Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1197) ebel (2410) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1642) felkészülés (2246) FTC (1472) khl (2188) légiósok (1677) Miskolc (1507) nhl (4906) nők (1297) playoff (1317) Titánok (1025) u18 (1061) utánpótlás (1279) UTE (1301) válogatott (2222) vb (2374) videó (2120) Összes címke

A Fehérvár farmja öt góllal jobb a Dab-énál

2011.08.19. 07:10: 1885*

A Fehérvár farmja öt góllal jobb a Dab-énál  2011.08.18. 23:54 F. Kapus

168 komment

Címkék: felkészülési mérkőzések

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr823164182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DominiKing 2011.08.19. 14:29:18

@F. Kapus: Ne is vedd a szívedre a kritikákat! A többség úgy is tudja, hogy számodra a legfontosabb a MAGYAR jégkorong. Mindegy, hogy Fehérvár, Dunaújváros, HSC, Fradi, UTE, Miskolc vagy még sorolhatnám. Szerintem nincs semmi baj a címmel. Nyugodtan vehetjük úgy, hogy evvel szeretted volna feltüzelni, hogy egy újabb nemzetközi porondon szereplő magyar csapat farmja az elkövetkezőkben jobban teljesítsen.
Hajrá Magyar Hoki!

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2011.08.19. 14:37:26

Hű micsoda flame war lett itt, alakul a ez :D.
@edudus: köszönöm, számomra meglepő a vehemencia, lehet hogy csak szemorvos ismerőseit sorolta elérhetőségekkel.

mannisenmaki_ 2011.08.19. 15:53:39

Én bírtam F. Kapus cikkét, végleg leszámolt egy mítosszal, miszerint az újvárosi utánpótlás ab ovo jobb a fehérvárinál :)
Most már tudjuk, hogy tegnaptól kezdve ez meg lett cáfolva, és most már mindig így lesz :D.
Ha vki erre most ellenpéldákat fog hozni, az az iróniát keresse utána a térképen :)

a. Bárd 2011.08.19. 16:08:07

@mannisenmaki_: persze, hogy nem vagyunk már jobbak. Hisz lassan a Fehérvár Farm is tele lesz dunaújvárosival :D

Miskolcifan 2011.08.19. 16:11:13

www.ustream.tv/channel/miskolcijjse

Akit érdekel a HSC-Miskolc meccs :)
2-2 jelenleg.

a. Bárd 2011.08.19. 16:18:56

@Miskolcifan: mennyi van még hátra?
megéri lelépni a munkahelyemről? :)

Miskolcifan 2011.08.19. 16:20:16

@a. Bárd: Most lett vége a második harmadnak.
Nem HD minőség,úgyhogy ahogy érzed :D

Miskolcifan 2011.08.19. 16:32:58

Vezetünk,de kép sajnos nincs :(

moszkvicssluszkulcs 2011.08.19. 16:46:23

Kicsit egysíkú a közvetítés:)))))))))))) Nálam van kép.

Miskolcifan 2011.08.19. 16:49:20

Most már nálam is :) 4-2 közben.

Miskolcifan 2011.08.19. 17:04:22

Ez már biztatóbb volt azért :)

a. Bárd 2011.08.19. 17:11:24

Azaz, szép skalp. Gondolom rögtön gömbölyűbb lett a világ is :)

OliBLOOD 2011.08.19. 17:13:28

Csak kezd összeállni a Miskolc, a többsorozásnak is megvan az eredménye, Ritó megint betalált :) Lindgren pedig védő létére két gól.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.19. 17:16:20

@OliBLOOD: pedig azt irta valaki h a svedek nagyon halvanyak... :P

mannisenmaki_ 2011.08.19. 22:59:51

@a. Bárd: Akkor ezt focizd le checkkel és olival, ők hisztiztek a címen:).
Lássa be mindenki, hogy ti vagytok a magyar hoki ajaxa - viszont mi meg a meg a barca :p!

Lazlee 2011.08.19. 23:23:49

én voltam természetesen, mert jobb volt a "poén", mint az enyém.
(vagy csak egy kohózás egy héten kurvára elég, pláne te még haverom se vagy)
(a kohóban voltam eddig, azért csak most reagálok)
3. zárójel: Fkapus remek sutkái ma tényleg gyengék, és ha már ilyen megmondós kedvem van; megjelent AG is, aki a volán cikkekben mindig "MI vmit csináltunk" míg a többi csapat cikkeiben "csináltak vmit"...

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.20. 00:05:04

@Lazlee: Most jottem Fvarrol ahol "istalozasra" panaszkodtak. Azok sem voltak haverok. Most akkor hogy is van ez? Istalozni lehet, de Kohozni nem?
Irgumburgum!

a. Bárd 2011.08.20. 00:32:16

@mannisenmaki_: Meggyőztél, az Ajax is bajnokcsapat :)

a. Bárd 2011.08.20. 00:53:30

@Lazlee: Nem hiszem, hogy vissza kéne menni a régi szintre, amikor az egyik fél kohózik, a másik meg istállózik, vagy buszsofőrözik.

Hadd mondják csak, bár én spec máig nem értem, mi a sértő abban, valakit lemérnököznek tanult, vagy tanulatlan emberek :)

Szoljanka 2011.08.21. 20:44:28

@Lazlee: Simán csak figyelmen kívül hagytad a " :D" karaktereket a mondandóm végén, amúgy meg nem folytatva a meccsen történt "szóváltást", de az ahhoz képest sehol sincs...
Amúgy meg teljesen ok, hogy van némi fricska egy Volán -Újvároson (bármilyen szinten), oda-vissza, csak azért ezt is lehet keretek között csinálni, ez nektek rendre nem sikerül...
Végül még annyit, hogy szerintem jellemez az bőven téged, hogy szó nélkül, simán csak törlöd....

a. Bárd 2011.08.22. 10:46:26

@Szoljanka: "ez nektek rendre nem sikerül"

Maradjunk annyiban, hogy egyik félnek se...

Szoljanka 2011.08.22. 10:55:34

@a. Bárd: Valóban megy mindkét oldalról a dolog ( a párharc presztízs értékéből, vagy volt presztízs értékből adódóan), de az általad idézett részt az utóbbi évek kisVolán-Dab meccseken történtekre értettem.
Ha ott voltál most legutóbb tudod miről beszélek, ha nem akkor szerintem látatlanban nem lehet véleményt formálni, én pedig eltekintenék a dolog tárgyilagos részletezésétől- OFF is lenne itt, meg minek újra elkezdeni egy adok-kapokot....

Raon 2011.08.22. 11:06:37

@a. Bárd: biztos igazad van abban, hogy mindkét táborban vannak vehemensebbek, akiket teljesen soha nem is lehet leállítani. Egy kis tolerancia mindkét oldalról kell, hogy ne legyen gond a rivalizálásból.

Viszont Szóljankának igaza van abban, hogy ennek is van egy határa. Más az üzenete annak, hogy ha pár ember kiabál, meg ha az egész ottani tábor egy bizonyos rigmust hallat.

Én a múlt héten sajnos nem tudtam menni, de a tavalyi farmos meccsek után ezt a sztorit már kezdem erősnek érezni. Jó lenne, ha a józanabban gondolkodók itt és most megtennék, amit lehet, és nem utólag kapnának észbe, amikor már tüzet kell oltani.

Szerintem a lényeg a mi szempontunkból egyszerű. Ha Fehérváron az állóhelyről akarja nézni a meccset az újvárosi tábor, akkor vegye tudomásul, hog bizonyos provokatív szövegeket nem kellene erőltetni. Például azt most mondom, hogy ha Ocskay Gabi emléktornáján is istállózni kezdtek, akkor készüljetek arra, hogy azt ilyen előzmények után többen nem fogják szó nélkül hagyni.

B terv, hogy el lehet ballagni szépen a vendégszektorba a háló mögé, és ott azt és úgy kiabálhattok, ami nektek tetszik.

üdv,
Raon
Fehérvár ördögi Kör

Lazlee 2011.08.22. 13:26:14

@Szoljanka: jellemez, egy humortalan rosszarc vagyok.
nemtom mi volt azon a meccsen, azon nem voltam. kedden egyszer kerültünk "szóváltásba" "Harry Potter" anyukával, nem tetszett neki, hogy miután lepattant a fehérvári gyerek a Kicsiről meg lett kérdezve mit talált a jégen a "hülyegyerek". juj. Meg Cicát is bántjuk. Csak hogy érezze a törődést. Bezzeg a "gólzenének" örült, akkor most mi van? Akárhogy nézem még mindig mi voltunk otthon a ti pályátokon, majdnem, hogy létszámban is... Legalábbis kmarányosan.
ÉS a probléma lényegi részéről: engem nem zavar a kohózás, az zavar benne, hogy ha nincs mivel visszavágni (sajnos most pl az én szövegem betalált mint általában ha), és ilyenkor jön a kohó. Amivel még mindig nincs különösebb gond, ha nem épp két nappal elötte már egyszer ezt a kört nem futottuk volna le a hasunkat fogva a nevetéstől.
Igazság szerint akartam is egy kis élménybeszámolót tartani a meccsről, de kiváncsi lettem volna másokéra is, de így majd egy hét után már szépülnek az emlékek. Pl mikor a helyi Bközép duplafakkal üdvözli Tyomot. :D

@a. Bárd: a mai hírlap szerint már gyártják a jeget!

OliBLOOD 2011.08.22. 13:44:53

@Lazlee: Valaki leírná, hogy mi történt pontosan, min megy a rugózás?

Lazlee 2011.08.22. 13:51:43

@OliBLOOD: kinyomtam Szojanka kohózós hszét.
én keddről kb mindent leírtam, ő meg nem akarja a csütörtököt.
de kb sokkal többet egyáltalán nem is akarok ide.

a. Bárd 2011.08.22. 13:54:00

Azért az látszik, hogy mindenki baromira unatkozik és nem történik mostanában semmi izgalmas :)

eszel59 2011.08.22. 14:02:42

Már tegnap hozzá akartam szólni,de írói válságban voltam.(Remélem @Raon: kolléga megerősít:írói válság az,amikor az embernek nincs kedve dolgozni és sokat iszik...)
Szóval ismét sikerült-a blog szokásaihoz híven-jó messze elkalandozni az alapproblémától!Nekem az a véleményem,hogy bár a cím a mérkőzés eredményének ismeretében teljesen helytálló, ám valami olyat sugall,hogy nem csak erről a konkrét találkozóról van szó,hanem általában a fehérvári farm ennyivel jobb az újvárosinál, és ez így is lesz az egész szezonban.Gondolom az sértheti a DAB-fanok lelkivilágát,hogy ebből az egy végeredményből még nem lehet messzemenő következtetést levonni az erőviszonyokról.Talán egy pötit körültekintőbb címválasztás szerencsésebb lett volna!
(Azért vagyok empatikusabb,mert annak idején ugye az volt a Macik-DAB párharc után a cím,hogy "söpréssel"jutott tovább az Újváros,ami tárgyszerűen és az elfogadott szóhasználatnak teljesen megfelelően jelezte a párharc végkimenetelét,de rossz szájíze volt a miskolciak körében.Akkor az úgy hangzott,mintha könnyen és megerőltetés nélkül jutottak volna tovább,pedig alaposan meg kellett dolgozni azért a három győzelemért!)
Néha legyünk tekintettel a szurkolók lelki világára!!!(Már akinek van...)

1885* 2011.08.22. 14:27:35

@eszel59: írói válság :D, és jobb már?

Szoljanka 2011.08.22. 14:31:02

@Lazlee: Értelmezd még egyszer a tegnapi 20:44-es kommntem utolsó mondatát, s máris értelmetlen lesz a te első mondatod...
Sorolhatod itt tételesen, hogy mi történt, én annak sok értelmét nem látom, de nem is lenne az általad leírtakkal semmi gond, ha nem a hazai részen a fehérváriaktól 3 méterre buzi fehérvároztok, meg istállóztok... Ti szabadon mentek ide-oda nálunk, nekünk marad nálatok a kapu mögött, az a sűrű háló, ennek tekintetében el lehetne gondolkodni, hogy hol, mit kiabáltok nálunk...
Gondoljátok csak úgy, hogy otthon vagytok, azok a hokisták nem véletlen váltottak piros-fehérről kék-fehérre, valóban nem lehet túl jó érzés, hogy a legjobbjaitok évről-évre nálunk kötnek ki...:D
Nem tudom, miért a kohózás itt a lényeg, talán az istállózás jobb....?
Látom a számodra nem tetsző dolgokra nem reagálsz, lehet így is....

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.22. 14:49:24

@Szoljanka: figy. igazat adtunk neked abban, hogy Lazlee moderalas nem volt helyenvalo.
kommented vissza is kerult, Lazelee elismerte h o volt stb.
egyeretek abban, hogy az istaloazas vagy a kohozas sem fair dolog.

viszont kicsit ugy erzem, h te is ontogeted az olajat... :-/

Lazlee 2011.08.22. 14:59:41

@Szoljanka: baszki, majdnem megint a moderálra nyomtam, de csak mert olyan a blogmotor :D
dehogynem, pont hogy arra volt válasz. ja egyébként már indultam a kohóba, kb a moderálás után shutdown, szal ezért nem írtam...
3x is: ez volt aztán tényleg az a meccs, ahol mi voltunk a pályaválasztók :D a jegy is a hazaiba szólt. :D nekem személy szerint nem szokásom ellenfelet anyázni. ti is járkálhattok, nem igaz, hogy csak a háló mögött lehettek, pláne nem farm meccsen. bennem semmilyen ellenséges érzést nem vált ki, ha tőlünk igazoltok, piacgazdaság, minőség központosítás. (a szmájli gondolom most is valami jó vicc végére került, nevettünk)
hogy miért lényeges a kohózás már leírtam. nem jobb az istállózás, ámbár annak története van.
ha nagyon akarod még tételesen leírhatod mire nem reflektáltam.
.
.
.

Szoljanka 2011.08.22. 15:01:24

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: figy. fradigy, én meg úgy gondolom, hogy teljesen korrekten írtam le a véleményemet, hozzászólásaimban nem személyeskedtem, és : "én pedig eltekintenék a dolog tárgyilagos részletezésétől- OFF is lenne itt, meg minek újra elkezdeni egy adok-kapokot.... " ezt írtam, ha ez az olaj öntögetése, akkor.... itt már afekete is fehér.
Lehet, hogy neked csak úgy tűnik, hogy jól elvagyunk, de ha nálatok történne ilyen szerintem, nem csak szóváltás lenne a dologból... Nálunk a vendégszurkerek szabadon járkálnak ide-oda, jobb lenne ketrecekben lenni, mint más pályákon...?
De biztosan én látom rosszul a dolgokat, ha beállnék Újvárosban a hazai részre, s elkezdenék buzi újvárosozni, nem lenne ott abból semmi, szó nélkül hagynák.......
............

OliBLOOD 2011.08.22. 15:05:56

@Szoljanka: Régi szép időkben ha valakiknek nem tetszett az ellenfél tábor stílusa, akkor azt a helyszínen rendezte le (főleg ha 3m-re voltak) és nem a neten sírta el bánatát. Tudta is mindenki, hogy hol a helye. De beismerem, változnak az idők.
Képzeld, nálunk is oldalt szoktak állni a fehérváriak. Ha kísérted már el a farmcsapatot újvárosba, akkor ezt tapasztalhattad volna. Kiemelt meccseken szokott a rendezőgárda elkülönítést alkalmazni (nagyon helyesen). Az, hogy hol áll a vendégtábor a saját rendezőiteknél reklamáld legelőször. Az ő feladatuk a rendezvény lebonyolítása.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.22. 15:05:57

@Szoljanka: igazad van. pontositok. kov mondatodat lattuk (tobben) olajnak: "azok a hokisták nem véletlen váltottak piros-fehérről kék-fehérre, valóban nem lehet túl jó érzés, hogy a legjobbjaitok évről-évre nálunk kötnek ki...:D"
igen, latom a ":D"t is.

a jol elvagyok ironikus volt

hidd el orulnek ha az lenne nalunk a legnagyobb gond h, fapalotazik e az ellen vagy mi lilapalotazunk e, de ez mar tenyleg off :P

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.22. 15:08:27

ja, ez volt az utolso hszem a temaban, sztem mar csak a semmit porgetjuk.

OliBLOOD 2011.08.22. 15:11:28

@Lazlee:
www.icehockey.hu/index.php?pg=menu_115
Na igen, a két felkészülési meccsen mi voltunk a pályaválasztók, vagyis a fehérváriaknak kellett volna a vendégbe menni. Vagyis az alap probléma az, hogy a vendégszurkló bement a hazaiak közé és felháborodott az ott hallottakon. Ha jó helyen (vendégszektor) foglal helyet, akkor semmi gond nem lett volna :)))
Így viszont a mi rendezésünk volt hiányos, hogy a fehérváriakat nem tereltük a kapu mögé. :)

Raon 2011.08.22. 15:17:15

@OliBLOOD: ügyes terelés, szellemes riposzt: fogadd őszinte elismerésem.

Szoljanka 2011.08.22. 15:18:52

@Lazlee: Nem akarok én már leírni neked semmit sem....
@OliBLOOD: Jobb lenne a helyszínen elintézni...? Szerintem ez különbözteti meg a jégcsarnokokat a többi pályától, hogy nem nagyon voltak ilyen történések...
Nem sokszor kísértem el, nálunk akkor hazai Ebel meccs van, de mikor ott voltam nem igaz, hogy szabadon lehet járkálni, pont hogy sehova, csak a kapu mögé, meg ki a szabad levegőre. Amikor a MOL-liga Final Four volt, akkor a csíkiakat sem üdvözölhettük...
Valóban nem voltak rendezők, szerintem az a jó irány, hogy előszezonban ne legyen szükség rájuk, ne legyen "olyan a hangulat".
@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Tudom, hogy ironikus volt, akkor az "olaj a tűzre" utalásodat félre értettem, ok.

OliBLOOD 2011.08.22. 15:23:03

@Szoljanka:
Valószínűleg amikor ott voltál kiemelt meccs volt. Final Four az ilyen volt, de az OB1 elődöntő-döntő is. Alapszakasz alatt viszont mindig üres a vendég.

Raon 2011.08.22. 15:30:40

Mindenki másnak: úgy látom, itt keverednek a dolgok.
Lazlee félresikerült moderálása már nem téma. Jó, elnézést ugyan nem kért, de biztos vagyok benne, hogy többször nem fordul elő tőle, így ezt tényleg nem érdemes tovább felfújni.

Az újvárosi tábor istállózása és - a jelek szerint - állandósulni látszó "amilyen kedvem van azt és úgy szidok" attitűdje a Volán pálya hazai állószektorában egy másik téma.
Biztos vagyok abban, hogy Oli, Theutus, meg a többi régi motoros újvárosi pontosan tudja, miről beszélünk. Ahogy azt is pontosan tudják, mi a különbség aközött, ha pár ember kiabál valamit, vagy az egész tábor.

Olinak abban is igaza van, hogy régen máshogy intézték ezeket a dolgokat - de azt vegyük már észre, hogy ez a felvetés pont azér született, hogy ne a vérkonzervatív módon szülessen ökölmegoldás.

Szerintem a lényeg a mi szempontunkból egyszerű. Ha Fehérváron az állóhelyről akarja nézni a meccset az újvárosi tábor, akkor vegye tudomásul, hogy bizonyos provokatív szövegeket nem kellene erőltetni. Például azt most mondom, hogy ha Ocskay Gabi emléktornáján is istállózni kezdtek, akkor készüljetek arra, hogy azt ilyen előzmények után többen nem fogják szó nélkül hagyni.

B terv, hogy el lehet ballagni szépen a vendégszektorba a háló mögé, és ott azt és úgy kiabálhatnak, ami nekik tetszik.

Természetesen az is megoldható, hogy az újvárosiak megkérdezése nélkül leszervezzük, hogy a rendezők eleve vezessék őket át a vendégszektorba - csak gondoltam hátha van arra esély, hogy elférjünk egymás mellett békében is, pár apró irányelv betartása mellett. A klubrivalizálás egy dolog, a bunkóság egy másik: talán megértitek, túl fontos nekünk Ocskay Gábor emléke ahhoz, hogy az a torna másról is szóljon.

üdv,
Raon
Fehérvár ördögi Kör

Raon 2011.08.22. 15:35:11

@Raon: a történethez pedig annyi mindenképpen hozzátartozik: én külön örülök, hogy az Újváros is ott lesz Csicsó emléktornáján, mert ez szerintem hozzá tartozik az érdemi megemlékezéshez.

OliBLOOD 2011.08.22. 15:40:25

@Raon: Hagyjuk már ezt a hülyeséget. A döntő alatt újvárosot szidó rigmusok alatt is szóltak a dobok. Azt is biztos csak pár ember énekelte...
Abban is biztos vagyok, hogy az emléktorna alatt sem lesz ez másként, már csak megszokásból sem (lehet, hogy páran másképp gondoljátok, de a többség rutinból rákezd).
Az is biztos, hogy mi a vendégbe leszünk terelve, ha szóltok, ha nem. Mert nem párszáz néző, hanem teltház lesz várható, újváros részről pedig jópár szurkoló.

1885* 2011.08.22. 15:51:43

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: ha már flame meg off, a bv nem LILAPALOTÁNAK, hanem vmi egész másnak hívja a megyerit, sőt dózsáznak is, sőt csupakisbetűvel írnak. :D de kit érdekel? :)
világbékét!

Lazlee 2011.08.22. 16:02:13

@Raon: nem gondolom, hogy bocsánatkérős téma, meg nem is lenne igaz. tulképp ezt akartam megelőzni, a vitát.
De hogy te minek keverted újra ide az Ocskay tornát fogalmam sincs. állítólag több busszal megyünk, sanszos, hogy a vendégbe, már csak azért is, mert a hazai oldalon is megdöntik az előszezonbeli DAB elleni 100 fős csúcsot...
És abban se értek egyet, hogy a háló mögött azt kiabálsz, amit akarsz, úgy érzem, hogy mondandód többi részével párhuzamosan elértük azt a szintet, hogy ne gyűlöletbeszéd :D hanem szurkolás legyen

Raon 2011.08.22. 17:40:44

@OliBLOOD: nem gondolnám azt, hogy ne mondanál igazat, de elhiszed vagy sem, én az állószektor közepén egyszer sem hallotam ilyet.

@Lazlee: ha nem kérsz hát nem kérsz, ez a te dolgod. Ha megteszed, szerintem eleve sikerült volna megelőznöd a vitát, de szerencsére így sem történt semmi vészes.

> De hogy te minek keverted újra ide az Ocskay tornát fogalmam sincs.

Akkor leírom újra:

"Az újvárosi tábor istállózása és - a jelek szerint - állandósulni látszó "amilyen kedvem van azt és úgy szidok" attitűdje a Volán pálya hazai állószektorában egy másik téma."

vs.

"talán megértitek, túl fontos nekünk Ocskay Gábor emléke ahhoz, hogy az a torna másról is szóljon."

Én nem tehetek mást, maximum bízhatok abban, hogy legalább a táborotok ismertebb tagjainak átmegy, miről van itt szó.
Lehet, hogy ez nektek csak egy felkészülési meccs lesz, de nekünk ennél jóval több.

üdv,
Raon
Fehérvár Ördögi Kör

mannisenmaki_ 2011.08.22. 20:07:26

@Lazlee: " a hazai oldalon is megdöntik az előszezonbeli DAB elleni 100 fős csúcsot"
te hüle, a Volán-Volán meccsen voltak annyian, mint nálatok egy fontos meccsen a MOL-liga vége felé, egy Pöstyén meccs nézőszáma meg majdnem science fiction nektek.
Most komolyan ez a színvonal? Akkor legalább tényszerűen légy ilyen oktondi.

Lazlee 2011.08.22. 20:15:14

@mannisenmaki_: igen és? mondj újat! Volán-Dabon hányan voltak múlt héten?

ez a blog is remekül példázza miért van szövegértés a magyar érettségin.

Lazlee 2011.08.22. 20:25:53

@Lazlee: bocsánat, DAB-Volán :D

mannisenmaki_ 2011.08.22. 20:29:50

@Lazlee: értettem, mit szerettél volna írni, csak a kisegítős fogalmazási képességed miatt nem azt sikerült. Nincs baj, majd belejössz, a fikázás már megy egyetemi szinten:)

Lazlee 2011.08.22. 20:35:53

@mannisenmaki_: én is tudtam, hogy velem lesz a hiba...

ha már színvonalakról elmélkedünk.

mannisenmaki_ 2011.08.22. 20:36:05

@Lazlee: ja és remélem, Gabi bá többet nem engedi be az istállóba a csapatodat felkészülni, főleg hogy házigazdának viccelitek magatokat egy sörmeccsen.
Pl. ha a csilivili csarnokotokban máskor sem lesz jég, már ha érted, hogy mondom.

mannisenmaki_ 2011.08.22. 20:39:19

@Lazlee: semmi gond, csak nem kéne odaszarni vendégségben a terített asztalra, főleg, ha otthon épp nincs mit enni.

OliBLOOD 2011.08.22. 20:47:46

@mannisenmaki_: Most a tényekkel vitatkozol? A két felkészülési meccsen mi fizettük a jeget, így mi voltunk a pályaválasztók.
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6832
www.regi.icehockey.hu/magyar/merkozes.php?mit=6833
Nehogy már az következzen, hogy jófejség miatt készülhettünk nálatok és nem megvettük a jégidőt (amit a honlapotokon is reklámoztatok www.albavolanhockey.hu/index.php?pg=news_1_3188 ).

Tényleg változnak az idők. Régen hangulat volt a meccseken, most pedig a neten megy a sírás egy istállózás miatt... Ennél lejjebb már nem nagyon lehet menni.

Lazlee 2011.08.22. 20:50:15

egész nap kúrta meleg van, csak erre tudom fogni, hogy mindenki kivan . ja meg még hétfő is.
mindenki zúzzon víz közelbe!

off: Böröczkyvel mi történt, te jó ég! a VBn még teljesen jól nézett ki...

kiralyfi 2011.08.22. 20:50:26

arról nem is beszélve, hogy nem is olyan régen, még a volán kéredzkedett be egy csilivili csarnokba...minek kezdtem ezt megint olvasni??? komolyan, mazochista vagyok én????

mannisenmaki_ 2011.08.22. 20:57:22

@OliBLOOD: Oli, hol sírtam? De leszarom, csavarhatod a dolgot, vendégségben voltatok.
Hogy mást ne mondjak, nekem azért volt múlt héten 11-kor edzésem 8 helyett, mert az általunk szintén kifizetett jégidőt Gabi bá odaadta nektek, edzeni. Tudod, nem minden a net:).
Én emlékszem, hogy hisztiztél régen, hogy itt a parkolóban kergettek titeket, ha az hiányzik, hát rajta.
A hangulat nekem is hiányzik, de nem ettől lesz.

mannisenmaki_ 2011.08.22. 20:59:32

@kiralyfi: te sem érted: a bérléssel nincs baj, tényleg ennyire nehéz ez?
Ennyit az értő olvasásról.
Rágjátok tovább!

OliBLOOD 2011.08.22. 21:05:24

@mannisenmaki_: Pár éve ti edzőtáboroztatok itt, akkor is volt edzőmeccs a két csapat között. Az akkori vendégszurkolók ugyanúgy viselkedtek, mint máskor, szerintem ugyanúgy ment a buzivárosozás (legalábbis nem emlékszem arra, hogy különben viselkedtek volna). Ne álszenteskedjünk már, ennyi az egész.

Szoljanka 2011.08.22. 21:25:29

@OliBLOOD: Most is van hangulat, csak már nem ellenetek, már kialakultak a prezstízs párharcok a béccsel, meg a salzburggal. De ne gondold, hogy ennek örülünk, jobb lenne az mindenkinek, ha veletek, vagy más magyar csapattal tudnánk olyan színvonalú meccseket játszani, de ettől még messze vagytok, szerintem ezt a Duna-parton is tudjátok...
Ha ide valaki leír valamit, az már neten sírás, de kinek lenne jó ha pajzsos rendőrökkel lennének tele a csarnokok, meg balhék végett lenne több szó a sajtóban a hokiról...? Szerintem annál nem lehet nagyon lejjebb menni ha valaki ezt várja vissza...
Amúgy ha lesz még ilyen, nem biztos, hogy szóváltás lesz csak belőle, de milyen jó is egy balhé egy kisVolán-Dab sörmeccsen, nem....?

Theutus 2011.08.22. 21:30:40

baszkikám mit összehordtok itt...
a story annyi volt, hogy Viktor hangosan felmúúúúzott valami okból kifolyólag a felkészülési meccsen
Cortez meg belőtte a ziccert, annyit kérdezett tőle, hogy a teheneket is beengedik-e az istállóba
szerintem ez egy sima poén volt kurvára nem érdemes rajta rugózni

mannisenmaki_ 2011.08.22. 21:36:17

@Szoljanka: mínusz "végett" plusz miatt, hogy, ne csak Újvárosba osszam az észt:), de a többit adom.

Szoljanka 2011.08.22. 21:45:21

@Theutus:
1. Nem Viktor "múzott fel".
2. Nem ezzel kezdődött (legalább is számunkra)
Szerinted nem érdemes, minket meg zavar.
A miskolci 7-7 után született irományaid után megfogadtam, hogy nem reagálok neked, itt is csak a tények leírása miatt tettem, későbbiekben betartom.

gogosz 2011.08.22. 22:05:43

@Szoljanka: "Most is van hangulat, csak már nem ellenetek, már kialakultak a prezstízs párharcok a béccsel, meg a salzburggal."

Ezt ők is így gondolják?

Szoljanka 2011.08.22. 22:10:19

@gogosz: Játékosaik szerintem igen, Bécs esetében a szurkerek is.

Theutus 2011.08.22. 22:13:25

@Szoljanka: ha nem Viktor volt, akkor csak te lehettél mivel ketten voltatok ott
ebben az esetben elnézést kérek Viktortól, mivel alaptalanul adtam a szájába múúzást:)

én is betartom a jövőben, ebben könnyen kiegyezünk

Indiana Jonescu 2011.08.22. 22:26:15

@Szoljanka: Jaja, a szalcburgi szurkerek meg senkinek néznek benneteket. Pont olyan lesajnálóan, ahogy Te is írod, hogy saaaaaaaaaaaaaaajnos, saaaaaaaaaaajnos, a presztízsmeccsek mááááááááááár nem a kohászok ellen vannak, hanem ezek ellen. Mi nagyon szeretnénk ugyan, de hát mi ugye elléptünk a többiektől, jajjjj, de sajnáljuk, előbb fel kellene zárkózni hozzánk. Khmmm.

Szoljanka 2011.08.22. 22:34:38

@Indiana Jonescu: Biztos sok Volán-RBS, meg RBS-Volán meccsen voltál, hogy ezt tapasztaltad...:)))
Mi, a rohadék fehérváriak csak azt akarjuk, hogy egy csapat legyen az országban, mindenki a Volánból menjen a válogatottba, a föld színéről is tűnjön el a újvárosi hoki..:)))
Szánalmas vagy....

Vincenzo90 2011.08.22. 23:19:22

@Indiana Jonescu: A nyereményed egy tál légypiszok. Pont annyit ér, mint a hozzászólásod :)

mannisenmaki_ 2011.08.22. 23:22:56

@Indiana Jonescu: viszont mi háromszor (azt hiszem) lenyomtuk őket tavaly.
Ugye nem kell megmagyaráznom, ez miért releváns információ :D?
Jó éjt!

Vincenzo90 2011.08.22. 23:28:20

Na, most olvasom, mi itt a téma. A Fehérvár farmja 5 góllal jobb. Igen. Ezen a meccsen öt góllal jobb volt és ez egy erőfelmérő meccs. Felőlem írhatják, hogy a DABnál 8 góllal gyengébb a Volán farmja, ha a Volán annyit kap. Ettől még azt is tudnám, hogy legközelebb a Volán lehet jobb egyel éppenséggel. Kár ilyen hülyeségből komoly ügyet csinálni és nagy frusztráltság és kisebbségi komplexusosság kell hozzá.

A Volán honlap esetén még durvább kiakadni. Egy csapat saját honlapja nyilván igyekszik minél jobban eladni a csapatot és inkább dícséretnek kell venni, hogy ekkora dicsőségnek tartják a DAB legyőzését. Megsértődni azon, hogy egy csapat saját honlapja erős csapatnak tartja az ellenfelet és ünnepli a csapatát, amely legyőzte a kemény ellent? Ne csináljátok már, olyan, mintha a barátnőmmel beszélnék.

a. Bárd 2011.08.23. 00:16:49

Köszi srácok, végigvigyorogtam a hozzászólásokat :)

Az egyik tábor vérig sértődik egy cikk címe miatt, bevágja a durcát egy kis kohózásért, majd jelentéktelennek tünteti fel az istállózást, holott fordított esetben megsértődne miatta, a másik tábor meg akkora kényszeres hisztit csap egy kis istállózásért, minta újra a 2004-es fehérvári jégcsarnokban forgatott melegpornó miatt baszogatnák őket. Ráadásul nem mintha ők idegenben jobban viselkednének, mint az általuk bírált csapat szurkolói.
Tetszik :)

Vincenzo90 2011.08.23. 00:37:17

@a. Bárd: Az istállózást leszarom, mert én személy szerint az újvárosi csarnokot gusztustalanabbnak tartom és ott merült fel bennem először, hogy a csarnokot a fehérvárcsurgói tehenészethez hasonlítsam. Lehet, hogy én vagyok a kivétel, aki odamond akár ok nélkül is, de cserébe nem sértődik meg ugyan ezen? Egyébként az nem ratyipornó volt tudtommal, hanem sima hetero pornó. Gondolkodj már, felolvasztották volna a jeget a melegek... :D

foma 2011.08.23. 08:06:27

@Vincenzo90:Elég modern tehenészetetek lehet.Utóbbi időben elég sok furcsa eszmefuttatásod volt,azt hiszem ezzel tetted fel a koronát.

Tillasz 2011.08.23. 08:33:57

@1885*:
Azért arra még biztos emlékszel, hogy eszel kollega elárulta, hogy vagy 20 éve nem iszik alkoholt.:-)
Az más kérdés, hogy a kocsi csomagtartója a fináncok "aranybányája" lehetne.

eszel59 2011.08.23. 08:37:38

@1885*: köszi az érdeklődést,javulgatok,bár már csak tök éltesebb leszek,tökéletesebb nem!
Ahogy olvasom a hsz-eket ezzel nem vagyok egyedül...

eszel59 2011.08.23. 08:50:37

@Tillasz: konkrétan 8 éve nem iszom alkoholt,viszont 10 éve nem is hazudok - legfeljebb a valóságot az érdekeimnek megfelelően torzítom el egy kitikét...
(A fináncos aranybányát pedig kikérem magamnak!A csomagtartóban kizárólag zárjeggyel ellátott,jövedéki adó megfizetése után forgalmazott üvegekben tárolok és ezekből kínálok különféle pálinkóla jellegű üdítő italokat!A saját nyomdámból kikerülő kötetek pedig nem kerülnek forgalomba,azok közkönyvtári szolgáltatás keretében hasznosulnak szélesebb-és igazán műértő- olvasói körökben...)

Vincenzo90 2011.08.23. 09:40:24

@foma: Nem eszmefuttatás, csak benyomás. Számomra ugyan olyan betonhányás a kettő. Még ha a miskolci csarnok lenne a tiétek, akkor megérteném, miért vagytok rá büszkék és miért tartjátok a fehérvárit bármivel rosszabbnak, de mindegy is, mert mint mondtam engem nem zavar, szerintem inkább vicces az ilyen szurkálódás.

a. Bárd 2011.08.23. 09:59:23

@Vincenzo90: Off
Normális pornóból a mi csapatunk szerez pénzt, Fehérvár a "más" érdeklődésűek nyögvenyelős és szívós munkájának kiaknázásával egészítette ki a költségvetését. De gondolom a rolbás másnap nem zárta a szívébe őket :)
On

a. Bárd 2011.08.23. 10:00:16

@Vincenzo90: Jah, persze. Neked a bécsi csarnok is csúnya :D

Vincenzo90 2011.08.23. 12:49:06

@a. Bárd: Az. Viszont arról nem a tehénistálló jut eszembe, mer nem olyan betonhányás :) Arról inkább a Pompidou központ jut eszembe. Annyira menő akar lenni és annyira jellegtelen.

a. Bárd 2011.08.23. 13:09:41

@Vincenzo90: látszik, hogy Bp-n élsz és tehenet csak a milka papírján látsz :)

Tillasz 2011.08.23. 13:11:09

@eszel59:
9-én majd ráveszem az ifjú arát, hogy vezessen, én pedig tesztelem az(ok)t a zárjegyes, jövedéki adótól megfosztott pálinkólá(ka)t!:-)

Vincenzo90 2011.08.23. 13:17:05

@a. Bárd: Csak két éve élek a betondzsungelben és most is egész nyáron vidéken voltam. Több itt a tehén, hidd el, mint a kohóban ;)

a. Bárd 2011.08.23. 13:31:03

@Vincenzo90: Ha most azon versenyzünk melyikünk a nagyobb paraszt, akkor győztél :D

a. Bárd 2011.08.23. 13:37:25

@a. Bárd: A problémák elkerülése végett rem nem érted félre, nem akartam bunkó lenni...
Abban gondolom egyetértünk, hogy a fehérvári deszkából és pozdorjából összeállított csarnoka már rég idejétmúlt és igazából össze se lehet hasonlítani az Újváros betonelemekkel készített csarnokával. Még akkor sem, ha a karbantartás hiánya miatt az most szépen le van lakva.
Fehérvár simán megérett már egy új, modernebb jégcsarnokra amire persze nem lehet tudni mikor lesz forrás, de gyanítom sokkal előbb, mint nekünk.

Raon 2011.08.23. 13:38:18

@Vincenzo90: amikor ilyeneket látok tőled, néha komolyan örülnék annak, ha nem Volán-szurkolónak adnád elő magad, hanem mondjuk ősfradistának. A véleményed természetesen tiszteletben lehet tartani, de az egy józan fehérvári szurkoló számára sem kérdés, hogy az újvárosi csarnok szebb, modernebb, magasabb színvonalú, mint a miénk. Az már más kérdés, hogy többségünknek az a rozoga kis tákolmány érthető okokból jobban tetszik.
Abban mondjuk egyetértünk, hogy egy szép csarnok ott kezdődik, mint amit Miskolcon látni.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.23. 13:45:03

biztos az a baj h en is a fovarosban elek, de sem a dujvarosi, sem a fvari csarnok nem tunik istalonak :(

Vincenzo90 2011.08.23. 14:06:55

@a. Bárd: Szerintem a beton semmivel nem szebb. Főleg nem ha úgy néz ki, ahogy az újvárosi. Én nem bántásból mondom, én a fehérvárit is szégyennek tartom. Viszont előbb voltam újvárosban meccsen, mint hogy hallottam volna először az istállózást és vicces módon ugyan ez a benyomásom fordítva volt. Hát van ilyen. A bécsi csarnok meg számomra akkor sem lesz szép, ha méterenként fűszoknyás csajok rázzák a feneküket. Egyszerűen egyszerű, ilyet én is terveztem volna bármikor. Külsejéről nem alkotok véleményt, azt nem láttam, de a tervek alapján legalább az szép.

@Raon: Szerintem egyáltalán nem szebb az újvárosi csarnok. Mitől lenne az? A wc jobb, aztán ennyi. :D Persze mint mondtam a fehérvárival sem vagyok elégedett, pénzkidobásnak tartom azt, hogy költenek rá egyáltalán pénzt, rég egy modern 4-5000-es csarnok kéne, megtelne az is EBEL meccseken, már maga a pálya vonzaná a népet.

Uteapu 2011.08.23. 14:31:10

Kimondottan élveztem ezt a foggal-körömmel védett, vélt igazat. A két nagy szurkolói családban igencsak sok lehet a fogorvos és a manikűrös.
Tillasz és a.Bárd két rövid hsz-e top listás, kár lett volna kihagyni.:)

Theutus 2011.08.23. 23:23:00

@Uteapu: minden relatív...
Idősebb Fradi-szurkoló készülődik az esti meccsre. A felsége nézi, amint férje csupa zöld-fehérbe öltözik. Egyszer csak megszólal:
- Apukám, ahogy elnézlek, Te jobban szereted a Fradit, mint engem.
- Anyukám, ahogy elnézlek, lassan már az Újpestet is!

Uteapu 2011.08.24. 08:02:21

@Theutus: :D Na igen. A házassági évfordulók számával arányosan növekedik az őszinteség.
Woody Allen:
Kemény dolog a házasság. A feleségem simán megcsókolja a kutyánkat de nem hajlandó a poharamból inni.
süti beállítások módosítása