Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2239) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1671) Miskolc (1505) nhl (4900) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1058) utánpótlás (1276) UTE (1300) válogatott (2211) vb (2360) videó (2120) Összes címke

A Stars nem indul az OB I.-ben

2011.06.23. 12:26: 1885*

A Stars nem indul az OB I.-ben  2011.06.23. 12:04 F. Kapus

385 komment

Címkék: stars vasas maszlov mol liga ob i. dmitrij maszlov

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr603008502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1885* 2011.06.24. 20:13:01

@gólpasz: remélem nem UTE játékosokkal akarjátok feltölteni, ők ugyanis jól érzik magukat otthon :D
a Palota tökéletesen működik, hurrá, a junior döntőt miért nem játszottátok le? Jó tudom, mi meg visszaléptünk, de nálunk ugye a juniorok felnőttben is játszottak. Az sem volt feltétlen jó döntés, de volt sok sérülés stb.

facsipesz 2011.06.24. 20:17:47

@csatoimi: "Nem válaszoltál erre, pedig kiváncsi lennék rá! Már csak azért is, mert Csíkban sok hasonló eset volt a tavaly! A "mit tetté te" érdekelne a legjobban. Köszönöm. "

Na az lenne ám a melldöngetés. Majd "gumikigyo"-val meg "gólpasz"-szal válvetve bizonygatnánk, hogy "de én sokkal többet tettem, mint te".
Jaj.

Te sem akarod, hogy ebbe belemenjünk.
Találkozunk, elmondom szívesen.

veghist 2011.06.24. 20:38:51

@facsipesz: Nem, mert én itt valami sumákolást orrontok...

veghist 2011.06.24. 20:40:38

@1885*: Ez viszont nem ide tartozik. Ennek is volt oka, vitatható, de ez pont más tészta

gólpasz 2011.06.24. 20:50:16

isten bizony jobbak vagyunk mint az ovodás gyerekek

Nick Snot 2011.06.24. 20:54:29

@gumikigyo: ha nem vagyok indiszkrét: tettél ma javaslatot vki olyannak, aki megteheti, hogy hívja fel keruszt? ha igen:
Volt ma hívása kerusznak a BpStars irányából?
ha nem, akkor vajon a következő pár napban lesz ilyen, vagy megint csak utólag?

veghist 2011.06.24. 20:56:09

@1885*: Szerintem kevés köze van a mostani helyzethez.

gumikigyo 2011.06.24. 21:00:16

@facsipesz: Ahogy látom te csak időnként beugrasz egy kis vitát generálni,de érdemben nem teszel hozzá semmit , úgy ahogy azt valószínű a csapatnál is tetted míg itt voltál.Neked bajod volt a center vezetőségével,most az elnökséggel pedig már nem is vagy érintett.Meglehetett volna mutatni, hol voltál.Nekem nincs mit bizonygatnom aki ismer tudja én vagyok az EK koordinátora rendszeresen segítem az elnökség munkáját,mikor szükséges volt edzőmezt vettem a csapatnak egy másik szülével közösen,amikor szükséges volt akkor a meccs előtt éjszaka még ütőt szereztem a kis kapusunknak,hogy a vasárnap reggeli meccsen legyen mivel védenie,ha kellet bementem a szövetségbe és elintéztem amit kellet,tehát próbáltam a magam módján és lehetőségeim szerint segíteni.Te ez alatt mit csináltál? Söröztél a haverokkal vagy lent buliztatok a felnőtt csapattal esetleg osztottad az észt a hallgatóságodnak!!!!
Beszólogatsz itt a Starsos szülőknek lesajnálsz mindenkit közben ugyan azt hajtogatod,kérdésekre nem válaszolsz, tudód uram a tetteid magukért beszélnek.Bárkit megkérdezhetsz rólam biztos mindenkinek más lesz a véleménye,lesznek pozitív és negatívok is de abban biztos vagyok ,hogy senki nem fogja azt mondani,hogy a csapatért nem tettem semmit.Te ezt elmondhatod magadról???? Kötve hiszem.
Tisztelettel.Takács Zsolt.

gumikigyo 2011.06.24. 21:01:49

szülével=szülővel

budapestijeti 2011.06.24. 21:06:15

@Uteapu: Igen! Valahogy úgy lehet... :D Biológiából a növények-állatok nem annyira kötnek le, meg ha kiderülne.... :D

gumikigyo 2011.06.24. 21:10:20

@Nick Snot:nem vagy indiszkrét

gumikigyo 2011.06.24. 18:38:39

@kerusz: Meg leszel keresve :D :D ezt elhiheted szavamat adom de nem én nem vagyok a te embered. Így megfelel.

Szerintem ma még nem volt.
A telefonos megkeresés meg lesz ejtve,de ez nem rajtam múlik.
Remélem sikerült megnyugtató és kielégítő választ adnom

gólpasz 2011.06.24. 21:21:15

@gumikigyo: miért küzdesz ellenük,?Élvezik csak!

gólpasz 2011.06.24. 21:22:32

@facsipesz: ez a hajó még nem süllyedt el, csak egyesek számára

Uteapu 2011.06.24. 21:25:46

@gólpasz: Tévedsz. Nem ellenünk küzd, hanem valamiért.

gumikigyo 2011.06.24. 21:27:51

@Uteapu: Köszönöm a megértést.

facsipesz 2011.06.24. 21:28:41

@gumikigyo: Erről beszéltem. Ebbe nem akarok én itt belemenni.
És én is öltem pénzt/energiát a klubba, ezért fáj, hogy ez így alakult.
Egyébként egy hang nélkül állnék tovább.

Én megtettem amit tudtam, és így teszek a jövőben is, nincs szükség patikamérlegre, hogy tudjam, ez mit jelent.
Azt, hogy ezt a jövőben nem ugyanazért a klubért tesszük, nem rajtam múlott.

"Söröztél a haverokkal vagy lent buliztatok a felnőtt csapattal esetleg osztottad az észt a hallgatóságodnak!!!!"

Ha te mondod, így van, hisz ismersz jól.....

A Stars-nak/Vasasnak egy éve volt arra, hogy bebizonyítsa, érdemes jövőre is oda hordanom a gyerekem. Nem sikerült.
Van ilyen.
Amikor én ide kerültem, azt hittem, a gyerek majd itt válik igazi jégkorongozóvá. Nagyon nehéz volt meghozni a döntést, és belátni, hogy ez itt nem fog menni.

Az elnökség jószándékát soha nem kérdőjeleztem meg, ahogy most sem teszem, máshol vannak itt a problémák. Amik most is a szőnyeg alá vannak söpörve. (Játékszerek vagyunk mindketten, csak nekem ebből elegem lett.)

További sok sikert, és őszintén kívánom, hogy sikerüljön megvalósítani terveiteket.

szittyavezír 2011.06.24. 21:38:48

@facsipesz: nagy tisztelet a korrekt hozzászólásokért!
Sajnos minden szavaddal egyetértek.

Amúgy mire jutottál a gyerek jövőjét illetően?

gumikigyo 2011.06.24. 21:48:31

@facsipesz:Nem nem ismerlek,főleg jól nem. de erre gondoltam csak nem olvastam vissza ezért rosszul írtam,de erre próbáltam utalni.
"a kölkeink együtt tomboltak a felnőttek öltözőjében a győztes meccsek után"

A Stars-nak/Vasasnak egy éve volt arra, hogy bebizonyítsa, érdemes jövőre is oda hordanom a gyerekem. Nem sikerült.
Van ilyen.
Amikor én ide kerültem, azt hittem, a gyerek majd itt válik igazi jégkorongozóvá. Nagyon nehéz volt meghozni a döntést, és belátni, hogy ez itt nem fog menni.

Erről tudnék veled vitatkozni de úgy érzem felesleges volna.
Köszönöm és azon vagyunk,hogy sikerüljön.
Ha felénk vetődsz valamikor,és gondolod próbálj megkeresni,a nevem tudod már,nem lesz nehéz.

farmotorosürbacilus 2011.06.24. 21:58:22

Sziasztok !
Milyen érdekes, hogy mekkora indulatok törnek fel ha a Starsról valami hír felröppen.
Tavaly amikor külföldi bajnokságban akartak indulni, rögtön szemétládák voltak mert tönkre akarták tenni a MOL-ligát a távozásukkal. Most a "halotti" torát ülnétek és senki nem sír értük. Bocsánat volt 1-2 h.szólás aki kimondottan sajnálta. Tiszteletem érte.
Bár megértem, nekem is van egy két csapat akit zsigerből utálok.Ennek ellenére nem kívánom a széthullásukat mert akkor kit szidhatnék. A hokis társadalom elég szűk keresztmetszetű, de ekkora gyűlölködést csak a nagy politikában láthatunk. Kis hazánk teljes valósága benne van. A segg nyalás, ( ha olyat írsz amin együtt rúghatunk valakin, küldöm a :) jól benyalok ) a hülyézés, értetlenkedés, stb stb.
Hogyan szeretnétek elöbre jutni, ha köztetek sincsen egység. Pont köztetek akik 5-6 csapattal alkottok Magyar Bajnokságot. Hihetetlen !!!
Sajnálom a jövő jégkorongosait, a közeg pocsék.

gumikigyo 2011.06.24. 22:04:47

@farmotorosürbacilus:
Bár ezen a néven ez az első írásod de messzemenőkig egyet tudok veled érteni,és ha jól gondolom nem csak beestél ide véletlenül.

facsipesz 2011.06.24. 22:08:19

@gumikigyo: "Nem nem ismerlek,főleg jól nem. de erre gondoltam csak nem olvastam vissza ezért rosszul írtam,de erre próbáltam utalni.
"a kölkeink együtt tomboltak a felnőttek öltözőjében a győztes meccsek után""

Csak a gyerekek voltak beengedve abba az öltözőbe vagy 10percre, és tudjuk, hogy 5-10éves gyerekeknél mit jelent a "tombolás" (vidám pacsi, aláírásgyűjtés, ereklyekunyerálás).

További tisztelettel.

@farmotorosürbacilus: Csak a pontosság kedvéért: a tavalyi csapat a VHC volt, teljes felnőtt gárda, stb. Azok a játékosok, edzők, technikai személyzet - sajnos - már a múlté. Szélnek eresztődtek.

gumikigyo 2011.06.24. 22:14:53

@facsipesz: Igen vissza kerestem ezért is írtam,hogy erre gondoltam csak rosszul emlékeztem.

"Söröztél a haverokkal vagy lent buliztatok a felnőtt csapattal esetleg osztottad az észt a hallgatóságodnak!!!!"

ez pedig tekintsd ugyan olyan fikció mint amit fentebb írtál.

farmotorosürbacilus 2011.06.24. 22:15:43

@facsipesz:
100 milla 1 évben nem kis pénz. Úgy hallottam, ennyi volt a költségvetés, ill. olvastam. Nem lehet, hogy a két befektető közül az egyik egyszerűen bemondta az unalmast. Azt sem lehet a fejéhez vágni, hogy azért mert a Fia nem játszik eleget, úgy olvasom, a gyerek még csak ifi. korosztályos. Még csak nem is válogatott.
Valamiért elege lett. Megkérdezte valaki mi ennek az oka,vagy csak a szardobálás megy.

veghist 2011.06.24. 22:21:34

@farmotorosürbacilus: Aki meg akarta tudni, megtudta. Akár több verziót is.
Szép szomorú történet.
Illetve nem szép, inkább csak tanulságos.

farmotorosürbacilus 2011.06.24. 22:32:05

@gumikigyo:
Nem, persze, nem csak beestem ide. Szeretem a hokit. Nem mívelem, de szeretem. Olvasgatom a kommenteket , azt látom, itt mindenki szakértő !! Vagy rosszabb, szülő !!
Mindegy, ha egy csapatot ennyien utálnak akkor én csak szeretni tudom !!

facsipesz 2011.06.24. 22:35:05

@farmotorosürbacilus: Akiről szó van, az az üzemeltető, és nem volt tulajdonosa a VHC-nak. És igen ez sajnos befolyásoló tényező volt, ahogy Kangyal is megpendítette az icehockey.hu-n megjelent interjújában.
Egyébként lett volna pénz és akarat is a folytatásra.

Ezért volt a korábbi költői kérdésem, de ez az egész már lassan X-akta.

farmotorosürbacilus 2011.06.24. 22:38:09

@veghist:
Nem hiszem, hogy az érintett nyilatkozott is. Legalábbis én nem láttam, ha te láttad, dobd a linket. Köszi !
Hallomásokra én meg megtanultam nem adni. Azt fogadom el amit elmondanak az érintettek. Addig minden csak fikció. Számomra.

farmotorosürbacilus 2011.06.24. 22:41:19

@facsipesz:
Már bocsánat, de a VHC tulajdonosa nem azonos az üzemeltetővel. Ezt tudom, A tulajdonos viszont azonos a VHC tulajdonosával.

veghist 2011.06.24. 22:45:04

@farmotorosürbacilus: Szerintem ez nem az a fajta szennyes, amit valaki teljes valójában kiteregetni volna hajlandó. Mert potenciálisan nem vetne rá jó fényt.

gumikigyo 2011.06.24. 22:48:42

@farmotorosürbacilus: Már másodszorra lepsz meg és még meg is nevettetsz,kezdesz tetszeni.

@facsipesz: Szerintem akire farmotorosürbacilus gondol az igen is a VHC társ tulajdonosa és bármilyen meglepő de ennek a személynek a tulajdona a VHC logó is és még egy két érdekesség is amit nem fogok itt leírni.

facsipesz 2011.06.24. 22:53:31

@gumikigyo: Na akkor ki kire gondolt?:)
Aki kiigazodik ezek közt a viszonyok közt, az igazi mágus.

Voldemort nevét viszont senki nem meri kiejteni sem, nemhogy leírni:))

gumikigyo 2011.06.24. 23:03:50

@facsipesz: Csak ismételhetem farmotorosürbacilust, fentebb megírta: "A tulajdonos viszont azonos a VHC tulajdonosával".

farmotorosürbacilus 2011.06.24. 23:07:21

@facsipesz: Tévedés !!!!!
Maszlov Ur, Igen Ur, mert edző aki jól rosszul de alkot és gyerekekkel foglalkozik ( Mennyi bajnoki címet szerzett egy bizonyos korosztállyal ? ) nem azonos a csarnok tulajdonosával. A tulajdonos gyerekei is hokiznak, nem válogatottak, de játszanak. mi itt az értetlenség ?

farmotorosürbacilus 2011.06.24. 23:07:57

@gumikigyo:
Vigyázz heteró vagyok és férfi !!

MeLa · http://www.heliforce.hu 2011.06.24. 23:08:49

Nem volt egyszerű végigolvasni a mai "termést", de megérte. Az a gond, hogy itt többen összemossák az utánpótlás hokit (amit köztudottan a szülők tartanak el) a profi vagy fél profi jégkoronggal (amit pedig a csapat tulajdonosok)...

Kerusz pedig az eddigi önkéntes ténykedésével
ha már barátokat nem tudott szerezni, legalább szerzett jó néhány ellenséget... :) Kérdés csak az, hogy meddig vállalja ezt az önkínzást, s adott esetben lesz-e aki a helyére áll...

Részemről maximális tisztelet azért a munkáért, amit eddig végzett!

gumikigyo 2011.06.24. 23:09:36

Bár nem mai cikk de azért idevág

2011.06.11. 00:06

Megállapodott a sportklub és a jégkorong-kft. vezetősége

Az idén 100 éves Vasas SC ügyvezetősége és a Vasas Jégkorong Kft. tulajdonosai hosszabb egyeztetéseket követően újabb egy évre megállapodtak, aminek értelmében közösen kívánják tovább működtetni az utánpótlás-csapatokat.
Az együttműködés keretében a harmadik szezon kezdődik már, a hosszabbítás azért jöhetett létre, mert mindkét fél elégedett az eddig elért eredményekkel.
A Vasas jégkorong-szakosztály keretein belül sportolnak továbbra is a legfiatalabb korosztályok tagjai, míg a junior és az ifi csapatok, hasonlóan az elmúlt évhez, idén is a Vasas Hockey Club keretein belül, Vasas név alatt indulnak a különböző bajnokságokban. A junior csapat a Magyar Jégkorong Szövetség döntésének megfelelő bajnokságban szerepel majd a 2011–2012-es szezonban.
Forrás: vasassc.hu

gumikigyo 2011.06.24. 23:11:54

@MeLa: Bár velem ma sokat vitatkozott de nem érzem úgy, hogy az ellenségem lenne.

MeLa · http://www.heliforce.hu 2011.06.24. 23:23:03

@gumikigyo: jó lenne, ha ez az egész dolog nem az ellenség kereséséről szólna. A jövő - s természetesen az utánpótlás kérdése - is azon múlik, hogy a jelenlegi nehéz gazdasági körülmények között az egyes klubok meddig tudják biztosítani a megfelelő szintű utánpótlás képzést, s ezt követően milyen perspektívát tudnak felmutatni a felnövekvő nemzedékek számára. Szerintem ez a legfontosabb kérdés, hiszen nem mondhatjuk azt, hogy csak akkor lehet "komoly/jó" jégkorongozó, ha 1x éves korban külföldre mész játszani... Pedig sajnos jelenleg úgy néz ki, hogy ez tűnik a "követendő" útnak...

Kérdésem "csak" annyi, hogy mi lesz azokkal a tehetséges jégkorongozókkal, akiknek a szülei nem tudják ezeket a feltételeket biztosítani??? Menthetetlenül lemorzsolódnak? Jó lenne erre valamilyen stratégiát kidolgozni, akár klub, akár Szövetségi szinten.

farmotorosürbacilus 2011.06.24. 23:25:16

Na részemről ennyi a hokiról.
Ill . azt azért megkérdezném mire van úgy oda 1885 az UTE-val, nekem egy csapat pályája nem pálya ha egy utánpótlás meccsen a büntetőpados berongyol és nyakon ver egy játékost. Majd kimenekül. Az a szövetség meg elég gyenge amelyik ezt az embert ezek után egy korosztályos válogatott mellé még be is osztja valami segítőnek.
Aki nem hiszi, járjon utána.
Ja. Leveleket fogadok ez ügyben, és válaszolok is.
Valamint, kicsit megvan a véleményem az érintett csapat edzőjéről is, én eltörtem volna a kezét. Főleg úgy hogy az edző fia volt a sértett.
Lehet ezért nem vagyok edző. De ez van.

MeLa · http://www.heliforce.hu 2011.06.24. 23:25:35

Utólag is elnézést kérve mindenkitől, hogy eltértem az alap témától...

gumikigyo 2011.06.24. 23:51:09

@MeLa: Meglátásom szerint mint a háborúhoz ehhez is 3 dolog kell pénz,pénz,pénz. Míg a focinál már értik,hogy befektetés nélkül nincs haszon,és ezt a befektetést nem a szülőknek kell teljes egészében állni,hanem már 3 évesen elkezdik megfigyelni a srácokat, majd olyan szerződést ajánlanak amiért megéri a nevelő egyesületnél maradni.Ezek után mikor a gyerek felcseperedik és hozza a tőle elvárhatókat akkor jön a manager és leszerződteti(eladja)
így ha nem elég tehetős vagy esetleg csóró a szülő akkor is van esélye a gyereknek.Plusz ha jól tudom Szlovákiában a profi játékosok a fizetésükből befizetnek a szövetség kasszájába melyet utána a volt nevelő egyesület , nevelő edző kap meg.Gaborik milyen pályát építettet városába a volt iskolája udvarán. A szövetségnek komolyan kéne lobbizni azért ,hogy ha meglesz a sport törvény akkor ne csak morzsák hulljanak az asztalról hanem kemény forintok.Minden csapatnak egyforma támogatást kéne nyújtani,azoknak a csapatoknak akiknek van saját pályájuk azoknak is kell kedvezményes jégidőt biztosítani,de nem a város másik oldalán hanem a saját csarnokukban
így mindenkinek lenne elég jege. Első nekifutásra most ennyi

veghist 2011.06.25. 01:08:56

@gumikigyo: Pár dolog:
1)nem csak pénz,pénz, pénz. Nagyon sok mindent lehet csinálni, ami nem kerül pénzbe, vagy csak nagyon kevésbe.
2) A sporttörvény 6 nap múlva életbe lép. Nyilván nem tudsz semmit róla, hogy hogy működik, mert ha tudnád, ha pályáznátok, tiszában lennél vele, hogy itt nincs lobbi, és nincs szerepe a Szövetségnek. Pályázni kell, méghozzá Szeptember 1.-ig. Sajnos nekem úgy tűnik, hogy a Stars nem fog a 20 Md-os keretből részesülni... Ahogy 2-3 kivétellel a többi csapat sem. Mivel érkezési sorrendbenmegy a dolog, és a focicsapatok már rajtpozícióban állnak, az akinek nincs a pályázata legalább majdnem kész, az morzsákban is csak szerencsével reménykedhet. És ez engem Stars szurkolóként rémesen bosszant.

veghist 2011.06.25. 01:12:51

@gumikigyo: Ja és pont az lenne az egyik lényeges pont, hogy lehetne az utánpótlás csapatoknak piaci alapon jeget venni, mert a 90% támogatásból fedezhető lenne. Így egyből megérné jégpályát építeni / fenntartani is.

Uteapu 2011.06.25. 07:30:32

@farmotorosürbacilus:
"...nekem is van egy két csapat akit zsigerből utálok.Ennek ellenére nem kívánom a széthullásukat mert akkor kit utálnék."
"...de ekkora gyűlölködést csak a nagypolitikában láthatunk."
Ez jó alaphang, így kell indítani és máris elfoglaltad a helyed egy szinten.Baj van a zsigerekkel. Lehet, hogy tele van bacikkal de persze lehetsz politikus alkat is.Kezek helyett inkább törd a fejed, hátha felfedezed a hibákat magadban is.
Ha pár dolgot kihagytál volna és nem állsz, egy bizonyos módon, a gyűlölködők sorába az egyébként jó gondolatok sem tompulnának el.

1885* 2011.06.25. 08:05:59

@farmotorosürbacilus: Nagyszerű, hogy azért regisztráltál, hogy magvas gondolataid megoszd velünk, azt azért nem értem, hogy a leírt történetnek mi köze a Starshoz valamint, hogy én mennyire vagyok oda az UTE-ért ahhoz mi köze akár az általad leírtakhoz, akár a Starshoz.
Most akkor az UTE és az én "odalevésem" miatt szűnt meg a VHC és miattunk nem indul a Stars OB1-ben? Nem egymás között nem sikerül megoldanotok, kezelnetek a problémákat? Persze, másokat hibáztatni, az frankó. Az egész cirkusz azért van mert a Szövetség nem teljesítette azt az óhajotokat, amit előző szezonban nem teljesített sem a Fradinak, sem az UTE-nak. Ezt olyan nehéz feldolgozni?
Tájékoztatásodra közlöm, hogy én már akkor UTE drukker voltam amikor a Stars még gondolatban sem létezett és ezen nem is kívánok változatni pusztán azért mert egy másik csapat épp sikeresebb, ha ez Neked nem tetszik, akkor nem tetszik.

1885* 2011.06.25. 08:20:05

@gumikigyo: "profi játékosok a fizetésükből befizetnek a szövetség kasszájába" Azért nálunk nincsenek Gaborik szintű fizetések, ha nem tévedek.
Néhány játékos meg örülne, ha megkapná azt a négyhavi fizetését amivel tartozik neki a Fradi. Csak, hogy a realitás talaján /jegén maradjunk.

eszel59 2011.06.25. 09:01:36

Az elsők között írtam,hogy annak ellenére,hogy néhány játékosa és K.angyal megnyilatkozásai miatt nem volt túl szimpatikus számomra a változó nevű egylt,mégis sajnálom,hogy egy csapattal kevesebb lesz(?)az új szezonban.Ma reggel végigküzdöttem magam a szép számú,azóta megszületett hsz-en, és az alábbi régi sútka jutott az eszembe:-talán nem véletlenül...
Két hapsi beszélget:
- Te érted a kongói helyzetet?
- Na figyelj,megmagyarázom.
- Ja,megmagyarázni én is meg tudom,de nem értem!
No,én is így állok az Úr szine előtt 2011.jún.25-én reggel 9:01-kor Vasas/Stars ügyben...

leonov 2011.06.25. 09:42:38

Én azt nem értem, hogy ha a jégkérdés megoldott, akkor miért nem emeli fel az illetékes azt a qrva telefont.

Ha meg nincs jég, akkor meg miért rugózik itt a teljes szülői munkaközösség.

Mert ugye, a tavalyi UTE példából kiindulva a 9 felnőtt és az utazás is megoldható.

farmotorosürbacilus 2011.06.25. 10:02:05

@Uteapu:
Üdvözöllek.
Kis félre értés, 6 csapatból nincs kit utálni, 6 csapatból csak félteni lehet mindegyiket, mert ma a VHC, holnap után a ..., egy év múlva pedig a ... esik szét.
( nem akartam babonából sem neveket írni. )
Másik, nincs közöm a VHC csapatához, sem a Starshoz.Mint írtam szeretem a jégkorongot,
Ha időm engedi lemegyek Fehérvárra egy EBEL meccsre, de kimegyek egy UTE-FTC rangadóra is.Hogy miért nincsen kedvenc csapatom ? Mert mindet szeretem, hiszen a hoki jó, csak úgy érzem körülötte vannak bajok. Mindenki segíteni, tenni akar érte, csak ahányan vannak annyiféle irányba haladna a szekér , ami azért nem lehetséges, vagy előre vagy hátra.Sokan hiszik, hogy csak ők látják tudják a helyes irányt, és ez lehet Maszlov, Kercsó, Azari, Ocskai, vagy bárki, csak a leg karakteresebb urakat említve.
Köszönöm a bélbolyhaim jól vannak, vigyázok is mert számomra fontos a jó emésztés.

gm 2011.06.25. 10:11:53

@veghist: Anélkül, hogy konfliktust keresnék, néhány dolgot tisztáznék, hogy az olvasók ne essenek tévedésbe.
1. a sporttörvény 2004. óta szabályozza a sporttevékenységet. Megújítása folyamatban van, de a folyamat 6 nap alatt egészen biztosan nem zárul le. Amire te gondolsz az a sport - és azon belül - a látvány-csapatsportok támogatását szabályozó jogszabályok csoportja. Az erről szóló törvényjavaslat a parlament zárószavazására vár, minden további jogszabály megszületéséről, csak a zárószavazás után beszélhetünk.
2. Az új támogatásra nem pályázni kell, hanem reális sportfejlesztési tervet készíteni. Ezt hagyják jóvá. Természetesen nem láthatjuk a jövőt, de véleményem szerint a támogatásból nem 2-3 sportszervezet, hanem minden olyan klub részesülni fog, ahol színvonalas munka folyik, és ezt írásba is tudja foglalni.
Tehát az üzenetem: előzetesen ne bosszankodj! :)

farmotorosürbacilus 2011.06.25. 10:27:58

Szóval, nem az oda levésem és miattad szünt meg a VHC, ne beszéljünk félre, Fröcsögni te is tudsz, más is, én is, de minek.
Magvas gondolataid neked is vannak, jóval fentebb olvasható néhány. Gondolati világa nekem az UTE-Buldogs, az UTE-ultrák kedves baráti formációkat juttatja eszembe.
Hogy mineki mi köze van egymáshoz, hát az emlitett eset egy UTE-Stars mérközésen történt.
Mivel az UTE volt a rendező, a büntetö pados emberke,a csarnokhoz, vagy a csapathoz tartozik. Tudjuk ,olvastuk, hogy a versenybírósági tagok, az utánpótlás mérkőzéseken a szülök vagy a csapathoz tartozó vizsgázott szimpatizánsok adják.Persze ez nem probléma, hiszen költség kímélő megoldás és még a szülő is elmélyülhet a sport szabályainak rejtelmeiben.
Gondoljunk el egy focimeccset, ott is készül jegyzőkönyv, és mondjuk a Fótielkeseredés, jegyzőkönyv vezetője a meccs végén tettlegesen inzultál egy játékost a pályán. Szerinted mi történne a szövetségben utána ? Biztos kineveznék, jó munkájáért. Na arról ne is beszéljünk, hogy ez egy utánpótlás csapattal fordulna elő.

Safi68 2011.06.25. 10:41:33

@farmotorosürbacilus: Amit írsz az természetesen megengedhetetlen, de ha már ilyet írsz mind a két oldalt is írd le, mert hát történt olyan is, hogy a nagy mester K.Á. a 8-10 éves játékosát a rácsánál rángatta le a jégről, valamint más meccsen pedig pedig a vége után a ellenfél öltözőjében k.... anyukázta az ellenfél játékosát (kis gyereket), ez normális? Persze ez nem ehhez a poszthoz tartozik, de sehol sincsenek angyalok és sok minden elfogadhatatlan.

ducks 2011.06.25. 10:46:43

@eszel59: Csak hogy kicsit tisztább legyen a kép: a Vasas felnőtt csapatának megszűnése után a Stars vezetése kereste a lehetőséget a junior és ifi korú játékosok megfelelő versenyeztetésére. Mivel támogató jelenleg nincs az egyesület mögött, felvetődött a kizárólag az OB1-ben való indulás lehetősége. Erről értesültek a szövetségben is, találkoztak a Stars vezetőségével, majd azt tanácsolták, hogy jelezzék szándékukat a ligának. A következő ligaülésre el is ment a Stars képviselője, ahol egyértelműen kiderült, hogy a dolognak jelenleg nincs realitása. A Stars utolsó lehetőségként még írt egy kérelmet, majd ennek elutasítását a vezetőség tudomásul vette, a kérdést pedig részéről lezártnak tekintette.
Gyakorlatilag ennyi a történet, mindenfajta kombinálás, hátsó szándékok keresése egy nagy marhaság.

gumikigyo 2011.06.25. 10:52:32

@veghist: Szia
Először is MeLa feltett egy kérdést amire válaszoltam,ez a magán véleményem elégé zanzásítva bocs,hogy nem írtam regényt belemenve az apró részletekbe.De tartom magam ahhoz,hogy mint az életben mindenhol, minden a pénz körül forog.A szövetség lobbi tevékenységére azt értettem,hogy míg a foci a a befolyó pénz zömét elviszi addig a maradék 4 sportág képletesen csak a morzsán osztozik.Igaz ezt már az elején kellet volna keményen harcolni és a másik 3 sortág prominens személyeivel összefogva kiállni az egyenlő elbírálás mellet.HA bele gondolunk, hogy az 5 sportág fejenként a befolyt pénz 1/5 részét kapná az ugye szép lenne,bár a foci még így is lényegesen több anyagi támogatásban részesülne ezek után is mert a magántőke miatt.
Elhiheted,hogy szakágunkban mindenki a startra vár mi sem vagyunk ez alól kivételek,de ha figyelmesen olvastál volna fentebb említettem,hogy nem vagyok az elnökség tagja ezért ne az én megnyilvánulásaim alapján ítéld meg az elnökségünket.jelzem ahogy a Spanyol viaszt sem te találtad fel úgy ezt sem.

Uteapu 2011.06.25. 10:53:34

@farmotorosürbacilus: Sokkal elfogadhatóbbak a dolgok ha nem dugunk le, mások torkán sem emészthetetlen vackokat.
Rengeteg visszás példát lehetne felhozni, bár én nem szeretem az ilyesmit de, hogy én is mondjak egyet. Tanúja voltam petárdázásnak(!), zárt csarnokban jéghoki meccsen! Na most akkor jobb? Egál és ez így rendben?Azért furcsa, hogy úgy akarod oltani a tüzet hogy a másik kezedben ott a gyufa.

kerusz 2011.06.25. 11:03:21

@gumikigyo: Milyen profi játékosok? Kik számítanak annak a Te értelmezésed szerint? Melyik fizetésükből? Amit papíron odaígérnek nekik, vagy amit ténylegesen megkapnak?

gumikigyo 2011.06.25. 11:08:44

@Uteapu: @farmotorosürbacilus: Mindenkinek vannak vélt vagy valós sérelmei de megkel próbálni ezeken felül kerekedni,nincs értelme egymást piszkálni hanem inkább egymást segítve húzni a szekeret.Szerintem nincs értelme a múlton rágódni.Végre mindenkinek el kéne felejteni a múltbeli sérelmeket és előre kéne tekinteni.Tudom demagóg szöveg de tapasztalatból mondom működik.

gumikigyo 2011.06.25. 11:16:19

@kerusz: Könyörgöm külföldi játékosokról írtam amit átlehetne majd egyszer venni ha majd oda jutunk.És bár hihetetten nem várok Ladányitól,Palkovicstól,....stb sem jégcsarnokot.

Megint csak a kritikát kapom de
MeLa kérdésére csak én válaszoltam.Elkellene ezen mindenkinek gondolkodni, kb így működik ma a jégkorong.

budapestijeti 2011.06.25. 11:20:56

@Uteapu: Ellen-tűzzel lehet!
@Safi68: Lehet, hogy K,Á. rácson ragadta a gyereket, biztosan nem azt tette ami a dolga volt! A hoki nem balett, ha azt mondja a főnök, hogy korongvezetés nélkül egyből passzoljon, erre elkezd szlalomozni, az nem jó előjel... Akiknek ma tapsolunk annak jelentős része K.Á. tanítvány,akikbe így vagy úgy beleverte mi az, hogy csapatjáték! Nem barátkozni kell, hanem dolgozni!

Uteapu 2011.06.25. 11:21:31

@gumikigyo: Távol áll tőlem a felesleges piszkálódás és mint írtam, nem is szeretem a rossz példákat emlegetni. Nem is megyek bele a táncba, legalább is nem mindig, bár nem vagyok falábú. No de nem is én tartom lélegeztetőgépen az agyhalottat.

Uteapu 2011.06.25. 11:26:36

@budapestijeti: Ez igaz! És Tőled el is lehet fogadni.

kerusz 2011.06.25. 11:28:32

@gumikigyo: Bocsánat, továbbgondoltam, anit írtál... Lelki szemeim előtt megjelent az a jelenet, amikor felvetettem ligaülésen, hogy letétbe kellene helyezni a játékosok szerződéseit, és ez megzavart.

gumikigyo 2011.06.25. 11:28:51

@Uteapu: Nem is gondoltam csak mivel kettőtök között ment a párbeszéd ezért mindkettőtöket megszólítottam,gondolván,hogy így ildomos.

gumikigyo 2011.06.25. 11:30:57

@kerusz: Nem történt semmi,de azért már jó lenne ott tartani,hogy az idegenben játszó fiaink üres telkeket keresnének a következő pályának. :)

gumikigyo 2011.06.25. 11:34:51

@kerusz:
Egyébként tényleg kéne valami biztosíték a játékosoknak,hogy a beígért javadalmazásukat megkapják.

facsipesz 2011.06.25. 11:34:52

@gumikigyo: "De tartom magam ahhoz,hogy mint az életben mindenhol, minden a pénz körül forog."

Ezzel a felfogással az a baj, hogy nem feltétlenül így van. Szervezés, kommunikáció, minimális nagylelkűség, kompromisszumkészség.

Csak azokat említettem, aminek hiányát tapasztaltam az elmúlt évben. Ezek egyike sem kerül pénzbe..

De végleg kiszállok, mert újfent parttalanná kezdett válni a dolog. Amíg az alapprobléma nem szűnik meg, addig kár bármilyen terveket dédelgetni, mindig ugyanoda jutunk vissza.

1885* 2011.06.25. 11:38:53

@kerusz: az sokmindenkit megzavarhatott :)
@budapestijeti: :D beleverte, szó szerint...ettől még persze az is igaz Godo pl. hogy nyilatkozik róla. Sokat tett azért a bizonyos A csoportért. Azért van néhány dolog ami nem feltétlen követendő, szerintem.

kerusz 2011.06.25. 11:42:15

@gumikigyo: Átigazolási szabályzat... De az sem érdekli a csapatokat, tisztelet a kivételnek...

gumikigyo 2011.06.25. 11:45:42

@facsipesz: Tényleg nem akarok fafejűnek tűnni de minden pénz kérdése,semmi nincs ingyen csak legfeljebb más fizeti (minimális nagylelkűség= a hajléktalan is erre apellál mikor a piros lámpánál oda megy a kocsidhoz,ha adsz neki szuvenír jogod ha a többinek is adsz akkor gyorsan fog fogyni a pénzed ez a te döntésed de a lényeg,hogy te fizeted.).Mivel a Föníciaiak annak idején kitalálták a pénz, fizetőeszköz fogalmát azóta sajnos ilyen világot élünk.Ez a sport költséges mint ahogy azt te is tapasztaltad vagy te vagy a szponzor fizeti de ingyen nem kapsz semmit.

gumikigyo 2011.06.25. 11:49:38

@kerusz: Mivel írtad a leveledben,hogy keményen befogjátok tartani a szabályokat idén,gondolom ezt is és akkor talán nem lesznek ilyen gondok.

Uteapu 2011.06.25. 12:02:12

Mindenki tudja, hogy drága a drága sportágunk. Már akkor is tudta mindenki, amikor belevágott. Közhely de futni, focizni szinte mindenhol lehet. Amíg ilyenek a pályaviszonyok, kiszolgáltatottak a csapatok és ...na hogy is mondjam.Mondjuk úgy, hogy kényszerpályára kerülnek.

gumikigyo 2011.06.25. 12:13:07

@Uteapu: Ebben tökéletesen igazad van,de mivel ez jégkorong ezért a jégre is szükségünk/szükségetek van és remélem meg is oldódik a problémátok kár lenne ha az ismert okból kifolyólag nem a megszokott mennyiségű jeges edzés kapnának a srácaitok főleg nem hazai környezetben.

Uteapu 2011.06.25. 12:15:30

@gumikigyo: Ezt most nem pusztán az érintettség miatt írtam, ez mindenkire érvényes.

Uteapu 2011.06.25. 12:16:12

Na jó. Szinte mindenkire.

kerusz 2011.06.25. 12:18:40

@gumikigyo: Egyelőre meg kellene alkotni az átigazolási szabályzatot, ami sok kérdést rendezne, egyértelműsítene, sok dolgot pedig szankcionálna. De nehezen megy a megalkotása, sajnos.....

budapestijeti 2011.06.25. 12:23:21

@1885*: Hát, igen... viszont legközelebb nem szlalomozott!
Volán ebből a szempontból jó példa, az összes csapatuk azt próbálja játszani, mint a nagyok, ezért aki odaér a végén, már csak a játékra tud figyelni, minden mást hajnal 3-kor is pikk-pakkra tudni fog!
Az individualizmus az nem nagyon fér már bele! Na, annak kilúgozásához és újra felépítéséhez kellenek az ilyen típusú edzők!

Uteapu 2011.06.25. 12:26:50

@budapestijeti: Szécsynek is a kezében volt a strandpapucs,úsztak is a srácok rendesen.:))

gumikigyo 2011.06.25. 12:32:39

@kerusz: Gondolom kiadtátok az egyesületeknek a témát ötletelésre.

1885* 2011.06.25. 12:34:39

@Uteapu: nem is strandpapucs volt, annál hatékonyabb.
@budapestijeti: igen, bitos így van, de én kedvelem az egyéniségeket :)

Uteapu 2011.06.25. 12:36:10

@gumikigyo: Nem kell feltalálni,van már ilyen máshol is, legfeljebb testre szabni.

Uteapu 2011.06.25. 12:37:45

@1885*: Úsztak nála lányok is eleinte.:))

kerusz 2011.06.25. 12:40:32

@gumikigyo: A részletekbe ne nagyon mélyedjünk el...

kerusz 2011.06.25. 12:42:05

@kerusz: részletekben, természetesen...

facsipesz 2011.06.25. 14:54:06

@gumikigyo: OMG. Ha mindent csak pénzből lehetne megoldani egy klubban (és úgy általában), akkor nem lenne Magyarországon jégkorong.
Ha ez a materialista szemlélet uralkodna, én biztos nem adtam volna a gyerekem jégkorongozónak. (Szerencsére nincs ez így.)

A közhelyversenybe pedig nem kívánok belemenni.

Módosítom a végszómat: sok siker helyett sok pénzt kívánok. És minden jót (már ha ez pénzben kifejezhető.)

veghist 2011.06.25. 15:01:40

@gm: Pályázni kell. Ha érdekel, add meg az e-mail címedet, átküldök egy prezit a folyamatról.

veghist 2011.06.25. 15:06:21

@facsipesz: Teljesen egyetértek. A szervezés, a szurkolói kapcsolatok, a kommunikáció, a honlap élővé tétele, kapcsolat kialakítása iskolákkal, a stratégiai tervezés, a twitter, a facebook, szurkolói klubok támogatása....
Ezek mind csak munkát igényelnek, pénzt nem. Tudod mi éz az állandó pénz kell dolog? Önigazolás. Mint a Debrecen klubigazgatója. Majd lesz OB1-es csapat, ha hozzánk vág valaki 50 milliót. Üllőt vágnék oda. Mi a terv, hogy összeszedjék ők maguk?

gumikigyo 2011.06.25. 16:03:09

@veghist: @facsipesz: A szervezés, a szurkolói kapcsolatok, a kommunikáció, a honlap élővé tétele, kapcsolat kialakítása iskolákkal, a stratégiai tervezés, a twitter, a facebook, szurkolói klubok támogatása....

Meséljétek már el azok az emberek akik mind ezt meg csinálják,idejüket áldozzák,azoknak nincs hozzá adott értéke ebben.Azért mert nem kér érte pénzt attól az ő munkájuk pénzben kifejezhető,ha az egyesületért eltöltött időt a vállalkozása javára fordítaná nem keresne pénzt,kvázi az én olvasatomban ez is pénzbe kerül csak neki amit nem számol fel az egyesületének.Mivel az idő alatt nem keres pénzt ergo pénzt ad ki tehát neki ez pénzbe kerül.Lehet hogy mind ez bonyolult de le egyszerűsítem,ha én a saját telefonomról a csapat ügyeit intézem napi 1/2 órában heti 5 nap az 2 1/2 óra ez havi szinten 10-12 1/2 óra ha a percdíjam 20 ft/perc akkor kilehet számolni ,hogy ez nekem menyibe került(12-15 ezer)ez nekem pénznek tűnik.Persze lehet mondani, anyagias vagyok de én úgy érzem,hogy reálisan gondolkodom.Persze félreértés ne essék eddig sem és ezek után sem fogok az egyesületünknek ezért számlát benyújtani.
De remélem sikerült érzékeltettem ,hogy amire azt hiszitek ,hogy ingyen van azért is fizet valaki.Ez kb olyan mint amikor a környezetvédő örül a hálózatról tölthető autónak csak az nem jut az eszébe,hogy a konnektorba esetleg egy környezet szennyező erőműből érkezik az áram.Persze ez a zöldnek nem gáz mert nem az ő környezetében keletkezik a szennyezés ő csak a haszonélvező.
A példa csak képletes ne háborodjon fel egyik " Zöld " sem :)

veghist 2011.06.25. 16:08:00

@gumikigyo: OK, ezt elfogadom, de akkor meg azt kell mondjam, hogy minden csapatnak potenciálisan rettentő sok pénze vona, ha akarná... Ugyanoda jutunk.

gumikigyo 2011.06.25. 16:19:27

@facsipesz:

"A közhelyversenybe pedig nem kívánok belemenni."

Nem kell belemenned,de ha sikerül egy egyesületet létrehoznod pénz nélkül és azt üzemeltetted akkor kérlek jelezd és már igazolunk is át persze munkából a magam részét kiveszem.

" materialista szemlélet"
mit vársz egy materialista világban,talán "isten fizesse meg" mert ez nem működik még a papoknak sem, mert ők is pénzel fizetnek a boltba,benzinkúton.....stb
De addig is sok sikert az életben.

Tillasz 2011.06.25. 20:07:02

@veghist:
Szerintem felesleges átküldened.
Ő ott volt az előadásokon és nálunk jobban ismeri a folyamatot!:-)

budapestijeti 2011.06.25. 20:34:58

@1885*: Nem megmondta...Viszont Zelét nem láttam a képen, biztos vmi retro! :D

Uteapu 2011.06.26. 09:39:08

@1885*:Jól összekócolta a gyerek haját aztán a végén kent rá egy kis zselét. A feltörekvő fiatalos imázs nem jött össze és a befőttválogatás sem igazán de nem lep meg a cikkíró óvatossága.Arra nem lehet ráfaragni. Azért az antik műemléken a patina, azért nem galamb piszok. A kommentekhez nincs mit hozzáfűzni.
(pl. Kápmegyer nem Ujpest)

1885* 2011.06.26. 10:46:16

@budapestijeti: @Uteapu: tudtam ,hogy tetszeni fog Nektek. :)

emilio 2011.07.01. 21:37:33

Én nagyon sajnálom a stars-t mert jó irányban indultak el, cél volt a fiatalok játéklehetősége az első osztályban egy két rutinos játékos mellett, majd jött a bevásárlás ami nem volt annyira szimpi, a többit nem is mondanám, szerintem azzal a bunyóra szolgáló bondage kötéssel elrontották a renomét anno, pedig az eredeti célt kitűzve nagyon szimpi csapat lehetett volna, inkább a régi patináns klubbok kapjanak lábra a mostani helyzetben, valaki írta, hogy a főváros három klubbot nehezen tud eltartani, ez sajnos így van.
süti beállítások módosítása