Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2409) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2242) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1675) Miskolc (1506) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1060) utánpótlás (1278) UTE (1301) válogatott (2217) vb (2363) videó (2120) Összes címke

Újabb svédet igazolt a Miskolc

2011.07.31. 15:38: Theutus

Újabb svédet igazolt a Miskolc

 2011.07.31. 15:26 Hblog

Sportvilág. Interjú Miskolcról

 

 

 

 

 

 

 

22:20 Sportvilág 22:26:48tól

118 komment

Címkék: miskolc átigazolások egri istván fodor szabolcs rolinder kjell greg lindqvist

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr313114462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a. Bárd 2011.08.01. 10:45:33

Csak tippem van, hogy ki lehet.

Amúgy van egy felajánlot bon-BON arra, ha valaki megfelelő pletykákkal szórakoztat minket az uborkaszezon alatt.

a. Bárd 2011.08.01. 10:47:34

Nyilván ez: @a. Bárd: ide: @Tillasz: volt válasz...

centreville 2011.08.01. 10:49:29

@a. Bárd: Kérem a bon-bont,ugyanis a DAB Bonarral tárgyal.Ez tuti,biztos forrásból tudom.

a. Bárd 2011.08.01. 11:06:07

@centreville: Nem volt nehéz kitalálni, mert tavasszal írtátok, hogy Bartzen visszamegy. Így csatárból egy maradt és Dertont is ki lehetett húzni a listáról. De azért köszi a megerősítést.

A bonbon annak jár, aki a legjobb pletykát mondja (és valóságalapja is van) aztán vmelyik közös meccsen majd odaadom. Addig eldöntheted, hogy mogyorós kell-e, vagy konyakmeggy :)

centreville 2011.08.01. 11:11:27

@a. Bárd: Köszönöm előre a konyakmeggyet.Amúgy nem logikáztam,hanem biztos forrásból hallottam ma reggel az infót.Jól járnátok vele!

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.01. 11:17:16

en mostmar a berletarakrol szeretnek pletykakat hallani... :)

a. Bárd 2011.08.01. 11:23:47

@centreville: Kiváló keze van, tavaly bebizonyította nem egyszer. Meglátjuk mire jutnak egymással a felek.

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Én már egy jó edzőnek is örülnék, vagy felkészülési híreknek :)

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.01. 11:25:23

@a. Bárd: na ti aztan kussoljatok :) nezd meg mi van fradi/ujpest/sztarsz vonalon :)

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 11:43:43

@eszel59: @moszkvicssluszkulcs:

Így van, várjunk még.

Egy biztos, legalább egy északi még jönni fog.

Eddig a helyzet,a számottevő erőket nézve:

Védők:
Láda-Waddel-Derton ment, Lindgren-Vorobel- és még valaki jönni fog.

A távozó és kiegészítő Egrit helyét átveheti két fiatal, pl. Mokrai vagy Orosz.

Csatárok:
Majoross-Bartzen-Bonar ment, Fodor, Popovics, Rolinder jött.

A kiegészítő szerepkörű Korpos és Kis helyét a fiatalok veszik át, pl. az igen tehetséges Ritó és Miskolczi.

Összességében, súlyra a tavalyi és az idei csapat azonos erősségű lehet, ha egy-két érkezővel még kiegészül.

a. Bárd 2011.08.01. 12:04:54

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: igen, elég elkeserítő a helyzet több csapatnál is.

Sajnos megint kezdem azt a régi tendenciát látni, hogy Mo-on lesz két "kirakat csapat", akik elviszik a legjobbakat, a többiek meg csak vegetálnak mögöttük. Ezért is félek én a mi majdani/esetleges/várható/tervezett/stb EBEL indulásunktól.

Szerencsére Miskolcon komoly munka folyik, felelős emberekkel, nagyon kellenek ők a magyar hokinak. A budapesti nagy csönd viszont nem tetszik.

eszel59 2011.08.01. 12:05:08

@a. Bárd: Nekem elég két(tucat)kék Balaton szelet:Voró nem jön Miskolcra!Imígyen @Snow-ice-hunter: védősoros összeállítása okafogyottá vált.
Kezdhetünk újra szétnézni a szerjózsa minden irányába(észak-dél-szelep-nyugat)egy új-esetleg légiós- védő igazolása ürügyén.
@centreville: A Bonar-DAB tárgyalások pedig a"köztudott"kategóriába tartoznak egy ideje.

eszel59 2011.08.01. 12:09:48

@jonnglenn: Gyakorlatilag is ott voltak.9:15-től volt az első jeges edzés az új vezetőedzővel és a jelenlegi kerettel.

moszkvicssluszkulcs 2011.08.01. 12:10:45

@eszel59:
Voró? Komoly?? Le vagyok maradva. Na, az estire lenézek!

jonnglenn 2011.08.01. 12:16:21

Moszkvics- egy jégbeosztás linket linkelhetnél

leonov 2011.08.01. 12:19:55

Vorobel máris hiányzik.

leonov 2011.08.01. 12:33:41

Én is. Ha haza érek.

Beethoven 2011.08.01. 13:13:58

Miskolcon a héten nem lesz több nyilvános edzés.
Majd jövő héten.

eszel59 2011.08.01. 13:14:28

@leonov: Az edzések-elméletileg-nem nyilvánosak!Ma is alig volt bent bent 140 ember...

@moszkvicssluszkulcs:

Tényleg le vagy maradva,de nem csak informálisan.Helyesírás(?)Tanár(?) Úr(?)!!!(10:06-os hsz-ben.)Persze napközi-ebédjegy- tanulói takarékbélyeg szakkal...Viszont Téged biztosan beengednek a Jégcsarnokba edzésidőben.Sajnos...

eszel59 2011.08.01. 13:24:17

@Beethoven: által megerősítve a zártosztályú foglalkozások ténye!

moszkvicssluszkulcs 2011.08.01. 13:27:38

@eszel59: tévedsz, könyvtár-ruhatár szak, amúgy meg a gép nem jelzett, amúgy meg mit ködekecc...

Te persze voltál a zárt osztályú foglalkozáson. Mi volt a tananyag? Hogy vegyük be a dilibogyót?

Beethoven 2011.08.01. 13:46:03

@moszkvicssluszkulcs: nem volt, lekéste a gyógyszerosztást

eszel59 2011.08.01. 14:07:12

@moszkvicssluszkulcs: "amúgy meg mit ködekecc..." Mer'ajjazs vagyog,minta gávéss tséssze!§'+"(/%)?<#&>@{¤×};:*Afene az énn gépemsenem lyelzet...Tudolsz Miszisz Darelsz!(Családom és egyéb állatfajták)
(Írok az emiledre privátilag!)

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 16:58:06

@eszel59: Ez érdekes, az eliteprospect nem szokott beugrani az erdőbe: eliteprospects.com/player.php?player=41547

Amennyiben mégsem jönne vissza, sajnálnám.

A stílusod egyébként borzalom, nincs itt rá szükség...

Miskolcifan 2011.08.01. 16:59:55

@Snow-ice-hunter: Pedig nagyon úgy tűnik: minap.hu/news.php?extend.41512.7
Említ a cikk viszont egy szlovák Extraligás játékost.Sajnos név nélkül...

OliBLOOD 2011.08.01. 17:10:08

@Snow-ice-hunter: Érdemes a Source-ra kattintani: icehockey.hu/index.php?pg=news_3_2644
Ez alapján vették megerősítettnek.

OliBLOOD 2011.08.01. 17:18:04

@Miskolcifan: Remélem nem a hivatalos célkitűzés a "mindenhol kerüljünk a legjobb négybe". Szerintem ez az elvárható minimum (főleg az 5 csapatos OB1-ben).

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.08.01. 17:41:52

@Snow-ice-hunter: az h kinek a stilusara van itt szukseg, kerlek ne te allapitsd meg.
vagyunk itt paran akik ertjuk es szeretjuk is a viccet.

1885* 2011.08.01. 17:46:21

@Snow-ice-hunter: ha nem baj, ne döntsd el kire van vagy nincs szükség itt. Talán elkerülte a figyelmed ez nem a Te blogod. Köszönöm.

kerusz 2011.08.01. 17:47:58

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: @1885*: Jaja, engem eszel mester minden hozzászólása nagy jókedvre derít.

a. Bárd 2011.08.01. 17:58:51

@eszel59: Milyen szín az a "tucatkék"? :)

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 18:04:43

@OliBLOOD:
Akkor marad az, sajnálom, hogy nem jön Vorobel.
Értem és szeretem én is a viccet, ám nem úgy tűnik (nagyon nem), hogy Zoli (moszkvics) felé viccek mentek és Zoli annak is vette.

@1885*:
Talán elkerülte a figyelmed, hogy nem személyről volt szó, hanem stílusról.
Köszönöm!
A (féltékeny) kedvességed különösen!

"Téged biztosan beengednek a Jégcsarnokba edzésidőben.Sajnos..."
Hú, de vicces...

vaze 2011.08.01. 18:07:54

@Snow-ice-hunter: azt is a saját blogodon kell eldöntened, hogy milyen stíl mehet és milyen nem. nagyon új fiú vagy te még itt, hogy jól láss mindent, szerintem ebben az esetben is tévedsz. 100adrangú kérdés, de a blogod címe egy merő lopás, akár tudod, akár nem... :)

1885* 2011.08.01. 18:10:45

@Snow-ice-hunter: Mégis mire kéne féltékenynek lennem? Mesélj.
Én nem vagyok kedves. Ez van :D

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 18:14:04

@vaze: Igazad van, csak bő két éve vagyok itt, bő egy évvel később lépve ide, mint Te (mosolyjel)!
Zoli a barátom, emiatt léptem, ha tévednék, örülnék neki, komolyan!
Sőt, még elnézést is kérnék.

Amennyiben a blogom lopás (ami csupán szórakozás, hogy ha másnak nem kellenek az írásaim, csinálom magamnak), nem engedték volna megcsinálni (mosolyjel)!

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 18:15:43

@1885*:
Csak a személyemre.
Annyi adok-kapok megy itt, hogy gyönyörűség. ám ha benne vagyok valamelyikbe, Te jó eséllyel itt vagy és kedveskedsz(mosolyjel)!

vaze 2011.08.01. 18:22:01

@Snow-ice-hunter: fiatal korod miatt nem tudhatod, de az itteni törzs-hozzászólók már kb. 10 éve ismerik egymást az index magyar jégkorong fórumáról, amit még oliblood indított. ezzel szerintem mindent elmondtam :)
nem a blogod lopás, te félreértelmező szótár, hanem a címe. tényleg sehol nem hallottad még azt, hogy jégkorong tisztán? persze annyit sem ér az egész, amennyit eddig rászántunk. :)

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 18:30:36

@vaze: Rendben, úgy legyen eszel és moszkvics között.
Köszönöm, máris fiatalodtam, mondjuk 25évesre kérném, párom is örülne(mosolyjel)!

Te félreértelmező szótárt félreértelmező, akkor az interneten igen-igen sok oldalt kellene lopással minősíteni, köztük rengeteg ismertet(mosolyjel)!

Egyben igazad van, ennyit nem ér(mosolyjel)!

vaze 2011.08.01. 18:36:30

ó, nem, a fiatalság sajnos csak és kizárólag a nicknevedre és a virtuális énedre vonatkozik. ez már csak egy ilyen játék, egyébként ha elkezded olvasgatni azt a fórumot az elejétől, hamar rájössz, hogy ez, ami most itt van, lényegében semleges békefenntartók ötórai teabeszélgetése :)

forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=85549&na_step=30&t=9018157&na_order=

1885* 2011.08.01. 18:40:09

@Snow-ice-hunter: a személyedre??? Arra semmit nem mondtam, megkértelek, hogy ITT ne Te akard már eldönteni, hogy ki lehet jelen vagy sem.
Itt vagyok, ha ez Téged zavar esetleg beírhatod azt is, hogy rám sincs itt szükség. Nyilván majd ki leszek tiltva.

1885* 2011.08.01. 18:43:10

@vaze: "lényegében semleges békefenntartók ötórai teabeszélgetése :)"

:)))))))))))))

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 18:45:58

@vaze: A nicknevemnek (is) évtizedes előzménye van, nem tudom levetkőzni(mosolyjel)!
A virtuális ének alapján bizony bőven gyermekkorú a blogozók átlagéletkora(mosolyjel)!
Az a gond, hogy erősen szabályozott komoly oldal igazgatásában vagyok benne, nem vagyok hozzászokva az ötóra utáni teabeszélgetésre(mosolyjel)!
Hidd-el, több-tízezer felhasználó részletes ismerete van mögöttem, a netes habitusból a "valós" habitusra nagy átlagban egyáltalán nem lehet következtetni.

a. Bárd 2011.08.01. 18:51:22

@1885*: Ezen én is felröhögtem. És milyen igaza van :)

Tillasz 2011.08.01. 18:51:45

@a. Bárd:
Én örülnék, ha a DAB idővel el tudna indulni az EBEL-ben, de ehhez kellene egy kicsivel több OB I-es csapat. És nem ártana, ha az ősi csapatok is felszívnák magukat.
@Snow-ice-hunter:
Nem kellene ezt komolyan venned. Szerintem "kulcsos" barátod nem sértődik meg, főleg nem eszel kollegára. Amúgy meteorológiai tevékenységedet, mint hidrológus értékelem.

1885* 2011.08.01. 18:55:12

@Snow-ice-hunter: jaj ezt már hallottuk. Erősen szabályozgatni mi elvből nem fogunk.
Nem tetszik, nem kell olvasni. Ez a "mosolyjel)!" most a heherészés helyett van?
Igazgasd a "több-tízezer felhasználó"-t itt meg hagyd már békén az ittenieket. Igen, itt mindenki óvodás, mi ezzel a probléma?

Raon 2011.08.01. 18:56:56

@Snow-ice-hunter: ne vedd cseszegetésnek, de annyiszor leírtad már azt, hogy milyen vérprofi oldal legkomolyabb igazgatásában vagy benne, hogy Jánosi apuka sokadkickjei után kb. ez lehet a második legeslegtitkosabb - értsd: mindenki számára nyilvánvaló - információ a blogon.
De ha már kinekmélyebbaköldöke versenyt játszunk, igyekszem átvenni a nyelvezeted: speciel én is moderátorkodtam pár helyen, és nem két évig, de tapasztalataim szerint mindig volt egy alkalmassági mérce is. Én ezek alapján elképzelni nem tudom, hogy vérségi/haversági kapcsolatokon túl mi alapján kaphattál te ilyen szerepet, azaz hogy az általad leírt MINŐSÍTÉSEK milyen értékrend, netikett, erkölcsiség szerint számíthatnának korrekt véleménynyilvánításnak. Szerintem óvatosan fogalmazva is minimum aránytévesztés, meg szálka-gerenda effektus, amit csinálsz.
Hozzáteszem, hogy engem ez alapvetően nem zavarba, ha nem efféle mentális maszturbálás lenne a vége.

Aki ismeri/találkozott már Eszellel, az tudja, hogy egy ritka jelenség az úr. Nem feltétlenül kell kedvelni, de itt vannak páran, akik becsülik. Éppen ezért nyugodj meg, ha igazán gáz lesz, amit csinál, éppen az ő saját érdekében húsz itteni ismerőse fog rádörrenni, hogy álljon meg és ne tovább, és próbálja tartani a színvonalat.

Frankónmegmondás üzemmód off, szép idő van, megyek a gyerekkel sétálni.

Raon 2011.08.01. 19:03:56

@1885*: ha szabad hozzádszólni egy magamfajta ellenségnek, aránytévesztés kapcsán azért neked sem kellene felesleges ezt túllihegni ezt a dolgot. Jó, Snow talán elhamarkodottan/nem elég körültekintően fogalmaztott, de ha te egyetlen korrekt reagálás helyett sokadszorra tekered vissza neki így vagy úgy az igazságod, azzal egyrészt éppen az ő véleményét fogod alátámasztani, másrészt a feladat nehézsége miatt ez kb. azzal egyenétékű, mintha annak örülne az ember, hogy sörétessel hat méterről telibe tudja találni a vödörbe dobott, mozdulni is képtelen tükörpontyot. A sokadik beledurrantás szerintem már nem túl sportszerű.

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 19:51:35

@1885*:
Túlzásba viszed az ellenszenv-kinyilvánítást, vigyázz, nem fogod látni fától az erdőt!

@Raon: Ajjaj, ebbe nem megyek bele, nincs szándékomba megsérteni téged, ennek fordítottját is kérem (a keménykedés nem erről szól, mert ez bizony tömény szubjektív személyeskedés volt tőled).

Tényleg ez legnagyobb gondja a blognak?

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 19:53:52

@Tillasz:
Komolyra nem vettem, csak remélem fogadatlan prókátor módon védtem meg Zolit.
Köszönöm, mint szakembertől, különösen is.

Raon 2011.08.01. 20:05:00

@Snow-ice-hunter: bocs, nem személyeskedésnek szántam - a moderátoros szekcióból biztos ismered a görbe tükör effektust, ez valami ilyesmi volt. Ha ugyanezt élőben adom neked elő egy jóbb fajta bor mellett, szerintem együtt röhögünk az egészen. Tény, hogy néha kicsit vaskos a humorom, de ettől ez még humor, nem véres valóság - ha ez nem volt egyértelmű, elnézésed kérem.

Viszont hogy építő irányba vigyük ezt az egészet, tényleg nem kötekedésből, de hadd kérdezzek vissza. Nem érzed úgy, hogy a 16:58-as bejegyzésedben túllépted a korektség kereteit? Ha itt erős moderáció lenne, én biztos azzal kezdeném, hogy rámutatnék az Eszel kollégának írt minősítésedre, hogy na erre nem volt itt semmi szükség. Ha neked nem tetszik a stílusa, az szíved joga. Hogy ide leírod, az is - itt ebbe sem szólunk bele. De miután beletetted azt is, hogy szerinted ennek itt semmi helye ezen az oldalon, te magad festettél célkeresztet a homlokodra.
Még véletlenül sem akarom megmondani neked, hogy mit csinálj, de ha tényleg nem húszéves vagy, és ennyi tapasztaléatod van a moderálás területén, nem lenne egyszerűbb lezárni ezt az egészet azzal, hogy "bocs srácok, ezt benéztem"?

Egyébként abszolút nem ez a legnagyobb gondja a blognak - de ha már kommunikáció, szerintem te is pontosan tudod, hogy pont az ilyen dolgokat nem érdemes félbehagyni, mert ha van félreértési lehetőség, ez a talpra magyar tuti, hogy ilyen-olyan sérelmeket kezd el magában ápolgatni. Na szerintem ezért a kevésbé rossz megoldás a nyilvános boncolás, mégha ez néha kicsit kellemetlen is. Vagy legalább próbáljuk meg.
(elnézést, a stílusomból adódóan a fentieket is félre lehet érteni, ha nem veszed a lapot - tehát ha itt nem mosolyodtál el, ellenben sikerült felbosszantanod magad, akkor részemről sztornó midnen, és azt mondom, nem kötekedni akartam, ennyit nem ér az egész, hagyjuk a francba :) )

Theutus 2011.08.01. 20:19:43

@eszel59: köszi
evribodri:DDDDD
nem tudtam mi hiányzik bazz...hihi

Raon 2011.08.01. 20:29:13

@Snow-ice-hunter: még valami eszembejutott. Hogy kellően tompítsam a dolgot - meg hát az öniróniának is megvan a maga varázsa -, elárulom, hogy én meg író vagyok... ami a feleslegesen magamutogató, óvatlan elszólásaim nyomán tippem szerint kb. a harmadik legtitkosabb nyílt titok lehet itt a blogon. Ez azt jelenti, hogy egyrészt néha beleszeretek egy-egy szakmai szempontból is értékelhetőnek nevezhető megfogalmazásba, másrészt - hivatástudatomból adódóan - néha a lelkem is eladom egy emlékezetes beszólásért. Tudom, egy rohadék vagyok, de mit tegyek: abba a vérkonzervatív faszitípusba tartozom, akik szerint az ilyen minőségű pillanatokért érdemes élni, a többi meg csak edzés a bizonyításra.

És akkor most elmesélem, hogy kedveltem meg Eszel kolléga - tippem szerint hasonszőrű indíttatásból jövő - beszólásait.
Tavasszal ugye volt az a balhé, hogy nem akart Miskolcra menni a szlovén és a magyar válogatott (remélem a szuper főfő érvet nem kell külön idevésni). Nem sokkal később jött a Medve-Volán elődöntő, ahová páran azért elmentünk Fehérváról. Na már most Eszel kolléga nagy pillanata akkor jött el, amikor azt kérdezte tőlünk, hogy "ugye nem volt túl fárasztó és megerőltető az utazás?"
Úgy rémlik, elsőre valami olyasmit gondoltam, hogy "na elmész te a p***ába b**meg", de közben persze tele szájjal röhögtem, mert egy ilyen telibetalált beszólás már törődés a javából.
Én azt mondom, aki ilyet tud, az arany ember, Eszelnek ráadásul még pofás kis tülkei is vannak - és a jóisten tartsa meg abban a szokásában, hogy ebből a stílusból valamicskét az itteni hozzászólásaiba is át tud csempészni, mert aki dekódolni tudja, annak nagyon jól tud ez jönni a szürke hétköznapokon. :))

moszkvicssluszkulcs 2011.08.01. 20:30:25

Látod, látod eszel59 mit csináltál?
Én megmondtam... :))))

Szóval, ha kérhetném nyugodjon le mindenki!

Hogy a nick eredeti témájáról is szó essen, Vorobel tényleg nem lesz:(((

Hajrá Macik!

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 20:30:28

@Raon: Túlléptem, bizony.
Általánosítottam, holott csak aktuális értelemben akartam minősíteni.
Emiatt elnézést.

Mint moderátor, megbuktatok, hamarosan jön Zoli.

Snow-ice-hunter 2011.08.01. 20:32:33

@moszkvicssluszkulcs:
Megelőztél, he-he!
Lényeg, hogy tisztáztátok Ti is.

Sajnos, kár érte (Vorobelért).

Theutus 2011.08.01. 20:54:48

@Snow-ice-hunter: nem bukott meg senki, mint moderátor, mivel az összes ember, aki erre a blogra behúzza a cikkeket vagy bármi egyebet tesz a működése érdekében ugyanolyan jégkorong szurkoló, mint te vagy bárki más
az elején volt arról párbeszéd, hogy legyen-e moderálás vagy engedjük szabadjára a véleményeket és az utóbbi mellett döntöttünk (én személy szerint főképpen azért, mert meg szerettem volna maradni annak, ami vagyok >>> szurkolónak, a többiek nevében nem akarok nyilatkozni, ha érdekel a személy szerinti indíttatásuk kérdezd meg tőlük))
moderálásra eddig kizárólag csak a személyre szabott anyázások kerültek és remélem ez a jövőben is így lesz

Theutus 2011.08.01. 20:58:39

@Snow-ice-hunter: még annyit hozzátennék a dologhoz, hogy a "semleges békefenntartók" teadélutánja úgy látom némileg negatív megítélés alá helyezett, de ettől még nem dől össze a világ:D

Theutus 2011.08.01. 21:00:26

@Raon: annak kifejezetten örülök, hogy értitek a kék oldalon is a poénokat (ha akarjátok...hihi)

Raon 2011.08.01. 22:34:44

@Theutus: a többség azért érti :) És ha kicsit megkésve is: üdv, visszatérő. :)

eszel59 2011.08.01. 23:08:16

@a. Bárd: Az "eredeti" étcsoki bevonatú Balaton szelet piros-sárga csomagolású.Aztán forgalomba hozták a tejcsokis változatot,amit megkülönböztetésül kék-sárga borítást kapott.Az általam látogatott célirányosan mozgó kegyhelyeken az ebéd(helyett)fogyasztott két deci kóla+Balaton szelet menünél minden alkalommal megkérdezték a könyvtárosok,hogy milyen szinűt óhajtok a csokis nápolyiszeletből,s mivel én a tejcsokisat kultiválom,maradt a az egyértelmű"kék"választás.Szóval nem "tucatkék",hanem két tucat "kék"Balaton szelet!(Azóta-csak hogy összezavarják a jól felépítet rendszerünket,piacra dobták a "zöld"mogyorósat is...)

eszel59 2011.08.01. 23:31:18

@Snow-ice-hunter: "@moszkvicssluszkulcs: "-csal hosszú évek(évtizedek?)óta zríkáljuk egymást,hol szurkolóként a lelátón,hol tornateremben,hol szabadtéri pályákon,attól függetlenül,hogy éppen egy csapat játszunk,vagy ellenfelek vagyunk.Mindketten vesszük a sútkákat adok-kapok alapon,még soha nem volt sértődés emiatt.(Ezt-úgy gondolom-a mindkettőnket régóta ismerők is igazolhatják.)A mai privát emilváltásunk ugyanezt erősítette,sőt,én felajánlottam,hogy amennyiben Zoli személyében,vagy emberi méltóságban esetleg sértve érzi magát,nyilvánosan meakulpázok,nehogy rossz színben,vagy a valóságtól elrugaszkodottan tűntessem fel a blogos hsz-eken keresztül.Miután ez kettőnk között a lovagiasság szabályai szerint rendeződött a dolog,ezzel-szerintem-kár volt felbolygatni a blogot.A stílusom valóban megosztó,van aki szereti és díjazza(eddig úgy találtam,hogy ez a többség),van akinek nagyon nem jön be,de hát "én nem leszek a szürkék hegedőse"a továbbiakban sem...
Ja,és Voró tényleg nem jön.(Az asszony,az asszony..!)

Snow-ice-hunter 2011.08.02. 01:54:14

@eszel59: Ennek őszintén örülök, hogy Zolival tisztáztátok, hisz ma kicsit erős voltál, még őt is meglepve. Ellenben az 1000éves barátságról mit sem tudtam, így ezúton kérek elnézést! Köszönöm a lovagias hangnemet! Kár volt túlspirázmi a dolgot. Ezzel azonban páran visszaéltek. A kesztyűt nem veszem fel ilyen csip-csup ügyben, ám besokalltam az indokolatlan kirohanásoktól. Nem óhajtok ilyen ellenséges közegben itt lenni. Így a frusztrált 1885-nek (is) okozok egy kis örömöt, végleg elköszönök, lelépek! Ui.:Eszel, bizony, ha az asszony a sodrófával válaszút elé állítja a szegêny hokis párát, ninc mit tenni, he-he! Ennyi, viszlát és hajrá magyar hoki!

kiralyfi 2011.08.02. 06:28:52

én már csak óvatosan bekopogok, és halkan megkérdezem, be szabad még ide írni? :):):):):)
micsoda villámcsapások, pedig még meccsek sincsenek:):):)

solarys 2011.08.02. 08:26:51

@kiralyfi: Valószinűleg már mindki ki van éhezve a meccsekre, és elvonási tünetek miatt van ez! :)

solarys 2011.08.02. 08:33:06

Bocs.
mindki=mindenki

vaze 2011.08.02. 09:12:52

@Indiana Jonescu: az ilyen grafománok jellemzően nem szokták kibírni, majd jön valami frappánsnak hitt szöveg, hogy nem szerzem meg nektek azt az örömöt vagy valami hasonló önfelmentés :)

Raon 2011.08.02. 09:48:08

@Snow-ice-hunter: Ha már 1885-öt kritikával illettem, úgy illő, hogy a következetesség jegyében emellett sem megyek el szó nélkül (bár értelme az nem sok lesz).

Én őszintén szólva némiképp értetlenül állok az eset előtt (nekem még mindig úgy tűnik, hogy neked egyszerűbb másra mutogatni, minthogy elismerni, ez az egész jórészt rajtad múlt - hiába, az önkritika ritka kincs manapság), de a teátrális kivonulási kinyilatkoztatásod számomra új megvilágításba helyezte a dolgokat. Bár örülni most sem örülök annak, hogy egy régi hozzászóló hagyja itt az oldalt, ez a bejegyzésed meggyőzött arról, hogy a döntéseddel valamiképp csak együtt lehet majd élni.

> Nem óhajtok ilyen ellenséges közegben itt lenni. Így a frusztrált 1885-nek (is) okozok egy kis örömöt, végleg elköszönök, lelépek!

Nem óhajtasz? Ellenséges közeg? Hogy egy nagy klasszikus idézzek, eszem-f*szom megáll, de komolyan. Ha a jégpályán maximum annyi keménység lenne engedélyezve, amennyi törékenységet az egód itt "elbírt", nemhogy egy tisztességes bodicseket, egy kisujjas pöcit sem láthatnánk sehol. :))

Lényeg a lényeg: ha neked így jobb, akkor persze üdv és hajrá máshol.

Theutus 2011.08.02. 09:57:36

elment vadászni...

Uteapu 2011.08.02. 10:56:05

Távol álljon tőlem, hogy vadász kollégát felidegesítsem, csak úgy eszembe jutott.
Székely és a felesége beszélgetnek az ágyban.
-Te, azt hallottam, hogy a Julis terhes lett.
-Az az ő dolga.
-De úgy hallottam, hogy tőled van.
-Az az én dolgom.
-És én most mit csináljak?
-Az a te dolgod.

Ha valaki nem érti, kedveli a humort, iróniát, attól még lehet teljes életet élni.Úgy is, hogy oly szívesen húzzuk rá másokra a frusztráció sablonját, miközben rendelkezünk vele szinte mindannyian.
A humor, könnyed hangvétel híve vagyok és mint ahogy mindennek ideje van, úgy a komolyságnak is. Ajánlom a KÉK BALATON szelet fogyasztását a piros, keserű helyett.Bár mindkettőben van "boldogság hormon", a tejcsoki legalább nem fogja meg a székletet.

Valóban indulhatna már a szezon.

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2011.08.02. 11:01:23

azért jobb volt mint a digitévés :D, kár, hogy itt veszteséggel zárult :(. Még két hét és indul a szezon :D. Tejcskit(-val bevontat) csak lányok esznek ;).

solarys 2011.08.02. 11:24:35

@`durex: Én csak a klasszikus étcsokist kedvelem!!

leonov 2011.08.02. 11:24:58

Nekem már tegnap este hatkor elindult.
Vorobelért nagyon nagy kár.
Hiába na! A pina körül forog a világ.
Egyébként lehet, így van jól.

Én, a hagyományos dolgokat kedvelem, tehát piros/sárga RULEZ !

eszel59 2011.08.02. 11:32:06

Tisztelt Pentések,Pntésnők,Szelényeim,Matláfok!

Végtelenül sajnálom,hogy az-ezek szerint-meggondolatlan @moszkvicssluszkulcs:-ot cikiző hsz-em ilyen (érzelmi)hullámokat vetett!A korábbiakban már leírtam,hogy a kettőnk közötti v"iszony"figyelmbe vételével úgy véltem,hogy a nagy múltra visszatekintő sportbaráti kapcsolatunk elbírja ezt a megnyilvánulásomat,akik ezt nem tudták,azokban méltán kelthetett ellenérzést.Mégegyszer elnézést az érintettől és a blogozóktól,akiket emiatt akaratlanul összeugrasztottam!Szerintem tegyük az ügyet ad acta és fogadjuk meg Zoli tanácsát:"szóval,ha kérhetném nyugodjon le mindenki!"
@Snow-ice-hunter:emiatt az affér miatt ne lépj le,ne köszönj el a blogtól.Ahogy Te fogalmaztad,ez egy csip-csup ügy,ez a fórum már megélt nagyobb viharokat is,a fogaknak csattogtatásától az anyázásig.Azokhoz képest ez csak kofalárma,apró nézeteltérés a faluvégi gyepen...
@Uteapu: biza indulhatna,nagy erőkkel!
@`durex: mindíg is éreztem magamban az elfojtott feminim hajlamot, születésemtől kezdve frusztrált,hogy külső jegyekben nem mutatkozik meg,de most megvilágosogdtam:a tejcsoki fogyasztása-az első és másodlagos nemi jellemzők után- harmadlagosan bizonyítja a nemi identitást!(Közben meg annyira g...(sperma)vagyok,hogy majdnem Czeizel lett a keresztapám!)

Uteapu 2011.08.02. 11:33:38

@leonov: Én azt hittem eddig, hogy a nap körül, "ott" meg mi.:)
Én is kedvelem a hagyományos dolgokat, tehát lila-fehér!

leonov 2011.08.02. 11:36:22

Az összefogás meccsen parádés volt a lilacsoki.
Sose fogom elfelejteni.

solarys 2011.08.02. 11:48:40

@leonov: Az UTE csapathoz színben passzol a Milka. Márcsak a támogatásról kellene meggyőzni a svájciakat!

`durex · https://www.dropbox.com/referrals/NTMzNzQwMDg2OQ?src=global9 2011.08.02. 12:33:23

@solarys: a bulldogot lecserélni tehénre? Szerintem vállalható :D.
@eszel59: :))

leonov 2011.08.02. 12:37:17

van az a pénz amiért akár még lila kotlósok is lennének

Uteapu 2011.08.02. 12:41:21

@leonov: durexé még csak-csak rendben de a kotlós övön aluli. Legalább kakast mondtál volna.:))

Raon 2011.08.02. 12:58:38

@Uteapu: legalább nem csirke volt. Mi bajod van ezzel, az aranytojást tojó tyúk egy remek szimbólum, nem? :)

Uteapu 2011.08.02. 13:01:57

@Raon: Nekem baromfik ne tojjanak, mikor úgyis térdig járunk a sz..ban.:) A tehén meg veszélyes, mert minden DAB meccs után hallgathatnánk, hogy: na mikor lesz a kisborjú?

Raon 2011.08.02. 13:24:49

@Uteapu: hát hogy a buldog vagy a baromfik eresztenek többet, az nem biztos, hogy kérdés - de az acélbikás továbbgondolásod telitalálat. :)

leonov 2011.08.02. 13:37:13

hátvéd posztokon még igen karcsú a csapat

moszkvicssluszkulcs 2011.08.02. 13:53:12

@leonov: és még jön egy svéd hátvéd

Uteapu 2011.08.02. 13:56:03

Új játékosok, új edző, új stílus. Azt hiszem kell egy kis türelem a szurkolók részéről.

leonov 2011.08.02. 14:24:21

Tőletek ?
Mi türelmesek voltunk húsz/harmic évig.

moszkvicssluszkulcs 2011.08.02. 14:55:55

öööööööööö, nem kívánom, de amilyen híreket hallok mostanság felőletek...ma pl. a focistáknál valami karperec ügyről hallottam...
Szóval nagyon nem kívánom, de nehogy Ti is sokáig legyetek türelmesek:((

Uteapu 2011.08.02. 15:08:48

@moszkvicssluszkulcs: A foci rész nem hoz különösebben izgalomba és ami összességében nálunk megy, azon már sírni sem lehet.
Márpedig igencsak türelmesnek kell lennünk, remélem nem a következő 126 évben, mert az nekem már sok! Ennyi időm nincs. Ha félreérthető volt, ahogy írtam, Neked tudnod kell, hogy nem annak szántam.

eszel59 2011.08.02. 19:56:13

@Uteapu: Azt írják,hogy a fociklubhoz nincsen köze,hogy a tulaj a rendőrség vendégszeretetét élvezi,egyéb gaz(da)sági eseteit miatt érdeklődnek nagy erőkkel tőle.Viszont ha egy befektető pénzügyileg(is) megfekszik az egyik oldalon...
@moszkvicssluszkulcs: erre már nem reagálok,mert újabb balhét nem generálok!
süti beállítások módosítása