Friss topikok

Címkefelhő

Brassó (1217) Csíkszereda (1369) DAB (1196) ebel (2408) Erste Liga (4765) Extraliga (1178) Fehérvár (1640) felkészülés (2242) FTC (1471) khl (2187) légiósok (1673) Miskolc (1505) nhl (4901) nők (1291) playoff (1313) Titánok (1025) u18 (1059) utánpótlás (1277) UTE (1301) válogatott (2215) vb (2361) videó (2120) Összes címke

Továbbra is keresi a fennmaradás lehetőségeit a Vasas / Nem ez volt a közelmúlt legerősebb magyar válogatottja

2011.04.26. 15:39: Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!

Jégkorong: továbbra is keresi a fennmaradás lehetőségeit a Vasas

2011. 04. 26. Utolsó módosítás: 2011-04-26 11:46:33

forrás: http://www.nemzetisport.hu/

75 komment

Címkék: válogatott vasas kangyal balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://hokikomment.blog.hu/api/trackback/id/tr522856943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jegib 2011.04.26. 16:58:46

Mert persze hiányzik a védelemből egy Kangyal. Fecsegőtipegő...

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.04.26. 17:04:47

@jegib: Pont erre gondoltam én is :). Nem is csodálkozom, hogy nem nagyon van köze a válogatotthoz, remélem nem is lesz.

1885* 2011.04.26. 17:14:23

@durex26: +1 csatlakozom, ez a becsomagolt fikázása undorító. Azt nem értem, ha már sok pénzért ott ült a tv-ben mint szakértő, miért nem nézte meg a meccseket?

zele 2011.04.26. 19:40:46

@jegib: Ő mondta le a válogatottságot, de azért nyugodtan okoskodhatsz.

zele 2011.04.26. 19:52:59

Kangyal 237-szeres válogatott, valamit talán csak érthet a jégkoronghoz. Neki ennyi jutott "csak", másoknak viszont az OB-I is túl erős volt.

Egyébként ennyit mondott:
"Az a válogatott, amelyik Szapporóban nyerni tudott, és felkerült az A-csoportba, sokkal erősebb volt. Nem biztos, hogy a képességei alapján, de a csapat erejét tekintve mindenképp."

Az tény, hogy az a csapat hazai pályán verte Japánt, és az A-ból éppen kihullott Ukrajnát. Senki ne értsen félre, szívemből szurkoltam a mostani csapatnak, és nagyra becsülöm őket (főleg az olaszok elleni egyenlítésért), de szívben és akaratban a sapporo-i szerintem is erősebb volt.

zele 2011.04.26. 19:56:32

Mi is bízunk benne, hogy továbbra is lesz Vasas, szükség van rá a magyar jégkorongnak.

Hajrá Vasas HC!

Voitih 2011.04.26. 20:02:52

@zele: Nehéz felmérni, azon az Ukrán-Magyaron felbillent a pálya és jól kontráztunk, míg az olaszok ellen egyenlő erők küzdelmét láttam. Ez egy jobb csapat, de az akkori feljutott. Mind a kettőt szeretjük nagyon, kár ezen rágódnunk:)

1885* 2011.04.26. 20:06:34

@zele: mondott még mást is de Te úgyis azt látod-hallod meg amit akarsz. Nem az a baj, hogy nem ért a jégkoronghoz, hanem amit beszél.
Vasas meg lesz, csak VHC felnőtt nem, úgyhogy ebben is igazad van.

zele 2011.04.26. 20:07:37

@Voitih: Balázs is ezt mondta, nem a képességei, hanem a csapaterejét tekintve. Egyébként ez a csapat pár év múlva lehet ugyanolyan erős (pl. Szirányival, egy egészséges Bartalissal stb.).

a. Bárd 2011.04.26. 20:09:46

@zele: Sose fogjuk megtudni, hogy melyik volt az erősebb válogatott. Kár volt erről Kangyalnak nyilatkoznia, csak feszültséget szított. (Tudom, hogy csak arra reflektált, hogy egyesek szerint ez volt minden idők legerősebb válogatottja és gondolom ez csak egy kiragadott rész volt a mondanivalójából)

A tény az, hogy az a csapat ha szerencsével is, de feljutott, ez pedig hosszabbításban kikapott. Ennek tükrében amúgy akár még igaza is lehet.

a. Bárd 2011.04.26. 20:11:12

@Voitih: Rég frissítettem az oldalt, ugyanez lenne az én mondandóm lényege is

jegib 2011.04.26. 20:11:52

@zele: Nyugodtan leszállhatsz a magas lóról, attól hogy valaki jó játékos volt, nem jogosítja fel a fikázódásra. Pont így nem. Nem az első ostoba megjegyzése volt. Ha csendben marad bölcs marad. Mohamed Ali-t sem hasonlítjuk Amir Khan -hoz, csak azért nem, mert mert totál mások, totál más időben.

zele 2011.04.26. 20:12:33

@1885*: Meglátjuk mi lesz, vagy mi nem, szerintem felnőtt csapatunk lesz, de ha a legrosszabb eshetőség áll elő, akkor legalább szoros meccset játszunk majd az UTE-val.

zele 2011.04.26. 20:18:48

@jegib: Ja, tehát akkor a minden idők legjobb labdarúgóit sem lehet sorrendbe állítani (pedig megtették, többek között Puskás bekerült a 10 közé). Szerintem Balázsnak jó meglátásai vannak, nagyon sokat játszott a válogatottban, nagyon jól ismeri a magyar hokit. A VB előtti nyilatkozatában, amit a védőkre tett, megállta a helyét (pl. abban, hogy Sille benne volt a 3 legjobb védőnk között). Tudom, hogy ez sokaknak fáj, de akkor is így van.

zele 2011.04.26. 20:22:32

@Voitih: Ennyi elfogultságot azért talán neki is meg lehet tenni. Abban viszont teljesen igazad van, hogy mindkettő nagyon szerethető csapat.

1885* 2011.04.26. 20:24:19

@zele: kiegészítem és azt olvasod amit akarsz,mert nem hiszem el, hogy nem tudod miről beszélek. Na pont Kangyalnak mondanivalójában is ez tetszett, úgy védem a sajátom, hogy belerúgok a másikba. Kicsomagoltam, tovább nem elemezném már így is túl sok időt vesztegettem rá.

zele 2011.04.26. 20:27:14

@a. Bárd: Nem láttam a teljes riportot, de az NSO szöveg alapján Palkót védte meg.

jegib 2011.04.26. 20:28:48

@zele: Te Kangyalt próbálod védeni, én pedig azt ostoba megnyilvánulását ostorozom. Kinek akart erre reflektálni?! Satornak, aki bő 40 évvel többet foglalkozott a hokival, NHL-es tapasztalat, etc? Nem egy kategoriák ~200x magyar válogatottság ide vagy oda. Vagy netán a szurkolóknak akik így gondolták? Megint csak nem egy kategória, feleslegesen népnevel. Puskás pedig nem azért top10, mert Platini (vagy Kangyal Balázs) úgy gondolja...
Nem kell mindet a csapatod elleni támadásnak venni, Tőled függetlenül is Sille Tamást tartom a VB egyik legjobb védőjének...

zele 2011.04.26. 20:34:52

@jegib: Nem Balázst védtem (nem hiszem, hogy szüksége van rá), hanem a véleményét. Semmi olyat nem mondott ami miatt neki kellett volna esni.

Satort pedig hagyjuk, szerintem a feljutás kb. 60-70 %-ban rajta ment el, és, hogy ne csak most okoskodjak, olvasd vissza a vb előtti kommentjeimet.

jegib 2011.04.26. 20:41:47

@zele: Az a baj h a soraim között próbálsz olvasni. Azt kellene értelmezned amit leírtam, nem amit belegondolsz. Hogy Satorról mi a véleményem visszaolvashatod amikor felállították a volán padjáról.

Vincenzo90 2011.04.26. 20:41:59

Ja, meg japánt megvertük, mert akkor még nem volt gólbíró. Azon a meccsen ők voltak jobbak, ahogy az ukránok is sokkal jobbak voltak. Megint okosat akar mondani Balázs, de inkább hallgatna, ha nincs mit mondani. Ügyes játékos volt, de eljárt felette az idő. Későn váltott, a Volánnál volt 2 szar szezonja, és azóta sem nagyon törte magát, hogy a szurkolók szemében népszerű dolgokat műveljen. Ez van.

zele 2011.04.26. 20:43:44

@Vincenzo90: Mennyire érdekelt volna, ha kontrákból megvertük volna az olaszokat? Hagyjuk már Vinci!

zele 2011.04.26. 20:48:08

@Vincenzo90: Egyébként meg a japánok nem voltak jobbak azon a meccsen (a gól ok, de még azzal is csak iksz lett volna, miből gondolod, hogy nem újítottunk volna), az ukránok valóban többet támadtak, de nagyrészt meddő módon. Ne kezdjük már, hogy a sapporo-i egy szar csapat volt.

kerusz 2011.04.26. 20:48:23

@Voitih: Felbillent volna a pálya Szapporóban? Én nem úgy emlékszem, hogy egyoldalú meccs lett volna...

zele 2011.04.26. 21:05:32

@kerusz: A jövő idényről mikor lehet valamit tudni?

Vincenzo90 2011.04.26. 21:28:09

@zele: Ezt senki nem mondta :) Jó csapat volt, szerintem minden idők második legjobb VB csapata. Viszont a japánok simán jobbak voltak és nem csak a meg nem adott góljukkal. Ahogy az ukránok ellen is csak kontrázni tudtunk, nekik meg csak nem ment be semmi. Azóta ők lejtőn vannak, az olaszoknak meg van egy Scandellájuk, aki viszi az egész csapatot. Kiegészítik Eggerék, a 3-4 fős második vonal, van két jó kapusuk, Tragust meg Bellissimo, a többiek viszont kiegészítőemberek. Megtalálták a taktikát, egy egysoros csapatból igen erős gárdát kovácsoltak, mégis végig egyenlő felek kűzdelme volt. Kurva nehéz összehasonlítani, de szerintem ez jóval erősebb csapat volt a sapporóinál.

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.26. 21:32:28

@zele: "„Szerintem nem ez volt a legerősebb csapat, és nem csak az Ocskay Gabi miatt mondom ezt – fejtegette Kangyal. – Azt gondolom, Palkovics Krisztián teljesítményét sokan alaptalanul bírálták. Krisztiánnak szüksége lett volna egy olyan centerre, mint a Gabi, akkor biztosan sok pontot és gólt szerez."

Lehet h nekem vannak ertelmezesi gondjaim de itt Kangyal Balazs azt mondja, hogy a Palko teljesitmenyet ne biraljuk mar, mert nem rajta allt, hanem a centeren. Aki Sikorcin volt.

Es szerintem ez igy gusztustalan.

kerusz 2011.04.26. 21:35:45

@zele: A VB első napján abban maradtunk a csapatokkal, hogya VB után leülünk. Ez hamarosan meg fog történni.

zele 2011.04.26. 21:48:25

@Vincenzo90: Nem veszünk össze, de nem értek egyet veled a sapporo-i vb-vel kapcsolatban.

Azt viszont megjegyezném, hogy abból a csapatból hiányzott nekem néhány játékos (pl. Svaszi, Enaffati), attól függetlenül, hogy a mostani gárdába bekerült néhány olyan fiatal, akik nagy reménységei lehetnek a magyar hokinak (Sofi, Bartalis, Sikorcin). Azt hiszem ez a csapat lehetett volna minden idők legjobb magyar csapata, de ehhez nem Sator kellett volna, hanem egy olyan tökös kapitány, aki ellent mert volna mondani a hazai lobbiknak.

1885* 2011.04.26. 21:52:29

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: nem. Zele nem akarja észrevenni miről beszélünk. Fentebb már én is próbálkoztam. :D

zele 2011.04.26. 21:56:05

@Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit!: Szerintem nem azt mondta, hogy Sikorcin nem jó center, hanem, hogy nem értették meg egymást. Ez sajnos tényleg így volt (nem volt meg köztük az összhang), pedig Siki ettől függetlenül még így is jól játszott. Sajnos Palkó Kiscsicsóval tényleg összeforrott, azóta sem volt képes olyan teljesítményre, mint vele (bár Johanssonnal idén nem ment rosszul).

Szerintem kicsit túlreagáljátok néha a dolgokat, nem minden megnyilatkozásban a támadást kell keresni.

zele 2011.04.26. 21:57:48

@kerusz: Köszi, remélem jól alakulnak a dolgok minden szinten.

kerusz 2011.04.26. 21:58:11

@Vincenzo90: Nem tudom, Te melyik ukrán-magyart nézted, de biztos, hogy nem a szapporóit...

Emlékszem, ahogy Szapporóban az ukránok ellen kontráztunk, mint Józsi a nagybőgőn (umca-umca). Az első harmadban pl. ők lőttek 6-ot kapura, mi (nyilván bunkervédekezés utáni kontrákból) 19-et, közük nem volt a meccshez. A második harmad vége felé, na, akkor igen, akkor beszorultunk, kaptunk is két gólt. A harmadik harmadban meg konkrétan lövéshez sem jutottak az ukránok, az egy szem kapuvasukat leszámítva.

stats.iihf.com/Hydra/134/IHM134915_74_3_0.pdf

zele 2011.04.26. 21:58:59

@1885*: Lásd, hokiszurkolónak írt válaszom.

1885* 2011.04.26. 22:13:26

@zele: már megint mindenki hülye, csak Te vagy objektív, persze túlreagáljuk. Azt, hogy nem "értették meg egymást" már a felkészülési meccsek idején megírtam, az ahogy Kangyal most előadta, az meg igenis is gusztustalan volt, és még mielőtt megint kitekergetnéd amit írok, nem azzal van baj, hogy Palkót védi, hanem hogy azért felhasználja az alkalmat, hogy belerúgjon valakibe, aki nem ezt érdemli.
Olvass Godót, mindig megmondja a frankót, de nem a bántás, alázás, hanem a jobbítás szándékával.

zele 2011.04.26. 22:17:48

@1885*: Szerintem Te pedig ott is a támadást keresed, ahol nincs, főleg, ha Sikorcin is érintett. Mindegy, szerintem nem erről volt szó, Te viszont így gondolod, nem fogjuk egymást meggyőzni.

1885* 2011.04.26. 22:27:19

@zele: ez annyira nem volt támadás, mint Tomikáé nem szándékos. Tudtam, hogy bennem van hiba. Legalábbis onnan ahonnan Te látod.

zele 2011.04.26. 22:33:40

@1885*: Szerintem csak az a különbség, hogy én a jót feltételezem Mindenkiről, amíg az ellenkezőjéről meg nem győz.

Idemásolom neked vasárnap a Facebook-ra írt megjegyzésem Sikorcinról, csak, nehogy én is a sötét oldalra kerüljek. :)

"Eddig is jó véleménnyel voltam róla, mint játékosról, de most már emberileg is nagyra értékelem. Azt hiszem ezen a vb-n mindenki befogadta a magyar válogatottba."

OliBLOOD 2011.04.26. 22:41:34

@zele: Milyen hazai lobbi létezik? Ennaffati? Talán ha nem amatőr bajnokságban játsza végig a szezont. De gondolom a hazai lobbi küldte ki őt oda.

1885* 2011.04.26. 22:43:06

@zele: nem is azt mondtam, hogy Te fikáztad, hanem, hogy Kangyal. Na Jó éjszakát!

2011.04.26. 22:46:25

Láttam és szerettem egyformán a mostanival őket is, visszanéztem a Sapporói meccseket százszor, de ez erősebb csapat volt. Nyilván én egyikben sem szerepeltem, nem úgy mint Kangyal. Szóval bocsánatos bűn neki, így látni a dolgokat.

budaijegesmedve 2011.04.26. 23:42:56

Nem igazán értem hogy merülhet fel, melyik volt az erősebb, jobb magyar csapat. Szapporóban ugyanis relatíve stabil védelmünk volt, és két (nem egy!!) azonosan príma, jó formában lévő támadósorunk.Vas Jankó az akkori fiatal zseni sem a svéd másodosztály sereghajtójától, hanem az AHL-ből "esett be", jó formában, plusz a magyar jégkorong nagy zsenije, Palko, talán élete legnagyobb formájában volt a két fontos meccsen(!)...ennyi nem elég? Egyébként szvsz azért sem lehet összevetni a dolgot, mert idén, hazai pályán a három "operettgála" mellett csak egy komoly előadás volt, vereséggel, és nem túl látványos játékkal. Ezen a meccsen zseniális teljesítményt pedig egyet sem lehetett látni, a mieinknél. Szapporóban (gyakorlatilag szurkolói támogatás nélkül) meg volt két kemény meccs, papíron is erősebb ellenfelekkel, látványos játékkal, csodálatos gólokkal, 2-2 gólos győzelmekkel...Én elég közelről akkor nem éreztem, hogy szerencsések lettünk volna, de a jó (!) csapatnak olyanja is van... Még egy jelentős különbség,Szapporoban a futottak még kategóriában, akiken tényleg keresztül kellett küzdenünk magunkat, sem voltak olyan "halálgyenge" csapatok, mint pl. a spanyol vagy kevésbé a holland...
Végezetül egy csapat akkor jó az én szememben, ha a legfontosabb meccsein játszik a legjobban és általában nyer!(Hol voltunk most ettől?!)
Dehát a szurker már csak ilyen, szubjektív és gyorsan (is) tud felejteni, sebaj, nem kell mindent egyformán látnunk.

Uteapu 2011.04.27. 08:25:14

Melyik volt az erősebb? Óvodások beszélgetnek:
Bee... nekünk van toalettkacsánk!
Bee... mi meg nem szarunk a perem alá!

édes pubikám 2011.04.27. 08:26:07

@zele: egy sonkás zsemlére jobban szüksége van, mint a vasasra, de senki ne értsen félre :D:D:D

zele 2011.04.27. 09:44:00

@Uteapu: Tudod Te is, hogy ez nem erről szólt.

vostark 2011.04.27. 09:47:44

Kangyal minden nyilatkozatában fikázva áll a dolgokhoz néztem pár meccset a tvben is a vb ből amin nem tudtam ott lenni és ott is minden szünetben leszólt valamit eygszer nem volt komolyabb dicsérete ha igen akkor az ő nagy multú szapporói társait de egy fiatalt se emelt ki pedig mostmár nem Palkovics a húzóember ezt észre kell venni:)

zele 2011.04.27. 09:49:06

@pubikám: Van aki így látja, van aki úgy. Mondhatnám ez alapján, hogy úgy kell a Vasas, mint egy falat kenyér. :D

édes pubikám 2011.04.27. 09:53:57

@zele: mennyire igazad van, pont erre gondoltam én is, csak rosszul fogalmaztam .............

gm 2011.04.27. 10:08:27

Kell a Vasas a felnőtt mezőnybe (is), nem vitás. Azonban a menedzsment és kommunikációs teljesítményén látványosan javítania kellene ahhoz, hogy többen elfogadják. A professzionális teniszsportban a top 100 játékost kommunikációs fejlesztő-tréningre kötelezik. A nyilatkozat kapcsán jutott eszembe, hogy talán ez itt is segítene.

Uteapu 2011.04.27. 10:17:40

@zele: Jó, legyen WC kefe.:)))
-----
Komolyan gondolja bárki is, hogy érdemes és KELL, összehasonlítás? Tőlünk még csak-csak, mert tudunk ennél hülyébb dolgokat is kiszenvedni. Játékos, aki mindkettőnek részese volt és véleménye számomra teljességgel elfogadható, egy van. Ladányi.
K.B. nyilatkozatai nem érdekelnek csak bosszantanak.
-----
Amit pubikámnak válaszoltál, abban teljes az egyetértés!!!

durex26 · http://www.youtube.com/watch?v=GXDch9MnG9o 2011.04.27. 10:29:07

@Uteapu: Igen, ez nagyon durván hülyeség volt. Főleg úgy, hogy elvileg már csak enyhe rálátása van, hogy mi is folyik ott, és hogy ebből hogy merészelt összetartásbéli következtetéseket levonni nem értem. Talán csak féltékeny, hogy neki már semmi köze, sose játszott ennyi ember előtt, s kitalál mindenfélét.

1885* 2011.04.27. 10:32:52

@gm: gondolod, hogy Kangyal "úr" még nevelhető?
Igazad van, kommunikáció terén bőven lenne mit fejleszteni, általában egy-egy remekbe szabott nyilatkozat sokaknál veri ki a biztosítékot, ez igaz bizonyos játékosaikra is, gondolom tudod kire-mire gondolok. Pl. a nagyszerű "nem rohanok virággal Galaniszhoz, de hosszú a sor. Ez nem sokat lendített a csapat népszerűségi indexén. Azért van üdítő ellenpélda, pl. Szirányi Bence. :)

@Uteapu: Ezt mondom én is, Ladányi mindig kőkeményem őszinte, és mégsem bántó vagy sértő. Játékosként, emberként is igazi példakép lehet. Sokan tanulhatnának tőle.

Pubikámmal mi nem kedveljük a vajaskenyeret, inkább a zsírosdeszkát LILAHAGYMÁVAL!!! :D

Azt az elkényeztetett hokiszurkoló mindenségit! 2011.04.27. 10:36:15

@Uteapu: @durex26: a VB elott, mikor azt mondtam hogy 30% eselyunk van a feljutasra, haver lehordott, hogy most beszelt a legendas Kangyal a Lanchid radioban, es elmondta hogy nekunk van a nagyobb eselyunk a feljutasra. Es megindokolta.
De ha mar ittartunk, Szelig megaszondasa is mosakodasnak tunik nekem.

Voitih 2011.04.27. 10:50:03

@kerusz: Ok, akkor nagyon izgultam:) Én úgy emlékeztem, hogy volt vagy másfél harmad, mialatt nagyon beszorultunk. Ha valakinek megvan, szívesen megnézném. A magyar-olaszhoz nem volt erőm..

Rock me Amadeus 2011.04.27. 11:36:07

várható volt, hogy elfogy a zsé egy elbukott önkormányzati választás után

facsipesz 2011.04.27. 13:30:35

Bármit szól Kangyal, az az ördögtől való, és a magyar hoki felemelkedését gátolja, ezért azonnal neki kell esni.:))

facsipesz 2011.04.27. 13:33:57

@Rock me Amadeus: Kár, hogy a vicces egysorosok mellé egy ilyen is becsúszott..

1885* 2011.04.27. 13:44:40

@facsipesz: mert általában úgy csinálja, hogy kinyílik a bicska a zsebben, nagyon szép dolog, hogy kiállt Palkó mellett, de ezt nem tudta volna anélkül megoldani, hogy közben ne fikázza Sikorcint? Tán 25 évesen nem hibás amiért nem volt 30 éve, hogy Palkóhoz igazodjon. Pedig nagyon igyekezett.
A másik ez a melyik csapat volt erősebb? Ez egyáltalán miért kellett? Lehet ezt kilóra mérni? Az volt a legerősebb amibe benne voltam, ez világos XD
Nyilván nem gátolja a hoki felemelkedést de minek?

Rock me Amadeus 2011.04.27. 13:46:50

@facsipesz: valaki feltörte a blogos accountomat, de megkövetem magamat és elhatárolódom saját magamtól.

bonsay 2011.04.27. 20:45:39

@Rock me Amadeus:
Valahol nagyon tájékozatlan vagy!
Aki idén a Vasast szponzorálta az senkinek nem tartozik pénzel.Idén is megtehetné hogy támogatná a csapatott de rengeteg csalódás érte ami a hokit körül veszi.Ezért kiszállt. Aki annak idején önkormányzati pénzt hozott annak semmi köze a mostani vezetéshez.

Rock me Amadeus 2011.04.27. 22:20:48

@bonsay:
ok, elismerem, de nekik van jókora közük ahhoz, hogy nem tartják sokan szimpatikusnak a klubot

Más:
www.vasashoki.hu/wp-content/uploads/2011/03/KGB_hokisdal8_tobbgitar2.mp3
Hááát.

facsipesz 2011.04.27. 22:38:55

@Rock me Amadeus: "nem tartják szimpatikusnak" : melyik szurkoló tartja szimpatikusnak az ellenfél csapatát?:)

Ez az önkormányzatipénzesdi meg már az az orrvérzésig játszott lemez, amiről csak a "kettősmérce" ugrik be.

bonsay 2011.04.27. 23:15:15

Egyébként mindegy mit mond Kangyal, csak az számít van e rajta sapka vagy nem....

bonsay 2011.04.27. 23:29:10

@Rock me Amadeus:
Egyébként a vezetők meg azért, nem mert nem állnak be a bólogató jánosok közé?
Az a baj hogy olyan dolgokról ítélkeztek amit személyesen nem ismertek.Olyan személyeket sértegettek akik tényleg a sajátjukat teszik be és nem keveset.Majd ha közületek bárki csak az 1% teszi be amit ők,akkor majd lehet kritizálni.Szerintem így egy kicsit álságos....

Vincenzo90 2011.04.27. 23:51:05

@kerusz: Megnéztem már legalább tízszer a sapporoi ukrán magyart. Te a statisztikákra alapozol én meg a játék képére. Van ez így.

kerusz 2011.04.28. 00:06:08

@Vincenzo90: Úgy emlékszem, hogy láttam azt a meccset...

Vincenzo90 2011.04.28. 00:27:57

@kerusz: Én is láttam, hidd el. Le is rágtam az összes körmömet, mert Vas Marci góljáig nem hittem, hogy nyerhetünk.

kerusz 2011.04.28. 01:28:29

@Vincenzo90: Mert Te nem láttad az ukránok korábbi meccseit.

Vincenzo90 2011.04.28. 12:24:14

@kerusz: Valóban nem, egyszerűen a mutatott játék alapján, meg az alapján mondom, hogy nekik ellenünk minden apró helyzetükben benne volt a gól lehetősége. Óriási szerencse kellett, hogy ne lőjenek ők többet.

kerusz 2011.04.28. 15:27:32

@Vincenzo90: Akkor tuti, hogy más meccset láttunk.

Vincenzo90 2011.04.28. 15:56:07

@kerusz: Vagy te felvetted hozzá a rózsaszínű szemüveget :)
süti beállítások módosítása