

Na akkor most szólok mindenkinek, akit érint - hadd ne kelljen arra figyelni, hogy ki mikor mivel esett át a túloldalra.

Szoljanka: ilyen helyzetben a leg-leg szurkolóknak sem hiányzik az én megmondtam, meg a kipukadt a lufi hozzáállás. A fradistáknak van elég gondjuk, és a szurkolók a legkevésbé sem tehetnek erről. Az egy dolog, hogy mi a véleményed róluk, de egy másik, hogy mit engedsz leírni ebből - és ez az az eset, amikor legalább a látszatra érdemes ügyelni. Más szavakkal: további provokáció esetén engem is lépéskényszerbe hozol.

Loui Singer: láttam, hogy ez csak reakció volt részedről, de hadd kérjelek meg, hogy a jövőben ilyen stílust ne engedj meg magadnak. Nyilván van épp elég bajod, nem szeretném ezt még egy moderálással tetézni.

1885* 2010.11.24. 21:22:42

@Szoljanka: "Sokszor próbáltam - még a blogon- normális keretek között véleményt cserélni Fradi szurkolókkal, kevés sikerrel." azért peterszkyvel általában még nekem is sikerült :) szóval ne pont őt csesztesd :D

Szoljanka 2010.11.24. 21:24:36

@1885*: Mikor csesztettem? Szerintem, pont az ellenkezője, amit képviselni próbáltam vele szemben...

frankyf*ckin4fingers 2010.11.24. 21:31:03

@Szoljanka: szorgalmas megszűnt. játszik a gyerekel, esténként fut, amikor meg nem, jó borokat iszik. ha tud, kimegy meccsre. a web 2.0-t igyekszünk száműzni, a pénz főníciaiak által való feltalálása óta a legostobább dolog.

de azt hadd jegyezzem meg komám, hogy egyszer valaki, valami kemény tárggyal őrületesen pofán fog b.szni. és szorgalmas örülni fog. ha épp nem ő lesz az.

Szoljanka 2010.11.24. 21:31:58

@Raon: Nem érzem magam leg-leg szurkolónak semmiben. Nem volt célom a provokálás, és természetesen tudom, hogy nem a szurkolók tehetnek a kialakult helyzetről. Én nem gondolom, hogy amit leírtam az provokáció, de ha a látszat szerint az, akkor megkövetem magamat.
Nem általánosítok, nem mondom, hogy minden fradi szurkolóval szemben eddig csak negatív élményeim voltak, de a túlnyomórészt sajnos ez a helyzet. Talán valóban nem a legszerencsésebb időpontban - de mikor szerencsés :) -adtam ennek hangot.

1885* 2010.11.24. 21:36:24

@Szoljanka: akkor jó :D bocsi, ha félreértelmeztem. Csak akkor most nem értem a "vele szembent" :O

Szoljanka 2010.11.24. 21:38:25

@1885*: Miért a "vele szemben" az csak csesztetés lehet? Szerintem nem.

Raon 2010.11.24. 21:54:43

@Szoljanka: a leg-leg az ellenfélre vonatkozott: ez lehet legjobb, legrosszabb, de nem is ez a lényeg. Értem, amit írsz, és nem is nekem kell ezt elmagyaráznod, hanem annak, aki nem ismer, és csak az ide írt hozzászólásaidból tud kiindulni. A fradisták egy tekintélyes része nekem sem a szívem csücske, de ez most olyan helyzet, amelyben joggal rendülhetnek meg a legfanatikusabbak is - és ha mást nem, ezt az ismerős fanatizmust tiszteltjük annyira, hogy ne akarjunk a földre került ellenfélbe még jól bele is rúgni egyet. Azt, hogy nem ez volt a szándékod, én készséggel elhiszem - de akkor meg te is hidd el nekem azt, hogy a szavaidnak kb. pont ez volt a hatása.

Raon 2010.11.24. 21:56:27

@Raon: na, félbeszakadt... A lényeg, hogy köszönöm a megértésed, és ha több ilyen itt nem lesz, részemről minden rendben van.

Szoljanka 2010.11.24. 22:36:23

@Raon: Ok. világos amit mondasz, nem gondoltam végig, nem fogalmaztam eléggé árnyaltan.
Ezentúl tartózkodom mindenféle Fradival kapcsolatos hír kommentálásától, az lesz a legjobb.
És utoljára, még egyszer mondom, nem a kialakult helyzetnek örülök.
Részemről is rendben van.
Pénteken felhívlak!

Egonájsz 2010.11.24. 23:02:51

Részlet az utehoki.hu-ról:
"Pénteken Brassóban, vasárnap Bukarestben vár MOL-Liga mérkőzés a csapatra. Az indulással meg kellett várni az UTE-Crvena Zvezda junior találkozó végét, hiszen hat játékosunk egyenesen az öltözőből szállt fel a buszra."
Az utazó keret felsorolva, ők így lesznek 16-an.

budapestijeti 2010.11.24. 23:26:10

@hokifan: Persze, nem kell szarozni a játékosokat! Biztos, hogy nekem írtad? Pont azt mantrázom itt, hogy a csapatot támogatni kell! A bajnokságot be kell fejezni, a meccsre meg ki kell jönni!...és le kell játszani!
@peterszky:Már azt hittem elvesztél valahol a nagy kavarodásban...
@nagyon perverz kisdobos:Választékos volt,de a lényeg benne volt!
@Szoljanka:Szeretjük a csapatot, nem szeretjük ha értelmetlenül hátbab*sznak minket!Mi is örülünk, ha a Fehérvár nyer az EBEL-ben, bosszankodunk, ha nem megy a rolba Újvárosban, és elismerjük, ha jó a szurkolás Miskolcon, és életben van az évtizedes riválisunk Újpesten - általában!Nem szenti-menti, hanem szeretjük a játékot, és annál is jobban a Fradit!Ez van, így élünk, most nagyon tanácstalanul!
Erőt s Erényt! Erre van ma szükségünk!
Hajrá Fradi!

Vincenzo90 2010.11.25. 00:37:30

Csabai levele a fradihoki.hu-n elég korrekt szerintem. Egyébként meg véleményem szerint butaság itt Fradi-lufizni. A saját csarnok, és hasonló elképzelések az lufi, a csapat működhetett volna, teljesítmény alapú prémium rendszerrel, átlagos alapfizukkal. Ha lenne meccsenként 1000 néző, nem lennének anyagi gondok, ehhez viszont jó játék kell. Na most szar a játék, nincs néző, nincs pénz, nincs magas fizetésre a továbbiakban. Lelkesedéssel, mint a Brassó ellen lehetne ezen javítani. Jönnének az eredmények, és IDŐVEL a nézők, akkor meg a pénz, meg a szponzor. Remélem újratervezés jön, és a v2.0 már működni fog. Hajrá Zöld Sasok!

shadoww 2010.11.25. 05:02:22

Emberek!!!!! Láttátok a képet az oldal tetején??? 2 éve szeretnék venni FTC-s korongot de még mindig nem sikerült!!!
Tavaly odáig eljutottam, hogy egy gangster kinézetű fickó úgy akarta odaadni, hogy külön volt a korong + a matrica, és azt mondta, hogy: " Jó úgy ha én vágom ki magamnak és otthon ráragasztom???"
Kemény! (csak egy kis érdekesség)
Egyébként igazatok van. Lehet, hogy az egész vezetést kellene kicserélni.

shadoww 2010.11.25. 05:13:23

Még valamit! ! !

Remélem a FRADI-ért is lesz ÖSSZEFOGÁS mozgalom mint a lilákért!

shadoww 2010.11.25. 05:34:12

Ennek a Csabainak el kellene húzni a pics..a!!! + az egész vezetésnek.
Csomó játékos el fog menni. Mit akarnak???

benö51 2010.11.25. 07:06:06

@shadoww: Találd ki, szervezd meg, és én elmegyek oda is.
Várom Comp 3223 bocsánat kérő üzenetét, azért az e-mail-ért amit 2 hónapja küldött, sajnos nekem lett igazam.

miki78 2010.11.25. 07:40:42

Ez tényleg kabaré! Ilyen nincs, ha az MJSZ erre engedélyt ad, akkor komolytalanná teszi az egész ligát! Ha engedély nélkül nem mennek el a meccsre, akkor ki kell zárni őket!

Mikor jutnak el odáig a magyar klubvezetők, hogy LEGALÁBB saját magukat komolyan vegyék????

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.25. 07:52:30

na, egy kicsit megnyugodtam. tegnap este ide sem mertem szolni.

HAJRA FRADI!!!!

marhahusi 2010.11.25. 07:52:41

Khmmmm, ha jól láttam Gergely ZS utazik az Újpesttel Romániába :) akkor a Fradisták most Őt is utálni fogják? :D

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.25. 07:54:06

@miki78: igazad van, csak a Steaua kerhet halasztast az MJSZtol.

check 2010.11.25. 08:33:41

@shadoww: Tőlem legyen, oda is elmegyünk, ha kell. De azért megjegyezném, hogy 2 eset messze nem ugyanaz, tehát nem kell sértődötten/duzzogva felemlegetni a Dózsát...

miki78 2010.11.25. 08:37:27

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Senki ne kérjen semmilyen halasztást, ha meg kér, akkor ne kapjon! Melyik normális ligában van ilyen?

1885* 2010.11.25. 08:41:23

@marhahusi: szerintem igen. Valahonnan kéne gyorsan lovét szerezni, mert k*****ra nem szeretném Borbást az VHC-ban látni.
Én már lottózom ;)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.25. 08:46:59

@miki78: ezen mar tulvagyunk nem? Steaua - Fradi. emlekszel? ha a Steaua mondhatta azt hogy "az ugy volt keremszepen" es a liga elfogadta, akkor barki mondhat ilyet. ti is mi is. de ide vehetjuk Hufi atigazolasat is, ahol ugye a Vasas azt mondta h marpedig ha nem engeditek at, mi irgumburgum.

de igazad van egy NORMALIS ligaban nincs ilyen. (lasd az EBELt ahol a heten valahogy MEGINT a bikak javara billent a dontes)

check 2010.11.25. 08:50:24

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Emlékeim szerint az "azúgyvoltkéremszépen" kezdetű dolgot a versenybíróság lezárta egy 5-0-ás Fradi-győzelemmel...
Egyébként meg szerintem ki kell állni, a szerződésmódosítások nem lehetnek indokok, fel kell tölteni a keretet az utánpótlásból azt annyi (Budai esetében még a sérülés sem indok, mert hetek óta sérülten véd).

marhahusi 2010.11.25. 08:55:19

@1885*: először nem esett le, mi az a VHC :) Borbás úgy is sérült, most nem kell :)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.25. 08:59:42

@check: en ugyemlekszek h bepotoltak erzsebeten.

mind1, kiszallok a temabol.

miki78 2010.11.25. 09:04:40

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ne haragudj, de az EBEL-t ne hasonlítsd már a MOL ligához! Ha az EBEL-ben a Fehérvár lemondana egy meccset, vagy nem lenne jég a pályán, szerinted mit kapna? Költői a kérdés, mert nem fordulhat elő, pontosan tudja a vezetés!

Másrészt meg félreértesz. Az első hibás az MJSZ, aki megenged ilyeneket, precedenst teremt. De más hülyesége nem mentesít senkit a saját hülyesége alól. Eddig a Fradi jogosan mondhatta, hogy más megszegi a szabályokat vele szemben, most ezzel a Fradi is elveszíti a "tisztaságát", ugyanolyan mélyen lesz, mint a Steaua vagy a Vasas! Gratulálok, ha téged ez vigasztal!
A becsületes az lenne, ha minden nehézség ellenére elmennétek a meccsekre, még akkor is, ha vereség lesz. Remélem nem lesz más választások, mert az MJSZ nem hoz egy újabb olyan döntést, amivel lenullázza magát!

1885* 2010.11.25. 09:07:19

@check: Igen, mi 16-an játszottunk Dab ellen, Macik ellen, stb. Tudom mi így vállaltuk be a szezont juniorokkal, ifikkel. Most is 16-an indultak útra, mint fentebb egonájsz írta, bevárták a junior meccs végét, hogy meglegyen az a 16! :D

1885* 2010.11.25. 09:11:13

@marhahusi: tudom, hogy sérült, csak aggódom, hát nézd, nehéz is követni azt a névdömpinget :) a VHC-ről meg nekem mindig a VHK ugrik be. Na bízzunk Istenben, és tartsuk szárazon a puskaport!

1885* 2010.11.25. 09:29:13

@Theutus: na, ezt csak most láttam meg, de már tegnap voltak hasonló gondolataim ;)

Sala Jenő 2010.11.25. 10:07:48

@1885*: "Valahonnan kéne gyorsan lovét szerezni, mert k*****ra nem szeretném Borbást az VHC-ban látni."
Akkor gyűjtsetek Újpesten a fizujára! :))
Mert különben esélyed lesz látni Kápon!

Amúgy az egészről:
- Ez a teljesítmény tényleg nem ér annyit, amennyit egyesek kapnak!
- Nem biztos, hogy a 9ből egyik se éri meg a pénzét!
- Azt is valagba kellene rúgni aki kreálta a szerződéseket, mert teljesítmény orientáltságot nem beleszőni, nagy hiba volt!

budapestijeti 2010.11.25. 10:16:53

@Sala Jenő: Mennyit kaptak egyesek? Hogy tudjuk, ki nem éri meg...Mókusvakítást nem akarok!Aki menni akar, engedjük el!
11 után okosabbak leszünk!

1885* 2010.11.25. 10:26:22

@Sala Jenő: Ha valaki teljesít akkor az Borbás. Ha neked örömet okoz, hogy ő Kápon fog játszani, az a Te dolgod. Én biztos nem fogom látni, mert nem fogok kimenni, végső megoldásnak jó a struccpolitika, oszt jó napot. Majd nézek NHL-t és kész. De azért Te csak örüjjé!

Sala Jenő 2010.11.25. 10:33:25

@1885*: Ha ismernél, tudtad volna mit gondolok Borbáról. De nem ismersz, ezért nem tudtad.
Az ő teljesítményével véleményem szerint nem volt gond. Sőt! Tegnap erről is beszélgettem vele. :)
Én örülnék ha maradna, de ezt se te, se én nem tudjuk eldönteni!
Hacsak tényleg nem gyűjtötök! :))
Attól függetlenül inkább játszon Kápon, mint sehol!

Sala Jenő 2010.11.25. 10:35:03

@Sala Jenő: "Hibáztam amikor nem kötöttem mérhető teljesítményhez a játékosok bérezését, és így is beválalltam egy aránylag magas bérezést, elég sok játékosnak." Cs.G. - fradihoki.hu
Akkor téged kellene valagba rúgni!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.25. 10:40:52

@Sala Jenő: azert azt se felejtsuk el, hogy a kezdetek kezdeten "vegtelen" penz allt CSG rendelkezesere.
Ha nekem azt mondjak, hogy itt van, csinalj csapatot, valszeg en is elkovetem ezt a hibat.
Engem inkabb az zavar, h ha igazak ezek az EBELes fizetes mendemondak, miert nem haltak meg a jatekosok a jegen.

1885* 2010.11.25. 10:52:00

@Sala Jenő: inkább gyűjtsünk. Ha úgy dönt odamegy, én megértem, mindenki pénzből él csak nem fogom megnézni.
Nem olyat mondtam, hogy Te rosszat gondolsz róla, ennyit írtam: "Ha valaki teljesít akkor az Borbás." Ennyit azért mondhatok akkor is ha én nem beszéltem vele tegnap, ugye? Még csak azt sem mondtam soha, hogy én valaha is beszéltem vele :) Ez nem egy ilyen ki tud többet a Borbás Gergőről projekt, egyszerűen kifejeztem azon vágyamat, hogy egyik kedvenc játékosomat, nem szeretném a legkevésbé kedvenc csapatban látni. Ha ma is beszélsz vele jobbulást neki :D.

a. Bárd 2010.11.25. 10:55:15

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!:
"Engem inkabb az zavar, h ha igazak ezek az EBELes fizetes mendemondak, miert nem haltak meg a jatekosok a jegen."

Mivel az alapfizetés volt ezen a szinten. Ezzel elérték azt, hogy odamentek a játékosok és eszük ágában sem volt elmenni. De az "Ebeles fizu" alanyi szinten járt, így nem kell azon csodálkozni, hogy nem haltak meg a jégen. Bár attól zavarni zavarhat :)

Csúnya pereskedések lehetnek még ebből, nem fog ez olyan könnyen menni.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.25. 10:56:44

@Sala Jenő: amennyiben az a MOL teteje, akkor is illik megdogelni. ez nem irodai munka, hogy asztal mogott elbohockodik az ember. itt latvanyos a kamuzas.

Sala Jenő 2010.11.25. 11:09:16

@1885*: "Ha neked örömet okoz, hogy ő Kápon fog játszani, az a Te dolgod. Te csak örüjjé!"
Én csak erre reagáltam. Amúgy nem örülök. :)) Átadom! :)
@a. Bárd: Sztem is sokba kerülhet ez a szerződésmódosítás...
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Ebben a csapatban sokkal több van. De valakinek ki is kellene ezt hozni belőlük. Kicsiben AV 19 effektus!

1885* 2010.11.25. 11:17:45

@Sala Jenő: Én meg erre:" Akkor gyűjtsetek Újpesten a fizujára! :))
Mert különben esélyed lesz látni Kápon!"
Akkor peace. Reaktiválhatnád magad, nem volt olyan rég az az utolsó bajnoki cím :)

Sala Jenő 2010.11.25. 11:25:00

Lehet, újra pályára lépek a jövő héten ződben... meg az Ores :)

funbasten 2010.11.25. 11:25:05

@1885*: Ne aggódj, nem fog ott játszani!

1885* 2010.11.25. 11:31:34

@Sala Jenő: és Ló? ;) meg Dob?
@funbasten: köszönöm szépen megnyugtató soraid :)

funbasten 2010.11.25. 11:50:07

@1885*: Jót tenni jó :)
@Vincenzo90:Azért ennél bonyolultabb a helyzet. A meccsenkénti ezer néző 10-15 milliót jelent, a költségvetés kb 10%-át.A buszosok pénzt nem adnak, csak utaztatnak. A többit a szponzoroknak kéne behozni, akik vagy eltűntek nyár óta, vagy nem is voltak.Hogy a pénzhiány miatt nem volt teljesítmény vagy a teljesítmény hiány miatt nem volt pénz, az tyúk-tojás problémának tűnik.Minden esetre Fradi nélkül nem lenne az igazi a bajnokság, remélem el tudnak utazni.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2010.11.25. 11:55:50

@funbasten: pedig PENZROL volt szo, milliokrol. legalabbis ezt suttogtak a kismadarak. en akkor jajdultam fel mikor az OWays kiszallt a "tuloldalon"

moonk 2010.11.25. 11:58:50

Ilyen vezetőket mint a Moha meg a Csabai már rég állba verte volna a Ló,Dob,....stb.Ezek nem valók vezetőknek.Mind a kettő egy jellemtelen figura.

funbasten 2010.11.25. 12:06:39

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: A költségvetés azon alapult, hogy a sport támogatási tv. hatályba lép, ami ugye a mai napig nem történt meg. A törvényre tekintettel voltak ígéretek, amik jelenleg egy forintot sem érnek.Pl. a Dab, az Újpest, a Vasas a rendelkezésre álló pénzek alapján igazolt (vagy nem igazolt), a Fradi a remélt pénzek alapján.Ez utóbbi nem jött be, de ennek értelmes nem fradista szurkoló sem örül.

1885* 2010.11.25. 12:09:33

@moonk: LOL, hát meglehet ;)

budapestijeti 2010.11.25. 12:37:15

@funbasten: Ki megy, ki marad?
Remélem én is, hogy bevállalják és elutaznak, majd dühből levernek mindenkit!:))
Hajrá Fradi!

budapestijeti 2010.11.25. 12:39:18

@moonk: A Dobtól még a pakliban van...(Erzsébeti Farkasok)!

kerusz 2010.11.25. 13:00:41

@miki78: Mit enged meg az MJSZ?

Amúgy rosszul vagy informálva, az EBEL versenyszabályzata is rendelkezik azokról az esetekről, amikor jégproblémák miatt nem lehet lejátszani egy meccset az eredeti időpontban. Ahogy az MJSZ-é is. Szóval, simán előfordulhat az ilyen az EBEL-ben is.

Vincenzo90 2010.11.25. 13:13:36

@funbasten: Igen, igazad van, és én sem vagyok hülye, csak tudod nem sok szponzor fizet azért, hogy meccsenként ugyanaz a 150 ember lássa a reklámját. Ha 1000 fő lenne egy-egy meccsen, és olyan jó lenne egy FTC meccs, hogy a tévének megéri egymillát áldozni a közvetítésre, akkor lennének szponzorpénzek. De ehhez először teljesítmény kell, amihez teljesítménytől függő bérezés. A magas fizetések nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket.

Csabai taktikája maximum annyiból érthető, hogy ha görcsös a játékos, hogy kap-e lóvét, annál valamivel ELMÉLETILEG jobb kéne legyen a biztos kess.

E.Attila 2010.11.25. 14:07:29

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Nah kiestem egy napra s maris milyen hirek. Oszinte reszvetem Komam. Tudom neked a szived csucske a Fradi. Hatha lesz jobb is....
@Vincenzo90: Ennel jobban csak egy diplomazott jogasz tudna leirni de tudjuk hogy te is atmentel a politologia ZHn ugyhogy buszke (k) vagyok (unk) rad.

Vincenzo90 2010.11.25. 14:09:22

@E.Attila: Látszik kiestél egy napra. Azóta nem menő engem zrikálni. ;)

E.Attila 2010.11.25. 14:27:48

@Vincenzo90: :) en amugy is odi vagyok s szeretem a retro dolgokat. :) s jo apolni a kapcsolatokat kitudja kibol mi lesz (es nem csak ezert)

miki78 2010.11.25. 16:13:21

@kerusz: Remélem, hogy semmit nem enged meg. A Fradinak le kell játszani a meccseket! Itt most nem jégprobléma van tudtommal.
A JKSZ már lejáratta magát a Hüffner-ügyben, amiről érdekes módon máig kussantanak. De más szervezési és döntési ügyben is van miért szégyenkezni! Most jó útra térhet a MJSZ, hogy ilyen indokokat nem fogad el (klubtól függetlenül) és kötelezi a Fradit a meccsek lejátszására, ellenben szankcionál.

Az EBEL-es példád nagyon gyenge. Persze van mindenre szabály, de valahogy soha nem következik be. Egyszerűen azért meg ezt nem engedhetik meg maguknak az ott résztvevők! A MOL ligában mindent megengedhetnek maguknak, mert semminek nincs következménye!

Vincenzo90 2010.11.25. 16:15:16

@miki78: Már kinn van a post arról, hogy az MJSZ elutasította a kérelmet. Szóval reményeid eddíg bejöttek...

miki78 2010.11.25. 16:25:47

@Vincenzo90: OK, már látom. Nagyon helyes, ha előre akarunk haladni! Véget kell vetni "a következmény nélküli országnak", legalább a hokiban!

Jégkorong 2010.11.25. 19:22:46

@Vincenzo90: "Már kinn van a post arról, hogy az MJSZ elutasította a kérelmet. Szóval reményeid eddíg bejöttek... "

Döntött már a Versenybíróság ?

budapestijeti 2010.11.25. 20:49:26

@miki78: Majd rádöbbensz, de akkor már késő lesz!Milyen következményre gondolsz?Ne viccelj már kolléga, azt soha az életben nem fogod látni!

emu11 2010.11.25. 21:18:45

már egy steaua-fradi elmaradt az idén...

emu11 2010.11.25. 21:23:27

ha így folytatódik, lehet szervezni a következő osszefogásnapot még az idén erzsébetre is...

kerusz 2010.11.25. 21:28:00

@miki78: Az EBEL-es példám annyira gyenge, hogy éppen a Volán ellen esett meg Bécsben idén, hogy kétszer is elment az áram a csarnokban.

miki78 2010.11.26. 09:42:39

@kerusz: Ott voltam :) de az áram visszajött és lejátszották a meccset! ;)

miki78 2010.11.26. 09:43:52

@budapestijeti: A remény hal meg utoljára :)
süti beállítások módosítása